The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=gENvQD9XQTY">http://www.youtube.com/watch?v=gENvQD9XQTY</a><!-- m -->

Het veelbesproken matchpoint van Raonic, vanaf 8.45 min. Verdasco boos en één dezer dagen spelen ze weer tegen elkaar. Icon_twisted
Maar die Raonic, 20 jaar, maar nu al een beer van een kerel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Geef me dan toch liever maar Buurs of andre. Die gaan over het algemeen ook veilig, maar durven in zulke weken iig nog wat te gokken.

Wie heeft ooit besloten dat 't goed/stoer/verstandig/mooi etc etc is om te gokken dan?
Wel typisch dat vooral de Ajacieden hier altijd de mond vol hebben van gokken, ''aanvallend'' managen en nog meer van die gekkigheid. Precies dus ook de mensen die vinden dat je met voetbal altijd blind moet aanvallen, je ziet ook al jaren dat die ploegen geen kampioen worden. PSV en de laatste jaren ook Twente vinden 't prima om met 1 goal verschil thuis van Willem2 of Vitesse te winnen, 3 punten is immers 3 punten. Maar bij hen wordt er dan ook niet gefloten richting de eigen ploeg, voetbalt toch wat makkelijker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:Ach, cc zal dit spel nooit winnen, aangezien hij niet durft/kan kiezen.

Vorig jaar is hij daar aan het eind ook flink mee door de mand gevallen.

Sla de laatste jaren de GS's er maar eens op na. Dat zijn de momenten dat je moet kiezen, op andere toernooien(een enkele Master daargelaten) is dat simpelweg niet nodig om hoog te eindigen die week. En als je er op die momenten staat doe je gewoon bovenin mee.

En vorig jaar heb ik toch top 5 gehaald? Prima resultaat over een heel jaar lijkt me.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima resultaat inderdaad.

Maar paar weken voor eind stond je nog 2e.

Maar je doet het sinds een jaar niet slecht.
Nog even de puntjes op de i :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Geef me dan toch liever maar Buurs of andre. Die gaan over het algemeen ook veilig, maar durven in zulke weken iig nog wat te gokken.

Wie heeft ooit besloten dat 't goed/stoer/verstandig/mooi etc etc is om te gokken dan?
Wel typisch dat vooral de Ajacieden hier altijd de mond vol hebben van gokken, ''aanvallend'' managen en nog meer van die gekkigheid. Precies dus ook de mensen die vinden dat je met voetbal altijd blind moet aanvallen, je ziet ook al jaren dat die ploegen geen kampioen worden. PSV en de laatste jaren ook Twente vinden 't prima om met 1 goal verschil thuis van Willem2 of Vitesse te winnen, 3 punten is immers 3 punten. Maar bij hen wordt er dan ook niet gefloten richting de eigen ploeg, voetbalt toch wat makkelijker.
Niemand heeft dat besloten, maar het is wel nodig om uiteindelijk bovenaan te eindigen.

Nogmaals, ik zou dus nooit zo willen spelen. Ik weet niet of dat ermee te maken ben dat ik voor Ajax ben. En PSV wordt dit seizoen ook uitgefloten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Ik merk wel dat door dit soort weken mijn motivatie weer snel afneemt... :|

Soderling pakt gewoon 455 punten teveel.
Raonic wil ik het niet eens over hebben ](*,)
Jammer dat je motivatie afneemt als iets niet volgens wens gaat.
Volgens mij heb je niets over geluk te klagen gehad de afgelopen week, met vooral de opgave van Berdych.
Soderling lijkt me gewoon de verdiende toernooiwinnaar, al was het zwaarbevochten. Kohlschreiber zat er dicht bij, maar had wel iets van 15 punten minder gemaakt.

Ik heb niet zo moeite met de keuzes van CC. In zulke weken kan het best goed uitpakken. In het algemeen kun je echter beter scoren met het wel maken van keuzes.
Reply
Ik vind het spel te leuk om niet meer mee te spelen.
Ook de nieuwe features motiveren mij om door te gaan.

Ik zit nu even in een dipje.
Heb ik wel vaker :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jij bent 't natuurlijk ook niet gewend om voor een top 10 plek te strijden. Ben benieuwd hoe jij mentaal met deze achterstand om gaat. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Jij bent 't natuurlijk ook niet gewend om voor een top 10 plek te strijden. Ben benieuwd hoe jij mentaal met deze achterstand om gaat. :wink:

Valt niet mee inderdaad.

Vorig jaar stond ik trouwens rond dezelfde positie.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wordt tijd voor een aantal Buursweken achtereen! [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De vroegere Buursweken kwamen voort uit structureel erg veel geluk. Zodra de close-potjes niet allemaal in jouw voordeel uitvallen maar bijv. 50-50 blijft er niet veel over. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik kan het dus dit jaar wel schudden :cry:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: