The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Davis Cup 2011
6-7 6-3 2-0* Haase. De Voest maakt echt geen enkele kans, onbegrijpelijk hoe hij de eerste set heeft gewonnen.
Reply
1-1 in sets en volgens mij breakt Haase nu net.

3-0 haase in de 3e set
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En *3-0. Haase strooit met dropshots en passings, maar De Voest is ook om te huilen.
Reply
En 6-0.
Reply
buurs Wrote:schandalig!

cry
Reply
Stille, tussenstand staat nu op teletekst.
Reply
Thanks! Zou wel lekker zijn om op voorsprong te komen. Schoorel kan lekker vrijuit spelen dan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Deze is wel redelijk NID. De dubbel is weer cruciaal. Als ze die winnen, moet zondag toch wel 1 pot gewonnen kunnen worden.
Denk alleen niet dat ze de dubbel winnen, dus moet Schoorel een van z'n potjes sowieso winnen. En dan hopen dat Haase Anderson kan pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bp Haase voor *5-4.
Reply
Op deze baan is Anderson te goed.

Dubbel wordt cruciaal.
ZA voor mij favoriet met 60-40
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
*5-4 =D>
Reply
Haase wint ! =D>
Reply
Koning Notworthy
Reply
op tennistv.nl bij de chat zeggen ze dat het 76 32 voor Schoorel staat, maar ik heb ook al 36 22 gehoord. :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Schoorel 7-6, 4-6, 0-0
Reply
Jaaai k heb beeld! 76 46.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
1-0 3e set Skoorel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is nog ver, maar dat zou een mooie meevaller zijn als Schoorel wint.
Reply
3-2*
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
bp voor 4-2
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
helaas prima weggeserveerd!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Fuck, mist Schoorel daar nou een sp?
Reply
Gasquet 2-0 in sets achter en bp op 5-5 in de 3e, en hij wint hem alsnog. Netjes hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe is het afgelopen met Schoorel? Wss verloren? Anders had iemand wel iets gezegd toch?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
7-6 4-6 6-7 1-6. Schoorel miste op 5-4* derde set een sp. Sad
Reply
Spijtig, maar verwacht.

Djokovic trouwens OUT, maar die winnen zelfs met 2x Buurs met z'n onderhandse service van die twee Zweden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb gisterenavond uren genoten van de wedstrijd Fish-Lopez. Mooie sfeer in die hal daar in Austin! Ook Fish kansen gehad om te winnen. Volgens mij kreeg hij bij 5-5 in de 5e een BP. Ferrer-Roddick niet meer gezien maar dat was natuurlijk NID
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Beest Notworthy

Amerikanen hadden gewoon outdoor hard of gras moeten kiezen. En dan nog hadden ze hier nooit 2-0 achter mogen staan. Vooral slecht van Fish.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb gisteren de 5e set van Fish-Lopez zitten kijken. Fish speelde ver onder zijn niveau, maar kreeg op 5-5 2 bp's. De overwinning van Lopez was terecht verder.
Reply
Hup Haase en Huta Galung! Belangrijk deze dubbel!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: