The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
Je moet in dit geval idd niet denken raonic voor 500 punten in de finale. Je moet hier denken voor 1500 punten in de finale. In dit geval blijft het natuurlijk een zeer gunstige pick maar je verhoogt hier wel je risico van een 500 punter met potentie naar een 1500 punter met potentie en dan moet je toch wel verdomd zeker weten dat 1 van de twee vrij ver gaat komen en niet in de tweede ronde van een blake verliest.
Reply
mindlight Wrote:Toch jammer dat ik nog in de categorie onbekende managers hoor :8:

Dan heb ik wss niet verder gekeken dan de top 20 ofzo ML. :8:
Ik zal me de volgende keer zorgvuldiger uitdrukken!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mac Wrote:Je moet in dit geval idd niet denken raonic voor 500 punten in de finale. Je moet hier denken voor 1500 punten in de finale. In dit geval blijft het natuurlijk een zeer gunstige pick maar je verhoogt hier wel je risico van een 500 punter met potentie naar een 1500 punter met potentie en dan moet je toch wel verdomd zeker weten dat 1 van de twee vrij ver gaat komen en niet in de tweede ronde van een blake verliest.

Precies maar sommigen hier zijn gewoon voor het geluk geboren, anderen helaas niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ljubo choket wederom. Verliest vanaf 5-2 8 punten op rij, met zeker 6 UEs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar gaat nu breaken!
Reply
Waar is Stille trouwens?
Reply
Toch niet :8:
Reply
13 punten op rij inmiddels, maar goed dat ie nu in z'n element komt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies, easy hold derhalve.
Reply
Laat het maar zien, mentaal sterke TB-koning!
Reply
Lekker begin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een kut begin weer zeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goede call zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop! Van 0-3 naar 3-3 in de wissel!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ook lekker van Tsonga, dramatisch niveau.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-4** Ljubo \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
6-6 in de 2e wissel. Ljubo 1e mp weggewerkt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
MP op service JWT :|
Reply
Helaas, de tijden van de TB-koning zijn over. Het zit de mensen met Tsonga niet bepaald tegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Inderdaad, gelukkig geen belang hier, al gunde ik het Ivan meer.
Reply
Nou, Tsonga 17x gekozen bij FTM en Ljubo 4x, dus ik baal hier wel degelijk van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik niet zo, deze week is toch niets.
Reply
Soderling-Tsonga finale. Precies wat niet mocht gebeuren. Helaas, gelukkig gingen de andere toernooien wel naar wens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
\Big Grin/ Allez Jooooooooo \Big Grin/
Reply
Tsonga zal er op deze manier keihard afgaan tegen Soderling.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Op nr 1 na deze week!
Reply
Feli =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Thx, over geluk niet te klagen deze week met o.a. opgaves van Berdych en Monfils.
Reply
Als Verdasco van Del Potro wint, is zijn volgende wedstrijd tegen Raonic. Als hij verliest ook.
Reply
=D> :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: