The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO Den Haag - Ajax
#31
Feli EJR.
Als je zo staat te verdedigen is een nederlaag altijd terecht.... pfff.

Die Immers is wel oerdom, de strekking van wat hij staat te zingen is natuurlijk wel 10x erger, zo niet 100x erger als wat Vertonghen zong.
Je blijft een voorbeeldfunctie hebben voor kinderen, KNVB kan dan ook weinig anders doen dan hier een straf op zetten. Als ASO 'slim' is geven ze hem zelf al een straf(je).
Reply
#32
Fabian Wrote:Feli EJR.
Als je zo staat te verdedigen is een nederlaag altijd terecht.... pfff.

Die Immers is wel oerdom, de strekking van wat hij staat te zingen is natuurlijk wel 10x erger, zo niet 100x erger als wat Vertonghen zong.
Je blijft een voorbeeldfunctie hebben voor kinderen, KNVB kan dan ook weinig anders doen dan hier een straf op zetten. Als ASO 'slim' is geven ze hem zelf al een straf(je).

Waarom is jodenjacht erger dan kakkerlakken?

Ajaxsupporters noemen zichelf joden. Dan mag je toch op jodenjacht? Moet je maar lekker een andere geuzennaam kiezen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#33
Eens met EJR wat betreft de bijnaam: Immers had echt geen plannen om een ticket naar Tel Aviv te boeken en daar op jodenjacht te gaan (hij lijkt mij zelfs niet het type dat weet dat Tel Aviv de hoofdstad van Israel is)
Verder valt het wat mij betreft wel in precies dezelfde strafmaat als Vertonghen. Hij heeft een voorbeeldfunctie en wakkert met dit gedrag de haat tussen beide aanhang weer aan. Dat hij dit doet in de supportshome is niet relevant. Hij moet het of niet doen of zorgen dat het niet naar buiten komt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#34
Ik vind wel dat een officiele huldiging of een feestje in het supportershome niet te vergelijken zijn. Vooral omdat dit iets is wat in principe intern is. Van zo'n huldiging weet je dat er beelden op tv zijn en dan werkt het meer provocerend tegenover de andere supportersgroep.

Ik vind dan ook een schorsing niet nodig. Wat zingt hij nou? We gaan op jodenjacht, dat is toch volstrekt onschuldig? Daarna zingt hij ..... (ik vermoed: het is een jood,) het is een miet, het is een kankerajacied. Dat is ook zoiets wat je los moet zien van de ziekte, aangezien in het Haags taalgebruik dat nou eenmaal normaal wordt gevonden (dat feit op zich is dan wel weer treurig).
Reply
#35
Bumme Wrote:Eens met EJR wat betreft de bijnaam: Immers had echt geen plannen om een ticket naar Tel Aviv te boeken en daar op jodenjacht te gaan (hij lijkt mij zelfs niet het type dat weet dat Tel Aviv de hoofdstad van Israel is)
Verder valt het wat mij betreft wel in precies dezelfde strafmaat als Vertonghen. Hij heeft een voorbeeldfunctie en wakkert met dit gedrag de haat tussen beide aanhang weer aan. Dat hij dit doet in de supportshome is niet relevant. Hij moet het of niet doen of zorgen dat het niet naar buiten komt.

ik wist ook niet dat tel aviv de hoofdstad van israel was.

de reacties hier verbazen mij wel. waar immers dit doet is wat mij betreft volstrekt irrelevant. dit gaat alle perken te buiten en verdient een enorme schorsing.

het is natuurlijk zo dat ajakkes een andere geuzennaam moet kiezen. dat is echter iets wat je moet tegenwerpen aan joden die zich gegriefd voelen. maar als je dit als voetballer doet zit er echt een steekje los bij je.
Reply
#36
Quote:Charlton Vicento hoeft zich toch niet te melden bij Jong Oranje. De 'zaak Immers' is oorzaak van de plotsklapse wijziging bij de KNVB.

Maandagavond werd Vicento nog opgeroepen als vervanger voor Luuk de Jong, die op zijn beurt promoveerde naar de A-ploeg. Later werd zijn uitnodiging dus alsnog ingetrokken.

De ADO-aanvaller was zondag samen met Lex Immers aanwezig in het supportershome van de Hagenaars om de overwinning op Ajax (3-2) te vieren. Terwijl Immers enkele antisemitische teksten uitsprak, danste Vicento (tweede van links op de foto) vrolijk mee en liet ook hij zich niet onbetuigd.
-------

Ha, ha, ze maken er nu al antisemitische uitspraken van, in mijn ogen deed hij enkele anti Ajax uitspraken niet meer en niet minder. Heeft echt totaal niets met antisemitisme te maken!
2 wedstrijden schorsen, 5 voorwaardelijk en een flinke boete. Niet groter maken dan het is.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#37
het heeft ook niets met antisemitisme te maken, maar dan nog is het oerdom. van gobbel kreeg ooit 1 wedstrijd trouwens, vertonghen 2. ik heb zo het gevoel dat dit wat meer wordt.

frits barend zat weer lekker het slachtoffer uit te hangen bij p&w. toen werd gezegd dat ajakkessieden zich toch joden noemen, heeft hij gezegd dat hem dat ook stoort, maar dat hij daar verder niks meer aan doet omdat het geen zin heeft. tsja, zulke opmerkingen zijn echt paarlen voor de zwijnen, maar daar werd verder niet op ingegaan en men ging weer verder op de vraag wat je tegen anti'joden' teksten moet doen. :roll:
Reply
#38
Oerdom is het zeker!

Jl zaterdag bij het wedstrijdje van mijn oudste (van 6) weer eens gezien wat voor invloed de huidige profs hebben op de (jongste) jeugd.
Hoogste tijd dat de profvoetballers eens een code ondertekenen voor goed gedrag zowel binnen als buiten het veld met daarop hoge straffen bij overtreding.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#39
Bumme Wrote:Oerdom is het zeker!

Jl zaterdag bij het wedstrijdje van mijn oudste (van 6) weer eens gezien wat voor invloed de huidige profs hebben op de (jongste) jeugd.
Hoogste tijd dat de profvoetballers eens een code ondertekenen voor goed gedrag zowel binnen als buiten het veld met daarop hoge straffen bij overtreding.

mijn jongste moest uit tegen de nummer 1 (thuis beter, maar ongelukig verloren), maar die hadden hun ploeg even versterkt zodat ze iig aan kop zouden blijven. de 2de helft kwamen we niet eens in de buurt van het doel. hoogst opmerkelijk en te triest voor woorden, maar ja, dan hadden wij zeker ook de oudste f-jes moeten sturen.

zo is er natuurlijk geen reet aan, maar ja, dit onsportieve gedrag is schering en inslag. nu worden ze wss geen kampioen. dirk liep huilend het veld af (toen ik zei dat hij ook kinderchampagne zou krijgen als ze 2de zouden worden was het snel over).

mijn medeleider wilde in onze ploeg (f1) wat pit er in hebben en vertelde vooraf dat het helemaal niet erg is om af en toe een overtreding te maken. een tegenstander brak door en shinji hield zijn shirtje net voldoende vast. (smerig) overtredinkje, vrije trap, gevaar geweken. de coach van de tegenstander met hele grote ogen: dat hij die overtreding maakt joh....

ik zou het zelf nooit zeggen en ik vind het onverantwoord en ik moet het er nu maar uit zien te krijgen bij sjinji...

wat je zegt, het begint al bij de vroegste jeugd!
Reply
#40
_Tampie Wrote:Ik vind wel dat een officiele huldiging of een feestje in het supportershome niet te vergelijken zijn. Vooral omdat dit iets is wat in principe intern is. Van zo'n huldiging weet je dat er beelden op tv zijn en dan werkt het meer provocerend tegenover de andere supportersgroep.

Ik vind dan ook een schorsing niet nodig. Wat zingt hij nou? We gaan op jodenjacht, dat is toch volstrekt onschuldig? Daarna zingt hij ..... (ik vermoed: het is een jood,) het is een miet, het is een kankerajacied. Dat is ook zoiets wat je los moet zien van de ziekte, aangezien in het Haags taalgebruik dat nou eenmaal normaal wordt gevonden (dat feit op zich is dan wel weer treurig).


Dus de ADO supporters en spelers mogen de scheids en de tegenstanders uitmaken voor kanker dit en kanker dat, maar de andere teams niet, nee, want in die steden is het geen normaal taalgebruik.... ](*,)
Reply
#41
waf Wrote:het heeft ook niets met antisemitisme te maken, maar dan nog is het oerdom. van gobbel kreeg ooit 1 wedstrijd trouwens, vertonghen 2. ik heb zo het gevoel dat dit wat meer wordt.

frits barend zat weer lekker het slachtoffer uit te hangen bij p&w. toen werd gezegd dat ajakkessieden zich toch joden noemen, heeft hij gezegd dat hem dat ook stoort, maar dat hij daar verder niks meer aan doet omdat het geen zin heeft. tsja, zulke opmerkingen zijn echt paarlen voor de zwijnen, maar daar werd verder niet op ingegaan en men ging weer verder op de vraag wat je tegen anti'joden' teksten moet doen. :roll:

Na DWDD, Holland sport en VI had ik geen zin meer in die klaagjood Frits Barend. Wat een ontzettende huilebalk is dat zeg.
Wel genoten van Erik Dijkstra bij VI. Die zei waar het op staat. Ajacieden noemen zichzelf joden. Zelfs superjoden. <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.superjoden.nl">www.superjoden.nl</a><!-- w -->. Wat verwacht je dan van vijandige supporters??

Blijft natuurlijk dom van Immers.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#42
EJR Wrote:
waf Wrote:het heeft ook niets met antisemitisme te maken, maar dan nog is het oerdom. van gobbel kreeg ooit 1 wedstrijd trouwens, vertonghen 2. ik heb zo het gevoel dat dit wat meer wordt.

frits barend zat weer lekker het slachtoffer uit te hangen bij p&w. toen werd gezegd dat ajakkessieden zich toch joden noemen, heeft hij gezegd dat hem dat ook stoort, maar dat hij daar verder niks meer aan doet omdat het geen zin heeft. tsja, zulke opmerkingen zijn echt paarlen voor de zwijnen, maar daar werd verder niet op ingegaan en men ging weer verder op de vraag wat je tegen anti'joden' teksten moet doen. :roll:

Na DWDD, Holland sport en VI had ik geen zin meer in die klaagjood Frits Barend. Wat een ontzettende huilebalk is dat zeg.
Wel genoten van Erik Dijkstra bij VI. Die zei waar het op staat. Ajacieden noemen zichzelf joden. Zelfs superjoden. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.superjoden.nl">http://www.superjoden.nl</a><!-- m -->. Wat verwacht je dan van vijandige supporters??

Blijft natuurlijk dom van Immers.

die gast bevalt me sowieso erg, maar hij zei idd precies de dingen die je moet tegenwerpen.

maar blijft opvallend dat daar verder niet op ingegaan wordt en dat men daar niks aan wil doen...
Reply
#43
waf Wrote:mijn medeleider wilde in onze ploeg (f1) wat pit er in hebben en vertelde vooraf dat het helemaal niet erg is om af en toe een overtreding te maken. een tegenstander brak door en shinji hield zijn shirtje net voldoende vast. (smerig) overtredinkje, vrije trap, gevaar geweken. de coach van de tegenstander met hele grote ogen: dat hij die overtreding maakt joh....

ik zou het zelf nooit zeggen en ik vind het onverantwoord en ik moet het er nu maar uit zien te krijgen bij sjinji...

wat je zegt, het begint al bij de vroegste jeugd!

Ik zie het probleem niet. Zolang het hier bij blijft en geen ordinaire schoppartijen, natrapperij of spugen....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
Mukkus Wrote:
waf Wrote:mijn medeleider wilde in onze ploeg (f1) wat pit er in hebben en vertelde vooraf dat het helemaal niet erg is om af en toe een overtreding te maken. een tegenstander brak door en shinji hield zijn shirtje net voldoende vast. (smerig) overtredinkje, vrije trap, gevaar geweken. de coach van de tegenstander met hele grote ogen: dat hij die overtreding maakt joh....

ik zou het zelf nooit zeggen en ik vind het onverantwoord en ik moet het er nu maar uit zien te krijgen bij sjinji...

wat je zegt, het begint al bij de vroegste jeugd!

Ik zie het probleem niet. Zolang het hier bij blijft en geen ordinaire schoppartijen, natrapperij of spugen....

nou ja, probleem, mijn medeleider heeft op een hoger niveau gevoetbald dan ik dus wellicht weet hij het beter, maar ik zou zelf niet zo snel zeggen dat je gerust een overtreding mag maken. nu speelt daarbij mee, dat mijn zoon zulke bevelen opvolgt (niet alleen die keer vasthouden, hij heeft ook nog een sliding te laat ingezet op de beste speler van de tegenstander die huilend op de grond lag, maar deze overtreding had ik zelf niet gezien), hij doet gewoon wat er gezegd wordt. hij lijkt op z'n vader zag maar...

maar bij de tegenstander was er ook een kind die een smerige overtreding maakte en die werd door zijn coach direct naar de kleedkamer gestuurd. daar hou ik meer van.

nu kon hij dat ook makkelijk doen, want hij stond 10-2 voor....

maar goed, ik ben misschien nog zo naief dat ik sportiviteit wil bij brengen, maar realiseer me dat het wel een mannensport is.
Reply
#45
Beste John van den Brom,

Welnee, natuurlijk zal Lex Immers geen hekel hebben aan mijnheer Cohen. Natuurlijk gaat Lex niet met een paar knuppels achter de familie Horowitz aan. En als Lex ook maar een beetje geschiedenis heeft gehad op de LOM-school weet hij ook dat er in de Tweede Wereldoorlog heel verschrikkelijke dingen met joden zijn gebeurd. Lex is weliswaar een beetje simpel, maar zo simpel kan ie nou toch ook weer niet zijn. Maar ondertussen zingt Lex, gezellig met een pilsje in de hand wel ‘We gaan op jodenjacht!’ Dan kun je zeggen: ‘Ja, maar Jan Vertonghen zong vorig jaar ‘kutkakkerlakken’ over Feyenoord.’ Dat was nou ook niet bepaald het toppunt van slimheid, maar ik denk dat dit iets gevoeliger ligt. Niet eens zozeer voor ons Ajaxsupporters, wij horen dat soort apengeroep wel vaker en hebben daar een zesdubbele olifantenhuid voor, wel voor joodse mensen die niks met voetbal te maken hebben.

Lex heeft vroeger in de harde kern van FC Den Haag/ADO gezeten, dus dit liedje zong hij zeker niet voor het eerst. Natuurlijk heeft Lex geen hekel aan joden. Hij zou er nog geen eentje herkennen al scheet die jood hem recht in zijn Arische bakkes. Lex heeft een hekel aan Ajax. En niet zo’n beetje ook. Want dat hoort kennelijk zo als je, zoals Lex, al 183 generaties uit Den Haag komt. Dan is alles uit ‘nultwintag’ komt natuurlijk gewoon een ‘kankahjeaud’ en daar mag dan op gejaagd worden…. Zo redeneert Lexje.

Een domme hooligan op noppen dus, die Immers van jou. Ik zal je wat vertellen John. Net als Lex heb ik ook een tatoeage van mijn favoriete club. Ik ben een half leven met Ajax op pad geweest. Als supporter en als suppoost. Uit en thuis. Ik ken elk stadion in Nederland. De haat die je als Ajacied in Nederland overal krijgt is zo dik dat je er plakjes van kunt snijden. Dat heb ik nooit zo erg gevonden. Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind en als Ajax zijnde zijn we tenminste belangrijk genoeg om gehaat te worden. Het betekent dat je wat gepresteerd hebt. Daarnaast zijn clubs uit de hoofdstad altijd de gehate clubs. Het zei zo. Ik vond het altijd wel mooi als we bij de Kuip of het Philipsstadion de trein uitstapten met een paar honderd Ajacieden en dat er dan onder ons zo’n heel plein vol hersenloze tuitlullen stond die ons allemaal haatten en dan van een kansloze afstand stenen gooiden die in de verste verte nooit doel troffen. Sukkels vond ik het. Domme kansloze sukkels met een kansloos leven die er waarschijnlijk al dagen naar uitkeken om met bloeddoorlopen ogen een trein vol Ajacieden uit te jouwen. Hetzelfde heb ik overigens ook altijd gehad tegen Ajaxfans die als schreeuwende debielen stonden te wachten op de treinen van Utrecht, Feyenoord of PSV. Get a life, sucker. Ik ben altijd heel erg dol geweest op het hele jongenscultuurtje rond het voetballen. Beetje bier drinken met je gabbers, slap lullen, ludieke spreekkoren, heel hard KUT roepen als iets je niet bevalt, af en toe een beetje juichen, dat heeft mij tot een harde kernsupporter gemaakt! Al het hooliegedoe er om heen was niks voor mij. Ik werd vroeger wel eens gebeld of ik zin had om bij het Amstelstation of bij Diemen te komen matten met aankomende supporters. Flikker toch op, gestoorde gek. Dat was mijn antwoord dan. Mensen wisten dat op een gegeven moment ook wel van mij. Ik werd al snel niet meer gebeld.

Jouw Lexje was wel zo’n domme hoolie. Sterker nog, als Lex niet had kunnen voetballen was hij nog steeds zo. Dat kun je Lex niet eens kwalijk nemen. Domheid of intelligentie is aangeboren. Lex is toevallig zo dom als het achtereind van een mongoloïde varken, daar kan hij niet zo veel aan doen, maar hij kan wel goed voetballen. Dat is zijn mazzel. Dat Lex zo dom is om achterlijke liedjes te zingen vind ik nog niet eens het ergste. Lex is nou eenmaal dom. Weet je wat ik wel erg vond? Dat jij, John van den Brom, nota bene oud Ajaxspeler, hem zijn gang liet gaan. Ik had jou wel wat hoger ingeschat qua intelligentie. Het zijn toch jouw pupillen? Hoe doe je dat thuis als je kinderen iets stoms doen? Laat je dat dan ook zo gaan? Ik mag het toch hopen van niet voor je vrouw (en je kinderen!!!). Jij stond vlak naast die Immers op het podium en je stond er bij als een klodder mayonaise met slasausbenen. Als een Jan Lul stond je daar een beetje schaapachtig te lachen. Pilsje in de hand. ‘Haha, die Lexie toch, wat is het toch een leuke Haagse doerak…’ Zo stond je er bij…

Dan moet JIJ je toch de ogen uit je harses schamen! Jij had tegen die Immers moeten zeggen ‘Hey achterlijke konijnenkop, doe dat eens even niet! Ben je nou helemaal besodemieterd, van de pot gerukte zak stront die je er bent! Domme droeftoeter! Je brengt de club hier zwaar mee in diskrediet.’ Goed, dan moet je Lex nog wel even uitleggen wat diskrediet is, want dat soort moeilijke woorden snapt Lex waarschijnlijk niet, maar waarom greep jij niet in? Sterker nog: toen de supporters ‘en wie niet springt die is een jood’ scandeerden hupte jij vrolijk mee, uiteraard samen met Lexie. Ulrich van Gobbel deed dat ooit ook eens eind jaren negentig op het bordes van de Coolsingel toen Feyenoord eens een zeldzaam prijsje had gewonnen. Dat was ook zo’n domme jongen, herinner je je die nog? Na zijn carrière is ie ook redelijk aan lager wal geraakt, tja dat krijg je dan…

Maar, terug naar het onderwerp: dacht jij, John van den Brom, nou echt dat je daar in dat supportershome anoniem een beetje de populaire trainer kon uithangen? Tjezus John, als je dat echt serieus dacht dan ben je minstens zo dom als die achterlijke Lex Immers. Iedere simpele ziel, dus ook die eencellige figuren in het supportershome van Den Haag, kan tegenwoordig een telefoon met een camera aanschaffen. En die zelfde mensen, zelfs al zijn ze bedeeld met het IQ van een pantoffeldiertje, kunnen dat op Youtube zetten en tadaaa: een schandaal is geboren.

John van den Brom: welkom in de 21e eeuw!

Met teleurgestelde groet,

Rodney Rijsdijk
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#46
6 punten Rotnie, en helemaal niets in Amsterdom! :nanana:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#47
EJR Wrote:6 punten Rotnie, en helemaal niets in Amsterdom! :nanana:

Inhoudelijk een matige reactie maar kan me voorstellen dat je er wel een beetje klaar mee bent......
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#48
Bumme Wrote:Net als Lex heb ik ook een tatoeage van mijn favoriete club. Ik ben een half leven met Ajax op pad geweest. Als supporter en als suppoost. Uit en thuis. Ik ken elk stadion in Nederland. De haat die je als Ajacied in Nederland overal krijgt is zo dik dat je er plakjes van kunt snijden. Dat heb ik nooit zo erg gevonden. Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind en als Ajax zijnde zijn we tenminste belangrijk genoeg om gehaat te worden. Het betekent dat je wat gepresteerd hebt.

en zie, het gaat weer om de prestaties. eerst als een grote lafmuil de club kiezen die presteert, identiteitsloze meelopers horen nu eenmaal graag bij winnaars, en dan hard gaan roepen dat 'we' of 'je' wat gepresteerd hebt en dat hoge bomen veel wind vangen. nee dat is het joh, ajakkes wordt gehaat om z'n prestaties. als je dat maar blijft zeggen, ga je er misschien nog in gelovern ook.

wat een prototype gloryhuntergewauwel.

het ergste is natuurlijk nog wel dat ook hij met geen woord rept over de trieste geuzennaam die ze daar in amsterdom hebben aangemeten. dat heet de aandacht verleggen. net zoals hier op het forum gebeurt als er weer eens een ajakkessied ten onrecht niet of niet zwaar genoeg bestraft wordt.

dat is de reden dat jullie gehaat worden ontzettende droeftoeter, niet die kutprijzen van je, stop die maar lekker in die grote neus van je. 'wij' worden geen supporter vanwege de prijzen.
Reply
#49
Waf wat een heerlijk zure man ben je toch (vaak)!

Als eerder aangegeven: inhoudelijk reageer ik niet meer op je berichten, die tijd is geweest.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#50
Coronel wil dat Ajax-aanhang breekt met geuzennaam

Ajax-voorzitter Uri Coronel hoopt dat de supporters van zijn club per direct de geuzennaam Joden laten vallen. Hij hoopt dat de 'affaire Lex Immers' de ogen van de Ajax-fans opent.

'Heb de grootheid om te stoppen met het gebruik van de geuzennaam Joden', smeekte Coronel in De Telegraaf. 'Onze fans zijn niet verantwoordelijk voor lui die zulke verwerpelijke taal uitbraken. Maar door wat hun gezang kennelijk uitlokt, moeten ze er echt mee stoppen.'

Coronel - zelf van Joodse afkomst - stoort zich al jaren mateloos aan het gebruik van de geuzennaam Joden door de eigen supporters. 'In de twintig jaar dat de discussie al wordt gevoerd om daar een einde aan te maken, heb ik altijd mijn uiterste best gedaan.'

'Op verzoek van mijn voorganger John Jaakke heb ik zelfs - op het moment dat ik niet eens in het bestuur zat - in het supportershome een gesprek gevoerd met honderden fans. Maar uiteindelijk heeft het niks opgeleverd. Zij zagen Joden als geuzennaam. En ik moet eerlijk zeggen: ze gebruiken die naam alleen heel positief.'

De reacties die de geuzennaam opriepen bij rivaliserende clubs doen Coronel veel pijn. 'Ik heb businessclubleden van FC Utrecht horen zingen dat ze op Jodenjacht gingen en ben door een haag van de Hitlergroet brengende jongeren De Kuip ingegaan. Het is onbeschrijfelijk wat er dan door je heen gaat.'

'Er is een punt geweest dat ik door alle spreekkoren de functie van voorzitter niet wilde aanvaarden. Maar uiteindelijk ben ik toch in het bestuur gestapt. Dat ik de leuzen heb geaccepteerd, is niet het goede woord, want het gebruik van de term Joden en alle reacties van fans van andere clubs storen mij misschien wel meer dan wie dan ook.'

'Maar het was zó ingeburgerd, dat ik dacht dat het niet meer viel te veranderen. Maar ik ben niet murw gebeukt. Indien er nu weer een zinvolle discussie wordt gevoerd over het beëindigen van de geuzennaam Joden, wil ik graag een bijdrage leveren.'

Coronel hoopt dat de (anti-)Jodenleuzen definitief verdwijnen uit de stadions. In de Arena boekte hij al een klein succes. 'Op één doek op de tweede ring - tegenover de perstribune - na zijn er geen Israëlische vlaggen meer te zien. Bij uitwedstrijden zelfs helemaal niet meer in het supportersvak. En de verkoop van die vlaggen in de stalletjes buiten de Arena is aan banden gelegd.'
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#51
Bumme Wrote:Waf wat een heerlijk zure man ben je toch (vaak)!

Als eerder aangegeven: inhoudelijk reageer ik niet meer op je berichten, die tijd is geweest.

je hebt idd meermalen bewezen inhoudelijk weinig te kunnen toevoegen. toch opvallend dat je ook bij ejr een opmerking maakt over 'inhoud'.

kennelijk ben je wel tevreden over je eigen inhoud, hoewel je de discussie gemakshalve uit de weg gaat. :roll:

hoe het ook zij: wat is hier precies zuur aan? bedoel je dat je vindt dat ik zuur ben omdat ik toevallig een teringhekel heb aan de ajakkesmeelopers?
Reply
#52
Bumme Wrote:Coronel wil dat Ajax-aanhang breekt met geuzennaam

Ajax-voorzitter Uri Coronel hoopt dat de supporters van zijn club per direct de geuzennaam Joden laten vallen. Hij hoopt dat de 'affaire Lex Immers' de ogen van de Ajax-fans opent.

'Heb de grootheid om te stoppen met het gebruik van de geuzennaam Joden', smeekte Coronel in De Telegraaf. 'Onze fans zijn niet verantwoordelijk voor lui die zulke verwerpelijke taal uitbraken. Maar door wat hun gezang kennelijk uitlokt, moeten ze er echt mee stoppen.'

Coronel - zelf van Joodse afkomst - stoort zich al jaren mateloos aan het gebruik van de geuzennaam Joden door de eigen supporters. 'In de twintig jaar dat de discussie al wordt gevoerd om daar een einde aan te maken, heb ik altijd mijn uiterste best gedaan.'

'Op verzoek van mijn voorganger John Jaakke heb ik zelfs - op het moment dat ik niet eens in het bestuur zat - in het supportershome een gesprek gevoerd met honderden fans. Maar uiteindelijk heeft het niks opgeleverd. Zij zagen Joden als geuzennaam. En ik moet eerlijk zeggen: ze gebruiken die naam alleen heel positief.'

De reacties die de geuzennaam opriepen bij rivaliserende clubs doen Coronel veel pijn. 'Ik heb businessclubleden van FC Utrecht horen zingen dat ze op Jodenjacht gingen en ben door een haag van de Hitlergroet brengende jongeren De Kuip ingegaan. Het is onbeschrijfelijk wat er dan door je heen gaat.'

'Er is een punt geweest dat ik door alle spreekkoren de functie van voorzitter niet wilde aanvaarden. Maar uiteindelijk ben ik toch in het bestuur gestapt. Dat ik de leuzen heb geaccepteerd, is niet het goede woord, want het gebruik van de term Joden en alle reacties van fans van andere clubs storen mij misschien wel meer dan wie dan ook.'

'Maar het was zó ingeburgerd, dat ik dacht dat het niet meer viel te veranderen. Maar ik ben niet murw gebeukt. Indien er nu weer een zinvolle discussie wordt gevoerd over het beëindigen van de geuzennaam Joden, wil ik graag een bijdrage leveren.'

Coronel hoopt dat de (anti-)Jodenleuzen definitief verdwijnen uit de stadions. In de Arena boekte hij al een klein succes. 'Op één doek op de tweede ring - tegenover de perstribune - na zijn er geen Israëlische vlaggen meer te zien. Bij uitwedstrijden zelfs helemaal niet meer in het supportersvak. En de verkoop van die vlaggen in de stalletjes buiten de Arena is aan banden gelegd.'

ik had het al gelezen. dit kan ik wel waarderen, hoewel hij toch weer moet opmerken dat ze de naam joden positief gebruiken. ja, als je alles zo wil bagatellisseren moet je ook gewoon je muil houden als mensen de naam joden negatief gebruiken omdat ze een grafhekel hebben aan dat ajakkes.
Reply
#53
waf Wrote:
Mukkus Wrote:
waf Wrote:mijn medeleider wilde in onze ploeg (f1) wat pit er in hebben en vertelde vooraf dat het helemaal niet erg is om af en toe een overtreding te maken. een tegenstander brak door en shinji hield zijn shirtje net voldoende vast. (smerig) overtredinkje, vrije trap, gevaar geweken. de coach van de tegenstander met hele grote ogen: dat hij die overtreding maakt joh....

ik zou het zelf nooit zeggen en ik vind het onverantwoord en ik moet het er nu maar uit zien te krijgen bij sjinji...

wat je zegt, het begint al bij de vroegste jeugd!

Ik zie het probleem niet. Zolang het hier bij blijft en geen ordinaire schoppartijen, natrapperij of spugen....

nou ja, probleem, mijn medeleider heeft op een hoger niveau gevoetbald dan ik dus wellicht weet hij het beter, maar ik zou zelf niet zo snel zeggen dat je gerust een overtreding mag maken. nu speelt daarbij mee, dat mijn zoon zulke bevelen opvolgt (niet alleen die keer vasthouden, hij heeft ook nog een sliding te laat ingezet op de beste speler van de tegenstander die huilend op de grond lag, maar deze overtreding had ik zelf niet gezien), hij doet gewoon wat er gezegd wordt. hij lijkt op z'n vader zag maar...

maar bij de tegenstander was er ook een kind die een smerige overtreding maakte en die werd door zijn coach direct naar de kleedkamer gestuurd. daar hou ik meer van.

nu kon hij dat ook makkelijk doen, want hij stond 10-2 voor....

maar goed, ik ben misschien nog zo naief dat ik sportiviteit wil bij brengen, maar realiseer me dat het wel een mannensport is.

Ons team laat zich altijd overrompelen door de tegenstander, op 1 of andere manier is er teveel respect. Duels worden uit de weg gegaan.
Laatst hebben we daarop getraind, in de vorm van een 'rugbywedstrijd'. Schouderduw, duelkracht, etc.
Afgelopen zaterdag begonnen we weer slap aan die wedstrijd. Stonden met de rust 5-1 achter. In de rust weer gezegd dat we feller moesten spelen.
Ëén van onze aanvallertjes reageerde: "Steeds al ik er langs wil, houd ie mij aan shirtje vast!" Dat geslepene spel moet je erin zien te krijgen.
Heeft niks met onsportiviteit te maken. Bal niet af laten pakken, niet je man zomaar voorbij laten lopen, je lichaam erin zetten, vasthouden etc.etc.
De tegenpartij doet dat wel. Wij niet. En vooral daarom verlies je met 7-2.

In de tweede helft moest er eentje van de tegenpartij na een echte schouwerduw uit de bosjes gehaald worden......die staat op, loopt het veld in en speelt verder.
Niks aan de hand, doorvoetballen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#54
Quote:De aanklager betaald voetbal heeft
ADO Den Haag-middenvelder Lex Immers
een schikkingsvoorstel gedaan van vijf
duels (één voorwaardelijk) schorsing.

ADO-trainer John van den Brom kreeg één
wedstrijd schorsing als strafvoorstel
en ADO-aanvaller Charlton Vincento een
voorwaardelijke schorsing van één duel.

Immers had zich zondag na het gewonnen
duel met Ajax zeer kwetsend uitgelaten
in het supportershome van ADO over Ajax
en over joden.Van den Brom en Vicento
stonden naast hem.De aanklager stuurde
de strafvoorstellen na een uitgebreid
vooronderzoek.Daarin bekeek hij ook de
met een mobiel opgenomen beelden die
op het internet werden geplaatst.

Klassejustitie.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#55
EJR Wrote:
Quote:De aanklager betaald voetbal heeft
ADO Den Haag-middenvelder Lex Immers
een schikkingsvoorstel gedaan van vijf
duels (één voorwaardelijk) schorsing.

ADO-trainer John van den Brom kreeg één
wedstrijd schorsing als strafvoorstel
en ADO-aanvaller Charlton Vincento een
voorwaardelijke schorsing van één duel.

Immers had zich zondag na het gewonnen
duel met Ajax zeer kwetsend uitgelaten
in het supportershome van ADO over Ajax
en over joden.Van den Brom en Vicento
stonden naast hem.De aanklager stuurde
de strafvoorstellen na een uitgebreid
vooronderzoek.Daarin bekeek hij ook de
met een mobiel opgenomen beelden die
op het internet werden geplaatst.

Klassejustitie.

Je vergeet de spatie en het uitroepteken! :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#56
Nou mag ie niet meespelen tegen FC Twente, daar heeft Ajax wat aan. :|
Reply
#57
het is immers maar hoor...
Reply
#58
Waarom zijn Vicento en vd Brom eigenlijk ook geschorst en Jol destijds niet?

Zie einde filmpje: lachende Ajax selectie + trainer Jol

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t2clcZiMTjQ[/youtube]
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#59
Peter Wrote:Nou mag ie niet meespelen tegen FC Twente, daar heeft Ajax wat aan. :|

Goed punt. Smile

Immers is een belangrijke kracht geworden en er door de bruinhemderij van 020 niet bij tegen Twente. =D>
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#60
EJR Wrote:Waarom zijn Vicento en vd Brom eigenlijk ook geschorst en Jol destijds niet?

Zie einde filmpje: lachende Ajax selectie + trainer Jol

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t2clcZiMTjQ[/youtube]

Ik zie daar niet echt een lach in. Is meer een "tjonge jonge wat zegt die Jantje nou". Werkelijk in niets te vergelijken met het meehossen van Brom en Vicento. maar dat verschil zal wel door mijn rood-witte en jouw geel-groene bril komen.
Ga in den Haag nou gewoon genieten van die 6 punten in een seizoen tegen Ajax en stop met alle aandacht over deze domme actie van Immers.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: