The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
#61
Stille Wrote:En daar gaan we alweer! :letitallout:

Kom op zeg, wat moet je dan ook met fucking Hanescu?
Reply
#62
Ligt Petzchner er nou ook uit of niet? Hij is namelijk nog wel groen. Oh man wat baal ik van Benneteau... :cry:
Reply
#63
Ja, die verloor gisteren van Tursunov, stond nog in buurs' verslagen. Maar hij kan nog wel ll worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Volandri staat wel aardig te spelen moet ik zeggen.
Zelfs volleys weet hij aardig weg te leggen.

7-5 4-1

maar dat zegt niks bij pipo.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#65
Volandri is nu echt aan het vegen Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
winner na winner nu :lol:

7-5 6-1 =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#67
Stille-week!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
Scholten! Wrote:Samen met Haggie en Ad donderdag voor Ferrer!

Ferrer-Troicki [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#69
Goooo Petzschner, alsjeblieft lucky loser... Anders heb ik gewoon 2 gigantische fouten gemaakt. Sad
Reply
#70
Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:Samen met Haggie en Ad donderdag voor Ferrer!

Ferrer-Troicki [-o<

Is het weer zover #-o
Sta ik daar weer tegen jullie in te schreeuwen. Ik moet zeker geen Ferrer donderdag. :roll:
Hup Soderling win gewoon dat toernooi =D> =D>
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#71
Kohlie - Lu zometeen! Nou Kohl laat zien wat je kan!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
Ferrer speelt morgen als ie vandaag wint. HIj speelt vandaag vroeg en zijn tegenstander voor 2e ronde heeft gisteren al gespeeld
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
:letitallout:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#74
Dat is nog niet helemaal zeker volgens mij. Ferrer is inmiddels wel een grote naam en Murray speelt ook al woensdag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Kohlie pakt meteen de break! *1-0! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#76
Let op Kohllie dit toernooi!!!! Heeft iemand zijn h2h tegen Soderling gezien :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
Kohltje 10 keer gekozen, waarom? Kerel vliegt er keihard af tegen Soderling! Had ik voor 1100 een leukere speler genomen in Brazilië die kans heeft op de overwinning!
En Cilic maar liefst 41 keer gekozen, hoop dat hij er gewoon keihard word afgebeukt door Melzerr! ](*,) Come on Jurgenn!
Blue White Army!
Reply
#78
The Player Wrote:Kohltje 10 keer gekozen, waarom? Kerel vliegt er keihard af tegen Soderling! Had ik voor 1100 een leukere speler genomen in Brazilië die kans heeft op de overwinning!
En Cilic maar liefst 41 keer gekozen, hoop dat hij er gewoon keihard word afgebeukt door Melzerr! ](*,) Come on Jurgenn!
Ik vond Jurgen maar matig tegen Huta. Vandaar mijn keuze voor Cilic.
Reply
#79
Player : h2h 3-0 kohl-sod dus zo makkelijk zal sod het niet gaan krijgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
En Cilic staat voor in H2H.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
*3-0 Kohlie. Kampioensvorm!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
kooltje Wrote:
The Player Wrote:Kohltje 10 keer gekozen, waarom? Kerel vliegt er keihard af tegen Soderling! Had ik voor 1100 een leukere speler genomen in Brazilië die kans heeft op de overwinning!
En Cilic maar liefst 41 keer gekozen, hoop dat hij er gewoon keihard word afgebeukt door Melzerr! ](*,) Come on Jurgenn!
Ik vond Jurgen maar matig tegen Huta. Vandaar mijn keuze voor Cilic.

Cilic was natuurlijk een must-pick voor alle laffe managers :wink: ! Hij heeft uiteraard potentie!
Jurgen heeft lekker relaxed gespeeld tegen Huta, die retourneert zich wel naar de winst tegen Cilic.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#83
Soderling begint al te bibberen van Kohlie ondertussen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#84
Haase voor eigen publiek en Kohli on fire, ik geef het je te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Met alle respect maar jullie zijn de vorm van Soderling toch ook niet vergeten? 8/1 dit jaar gewoon, alleen tegen Dolgo ging hij er dus af op de AO! We shall see!
Blue White Army!
Reply
#86
BP Lu. Niet te makkelijk over denken Kohllie
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#87
Jaa Lu breakt terug! Come on boy, snoer die Duitsers hier is de mond [-o<
Blue White Army!
Reply
#88
Kohlie valt in slaap van het spel van Lu. Breakje terug. even wakker worden weer!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#89
Valt me op dat hier op het forum een soort antipathie tegen Duitsers is. Morgen gaat de Duitse vlag mee voor Florian
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
Lu(ve) game! \Big Grin/ Beuk door Lu!
Blue White Army!
Reply


Forum Jump: