The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Davis Cup 2011
Hij moest er diep voor gaan zeg. Grote klasse.
Reply
Kom maar op Zuid-Afrika!
Reply
Klasse Haase, gewoon weer mooi geflinkt Undecided
Reply
:beerbros:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Robin. Must-win, en dat doet ie ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Goh, en nu dan, buurs?

Goh, en nu dan, Ad? \Big Grin/
Ga je nou hiermee je gelijk halen? Dan snap je het dus nog steeds niet, maar ik had ook niks anders verwacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Poeh, weinig meegekregen hiervan vandaag, maar wat een klasbak die Haase Notworthy
Reply
Overdune Wrote:=D>

Tis alleen jammer dat hij nu wrs bijdehand gaat doen, terwijl hij die eerste twee sets gewoon weggooit en het zichzelf onnodig moeilijk maakt.

Mee eens!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Die Nadal gaat toch even tennissen vandaag, terwijl voor de rest iedereen van een beetje naam zich laat vervangen in zo'n dead rubber.
Reply
Beest is zelfs een koning op de tribune:
[Image: tumblr_lhkps71Bj11qgeyd8o1_500.gif]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Lopez moet weer aan hem zitten [gay]
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Feleciaaaanooo


Attached Files
.jpg   November_3_2010_-_2.jpg (Size: 32.29 KB / Downloads: 129)
Reply
Gezellige jongen, die Melzer:
[Image: 6a00d83423e30253ef014e868ba9a1970d-500wi]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij had waarschijnlijk een vlieg in zn oog.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Morgen eerste partij Haase-De Voest gevolgd door Schoorel-Anderson
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Morgen eerste partij Haase-De Voest (1-0) gevolgd door Schoorel-Anderson (1-1)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Geen Chela, maar Monaco bij Argentinië, opmerkelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Geen Chela, maar Monaco bij Argentinië, opmerkelijk.

Monaco wint met 6-3 6-0 6-4...

goede keuze dus.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat kun je idd zo zeggen...
Zelfs jij had een pot kunnen winnen van Golubev, met je onderhandse service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Aangezien ik bovenhands serveer, kan ik wellicht top 50 spelers aan?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wel top 50-spelers met een 14 (nu 15) match losing streak, zelfs met een onderhandse service.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase gaat volgens mij van 5-0 naar 5-7 in de tb... ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
=D>

Ik zeg 6-2 De Voest tweede set.
Reply
Iemand een tussenstand? Kan geen audio/video afspelen. 1e set dus 6-7 verloren?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heb het al gevonden. Ook break achter in 2e set set. Deze wedstrijd lijkt me direct cruciaal aangezien hun dubbel beter is en Anderson niet 2x gaat verliezen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Ook break achter in 2e set set.

Verrassend.
Reply
schandalig!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hmm, volgens mij staat het 5-2 voor Haase in de tweede set. Dat valt dan weer mee!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.livestream.com/knltbdaviscupnedvssa?t=705728">http://www.livestream.com/knltbdaviscupnedvssa?t=705728</a><!-- m -->
Reply
Dat scorebord ook, de bordjes waaien de hele tijd terug. cry
Reply
Wedstrijd wordt door geen enkele bookie bijgehouden. Iemand anders nog een scorebordje?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: