The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
Jaja.. Mist eerst even een vrije bal, maar op 4-3 een UE van Ferrer en de 1e set is binnen! \Big Grin/
Reply
Undecided

Domme keuze voor Ferrer lijkt direct te worden afgestraft =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ferrer eruit is wel gunstig voor Troicki / Cilic. Verder maakt het niet zoveel uit, hij is niet bijzonder veel gekozen.
Reply
Hmm hij zal die partij nog wel gewoon naar zich toe trekken neem ik aan toch...
Reply
buurs Wrote:Undecided

Domme keuze voor Ferrer lijkt direct te worden afgestraft =D>

lijkt ja beest kom altijd terug en zal dit nog wel omdraaien. Ik he hem gelukkig niet maar zit wel met Stakhovsky in mijn maag. Weer zo'n typische Stille drol is dat. Neem je een keer risico en dan zal het wel weer niet goed aflopen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik heb Stakkie ook nog overwogen. Ljubicic blijft toch lastig in te schatten, dus toch maar niet genomen.

Ferrer uiteraard nog alle kans om terug te komen, het zal dan weer 'BEEST' en 'NID' om de oren vliegen hier.
Reply
nieminen mist 2 mp in de 1e game van de 2e set :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ai Jarkko, blijf je kansen grijpen tegen die vechtjas. Ook als Ferrer dit nog wint zie ik wel perspectief voor Troicki in R2!

Ljubo lijkt de 1e set te gaan pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Ai Jarkko, blijf je kansen grijpen tegen die vechtjas. Ook als Ferrer dit nog wint zie ik wel perspectief voor Troicki in R2!

Ljubo lijkt de 1e set te gaan pakken.

Ljubo van 5-3 naar *5-6 0-30.

Ferrer inmiddels 3-0. Je weet gewoon dat zo'n Nieminen die bps in de eerste game moet maken. Mislukt dat dan zit een break in de volgende game er zo dik in. Dan kan zo'n 1e game voor Ferrer nog beter een lovegame zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ljubo wint de TB.

Fin breakt terug tot *3-4. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En met een lovegame naar 4-4. Wat ziet die Nieminen er trouwens scherp en afgetraind uit zeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb de kaarten van Scholten en mij in de aanbieding. Wie wil er naar Rotterdam?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En na de 2e break op rij gaat Nieminen op 6-3 *5-4 serveren voor de wedstrijd. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
30-30
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
MP! [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:Ik heb de kaarten van Scholten en mij in de aanbieding. Wie wil er naar Rotterdam?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:Ik heb de kaarten van Scholten en mij in de aanbieding. Wie wil er naar Rotterdam?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:Ik heb de kaarten van Scholten en mij in de aanbieding. Wie wil er naar Rotterdam?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:Ik heb de kaarten van Scholten en mij in de aanbieding. Wie wil er naar Rotterdam?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:Ik heb de kaarten van Scholten en mij in de aanbieding. Wie wil er naar Rotterdam?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:Samen met Haggie en Ad donderdag voor Ferrer!

Ferrer-Troicki [-o<

Is het weer zover #-o
Sta ik daar weer tegen jullie in te schreeuwen. Ik moet zeker geen Ferrer donderdag. :roll:
Hup Soderling win gewoon dat toernooi =D> =D>

Al niet meer nodig. :lol: :lol: :lol: :lol:
Nu maar hopen dat Soderling niet hetzelfde overkomt.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:
Haggie Wrote:Ik heb de kaarten van Scholten en mij in de aanbieding. Wie wil er naar Rotterdam?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wow, Nieminen(waar komt hij opeens vandaan?) tikt even Ferrer er in 2 snelle setjes af. Weinig emotie ook bij Ferrer, startgeld opgehaald en terug naar Spanje. Hij heeft gisteren zijn promotie-activiteit al gedaan dus lekker weekje vrij voor 'm. Nu Tsonga en Soderling nog please.

Ik rij nu snel naar huis, ga ik zo even lekker zitten voor troef Dimitrov tegen Tsonga!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Troicki-Cilic in de QF please!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie week !!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hag, Player, Skolten, Ad én Roos met Ferrer. De helft van alle fanatieke forummers. Sad
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ze zijn ook erg stil maar ja als Stakkie verliest ben ik ook al 2 man kwijt en begint het wederom slecht
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nieminen Notworthy
Reply
Toch wel jammer, Ferrer is wel een van de aansprekende mannen die in Rotterdam spelen die nog niet eerder live heb gezien. Althans, heel even op RG tegen Ferrero, 2 games ofzo.

Morgen Granollers - Youzhny, Simon-Paire en Mayer-Lopez als resterende R1 partijen. Meestal 3 R2 partijen op woensdag toch? Wordt een mager programma voor overdag vrees ik. Cilic-Melzer, Troicki-Nieminen zou wel leuk zijn. Tsonga-Llodra zou ook nog kunnen.
Reply


Forum Jump: