The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Davis Cup 2011
Ad Wim Wrote:Murray trouwens een triple bagel tegen Bram in 52 minuten, arme Bram. Wat een hond is het toch ook.

Die Bram had geloof ik 20 punten oid in 18 games gemaakt. Ik vind 't wel mooi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
15 punten was het :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nadal tikt even Gasquet eraf op gravel na zn verloren US Open finale, 6-3 6-0 6-1. Notworthy
Reply
Hij speelde echt fantastisch! Erg knap nadat hij pas dinsdagavond lokale tijd aankwam en behoorlijk vermoeid was
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Van der Merwe gaat lekker tegen Cilic 0-6 0-5 Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Djoko laat de 1e dag schieten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hij zal zondag wel spelen gok ik. Zelfs dan verwacht ik geen problemen voor Servië tegen een matige Nalbi en Del Potro.
Reply
Klasse van Nadal, maar of het verstandig is...
Hem hebben ze veel minder nodig dan Servië Djokovic. Maar hij zal wel de DC willen winnen om zijn seizoen mooi af te sluiten. Kan een leuke finale worden tegen Servië.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbandian kun je nooit onderschatten. Kan zomaar 2-0 voor Argentinië staan na vandaag (maar 2-0 kan ook, 2 open partijen)
Reply
Bij 0-6 0-6 geeft vd Merwe wijselijk op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Fransen gaan er met 5-0 af zo, lekker. Waar is Clownfils?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko laat zijn land even mooi stikken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die staan straks 0-2 achter en dan wordt het een hels karwei
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Overdune Wrote:Hij zal zondag wel spelen gok ik. Zelfs dan verwacht ik geen problemen voor Servië tegen een matige Nalbi en Del Potro.

Zo daar zat ik even mooi naast! ik geef ze nog wel een goede kans, als Djoko morgen speelt.
Reply
De dubbel winnen ze, Djoko wint zondag van Potro en dan gaat 't om Tipsa-Nalbi en dan faalt Tipsa zoals wel vaker in de DC weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een enorm pak slaag krijgen Verdasco/Lopez :eeeek:

Tsonga speelt weergaloos.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik zou Tsonga in deze vorm ook enkel laten spelen.
Reply
Gaat ook gebeuren.

Alleen Nadal gaat eerst Simon vegen en dan is het gespeeld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Australie-Zwitserland is in de vijfde en beslissende partij gestaakt wegens invallende duisternis. Wawrinka leidt met 5-3 in de 5e tegen Hewitt na bijna 4 uur spelen. Vraag me in zo'n geval altijd af of al die toeschouwers morgen voor 1 game zullen terugkomen. Vrij bizar.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Wat een koning is Nadal!!!! Notworthy
Kippevel hoe al die mensen hem toezingen.

Mooiste is nog dat hij, nadat hij de scheids een hand heeft gegeven, als eerste het hele team van Frankrijk een hand geeft en bedankt.
En niet met een arrogante grijns, zoals Djoko, maar met respect Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pijnlijk voor Djoko dit. Eitje voor Spanje in de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer dat dit niet 2 weken eerder gebeurde.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=TCZLm-0UYEQ">http://www.youtube.com/watch?v=TCZLm-0UYEQ</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gewoon een return in het net op dat eerste mp van Federer had ik ook goed gevonden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Komend weekeind Spanje - Argentinië. Lijkt me een makkie voor Spanje? 4-1, 3-2 zou ook kunnen.

Bookies geven 1,25 (Victor Chandler) voor Spanje, 5,3 (Unibet) voor Argentinië. Ik ben benieuwd hoeveel er nou gezet wordt op een dergelijke wederzijds winstgevende weddenschap. Ik heb op beide een account, als ik 80 op Spanje zet en 19 op Argentinië, maak ik met 99 euro altijd 100 (100,70 als Arg wint).
Reply
Ik zie mogelijkheden die staatsschuld terug te dringen!
Reply
1,14% gegarandeerd in 5 dagen, niet slecht. Dat is op jaar basis 120%, zonder risico.
Reply
Morgen van af 14 00 op Sport 1
Nadal-Monaco
Ferrer-Del Potro
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
na morgen dus 2-0 (denk ik)

Maar goed, ik ben geen kenner.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Potro kon begin deze week niet eens trainen door knieklachten. Kansloos dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat zou ik Nico dat gunnen zeg, een welverdiende top-10 plaats.
Reply


Forum Jump: