The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO Den Haag - Ajax
#61
Bumme Wrote:
EJR Wrote:Waarom zijn Vicento en vd Brom eigenlijk ook geschorst en Jol destijds niet?

Zie einde filmpje: lachende Ajax selectie + trainer Jol

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t2clcZiMTjQ[/youtube]

Ik zie daar niet echt een lach in. Is meer een "tjonge jonge wat zegt die Jantje nou". Werkelijk in niets te vergelijken met het meehossen van Brom en Vicento. maar dat verschil zal wel door mijn rood-witte en jouw geel-groene bril komen.
Ga in den Haag nou gewoon genieten van die 6 punten in een seizoen tegen Ajax en stop met alle aandacht over deze domme actie van Immers.

en weer de aandacht verleggen en intussen het verwerpelijke gedrag van neuzen bagatellisseren.

maar goed dat je er inhoudelijk op in gaat zeg. :roll:
Reply
#62
Misschien kunnen we ADO ook gewoon de schuld geven van de Holocaust?

Quote:'ADO-voetballer kan klacht antisemitisme afkopen'

(Novum) - Federatief Joods Nederland (FJN) trekt de aanklacht tegen ADO-voetballer Lex Immers in als hij geld doneert aan de nabestaanden van een joods gezin dat is vermoord in Israël. Dat schrijft De Telegraaf donderdag. FJN had het Openbaar Ministerie eerder deze week gevraagd de middenvelder te vervolgen omdat hij na de 3-2 zege op Ajax samen met fans 'we gaan op jodenjacht' scandeerde.

Ook trainer John van den Brom moet volgens FJN een geldbedrag overmaken omdat hij niet ingreep. Het geld moet gaan naar de kinderen van de familie Fogel, een joods gezin dat in een nederzetting van Israël werd vermoord. In hun slaap werden de ouders, twee kinderen en een baby met een mes omgebracht.

Het gezin laat drie kinderen achter. Het is nog niet bekend wie de aanvaller is, maar voor Federatief Joods Nederland staat vast dat het om een Palestijn gaat.

Volgens Palestijnse media zou het leger een Thaise bediende hebben aangehouden die al een tijd niet door het gezin was betaald. Dit verhaal is echter net zomin na te trekken als andere beweringen. Israël reageerde op de aanval door in te stemmen met de bouw van honderden huizen voor kolonisten.

Directeur van het Centrum Informatie en Documentatie Israël Ronny Naftaniel vindt dat 'eenmansclub FJN' een 'kwalijke koppeling' maakt tussen de leuzen van Immers en de moord op het gezin. Volgens hem is sprake van chantage. "Immers en van den Brom zijn terecht gestraft door de KNVB. Nu gaan we zoeken naar oplossingen voor de toekomst", twittert hij.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#63
ik had het al gelezen ja. jezeus christus wat een randdebielen.

en er is werkelijk niemand van de media die als opinie geeft dat deze hetze en deze rechtsongelijkheid de zaak alleen maar doen verergeren.

werkelijk waar, ze snappen er geen ene hol van. ook feyenoorders zullen nu juist met anti neuzen teksten komen. echt ongelooflijk.
Reply
#64
Beste meneer Coronel,

Toen ik vanochtend de krant open sloeg, las ik dat wat ik op maandag 21-03-11 al had voorspeld. Dat wij maar met onze geuzennaam Joden moeten stoppen. Maar is dat dan NIET de omgekeerde wereld en wat volgt hierop? Gaan we dan geen donkere spelers meer opstellen om de oerwoud geluiden uit te bannen?

Weet u hoe je dit gewoon uit kan bannen? Door de schuldige te straffen. Oftewel na ieder hamas of sis geluid naar de scheidsrechter stappen en laten vragen dat ze ermee moeten stoppen, omdat wij als Ajax anders van het veld stappen. (laat dit vanaf nu ons beleid zijn) En als je dat consequent doet en de tegenpartij krijgt daar straf voor dan zal de tegenstander eerder aktie ondernemen tegen deze spreekkoren. Of zoals u in de krant zegt dat als je de kuip inloopt dat er dan een rij mensen de Hitlergroet brengen. Is dat dan niet de taak van de beveiliging/politie om daar op dat moment tegen op te treden en die mensen aan te houden? Ik denk dat u eerst eens met de andere clubs en de knvb gaat praten en daar uitlegt wat het nieuwe beleid is van Ajax. Dat helpt meer dan dat we onze geuzennaam niet meer zouden mogen gebruiken. Want daarmee zal je er niet voor zorgen dat deze spreekkoren stoppen. Want zoals u zelf zegt ziet u al bijna geen Israelische vlaggen meer in het stadion. En help dat, nee dus! Dus ik zal u zeggen dat als u a.s. wedstrijd tegen Heracles naar rechts kijkt dat u daar in ieder geval 1 Israëlische vlag ziet want ik zal hem dan meebrengen. En ik hoop oprecht dat er meer supporters zijn die dit ook zullen doen.

Ik houd dan in gedachte een rondleiding door de Amsterdam Arena voor waar ik met een groepje Israeliërs was die het zo mooi vonden dat ze in Israël naar een wedstrijd van ons aller Ajax keken en dan hun vlag voorbij zagen komen. En dat hun zo ontzettend trots maakte. En ik denk dat het zo hoort en niet dat een groepje van een andere club het voor ons onmogelijk maakt om dat uit te dragen. Dat noem ik meneer Coronel, de omgekeerde wereld.

Met vriendelijke groet,

Rob Vak 127.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#65
Rob Vak 27 snapt het niet zo goed. Als je klompen aantrekt of in Eindhoven woont, wordt je boer genoemd. Als je in duitsland woont een kutduitser. Ik ben een kuthagenees en Rotterdammers zijn kakkerlakken. Maar als je uit 020 komt, je hele stadion vol met Davidsterren hangt, je vertegenwoordigt op <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.superjoden.nl">www.superjoden.nl</a><!-- w -->, dan mag de rest van Nederland de geuzennaam joden niet gebruiken?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#66
Van NRC.nL:

Middenvelder Lex Immers biedt zijn excuses aan. Dat doet hij heel geroutineerd, maar het is dan ook niet de eerste keer deze week. Afgelopen maandag verontschuldigde de voetballer zich nog voor het zingen van het liedje We gaan op Jodenjacht: ‘Ik heb veel spijt van wat er afgelopen zondag na de wedstrijd ADO tegen Ajax is gebeurd.’ Ik maak voor Immers een espresso met mijn nieuwe portable espressomachine. ‘Het geeft niet,’ zeg ik. ‘Je bent nog jong.’ Immers neemt een slokje van zijn espresso en knikt. ‘Ik heb de Tweede Wereldoorlog niet meegemaakt.’

ADO Den Haag legde de zingende middenvelder de maximale geldboete op. De KNVB heeft hem voor vijf duels (één voorwaardelijk) geschorst. ‘De leus leek me onschuldig,’ zegt Immers. ‘Als ik uit volle borst zing dat ik op jodenjacht ga, dan bedoel ik niet dat ik mensen zonder voorhuid de stuipen op het lijf wil jagen. Maar dat ik Ajax wil verslaan.’ Gisteren pleitte Ajax-voorzitter Uri Coronel voor het veranderen van de geuzennaam Joden. Ik vraag Lex Immers of hij suggesties heeft. ‘Mietjes,’ zegt hij onmiddellijk. ‘Of is dat ook een bevolkingsgroep?’ Ik vertel dat Nederland talloze homoseksuelen telt. ‘Leprozen,’ zegt Immers. ‘Mag dat wel?’ Ik zeg dat het een twijfelgeval is. De middenvelder denkt diep na. ‘Smurfen,’ probeert hij dan. ‘Die vormen geen bevolkingsgroep. Toch?’ Ik schud mijn hoofd. Lex Immers drinkt zijn espresso op, haalt diep adem en zingt vervolgens uit volle borst: ‘We gaan op smurfenjacht!’ Hij vraagt wat ik ervan vind. Ik durf niet te zeggen dat Gargamel overtuigender is.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#67
Beste meneer Coronel,
Quote:Toen ik vanochtend de krant open sloeg, las ik dat wat ik op maandag 21-03-11 al had voorspeld. Dat wij maar met onze geuzennaam Joden moeten stoppen. Maar is dat dan NIET de omgekeerde wereld en wat volgt hierop? Gaan we dan geen donkere spelers meer opstellen om de oerwoud geluiden uit te bannen?

Weet u hoe je dit gewoon uit kan bannen? Door de schuldige te straffen. Oftewel na ieder hamas of sis geluid naar de scheidsrechter stappen en laten vragen dat ze ermee moeten stoppen, omdat wij als Ajax anders van het veld stappen. (laat dit vanaf nu ons beleid zijn) En als je dat consequent doet en de tegenpartij krijgt daar straf voor dan zal de tegenstander eerder aktie ondernemen tegen deze spreekkoren. Of zoals u in de krant zegt dat als je de kuip inloopt dat er dan een rij mensen de Hitlergroet brengen. Is dat dan niet de taak van de beveiliging/politie om daar op dat moment tegen op te treden en die mensen aan te houden? Ik denk dat u eerst eens met de andere clubs en de knvb gaat praten en daar uitlegt wat het nieuwe beleid is van Ajax. Dat helpt meer dan dat we onze geuzennaam niet meer zouden mogen gebruiken. Want daarmee zal je er niet voor zorgen dat deze spreekkoren stoppen. Want zoals u zelf zegt ziet u al bijna geen Israelische vlaggen meer in het stadion. En help dat, nee dus! Dus ik zal u zeggen dat als u a.s. wedstrijd tegen Heracles naar rechts kijkt dat u daar in ieder geval 1 Israëlische vlag ziet want ik zal hem dan meebrengen. En ik hoop oprecht dat er meer supporters zijn die dit ook zullen doen.

Ik houd dan in gedachte een rondleiding door de Amsterdam Arena voor waar ik met een groepje Israeliërs was die het zo mooi vonden dat ze in Israël naar een wedstrijd van ons aller Ajax keken en dan hun vlag voorbij zagen komen. En dat hun zo ontzettend trots maakte. En ik denk dat het zo hoort en niet dat een groepje van een andere club het voor ons onmogelijk maakt om dat uit te dragen. Dat noem ik meneer Coronel, de omgekeerde wereld.

Met vriendelijke groet,

Rob Vak 127.
wat een stom stuk.

hij heeft natuurlijk wel gelijk dat het nu geen reet meer uitmaakt als ze uitingen geven van joden en/of israel. dat blijft toch.

maar hij wil niet begrijpen dat hij net zo triest is als hij zelf ook joden joden zingt. oh nee, volgens coronel gebruik je het dan in positieve zin, dan mag het wel.
Reply
#68
EJR Wrote:Misschien kunnen we ADO ook gewoon de schuld geven van de Holocaust?

Quote:'ADO-voetballer kan klacht antisemitisme afkopen'

(Novum) - Federatief Joods Nederland (FJN) trekt de aanklacht tegen ADO-voetballer Lex Immers in als hij geld doneert aan de nabestaanden van een joods gezin dat is vermoord in Israël. Dat schrijft De Telegraaf donderdag. FJN had het Openbaar Ministerie eerder deze week gevraagd de middenvelder te vervolgen omdat hij na de 3-2 zege op Ajax samen met fans 'we gaan op jodenjacht' scandeerde.

Ook trainer John van den Brom moet volgens FJN een geldbedrag overmaken omdat hij niet ingreep. Het geld moet gaan naar de kinderen van de familie Fogel, een joods gezin dat in een nederzetting van Israël werd vermoord. In hun slaap werden de ouders, twee kinderen en een baby met een mes omgebracht.

Het gezin laat drie kinderen achter. Het is nog niet bekend wie de aanvaller is, maar voor Federatief Joods Nederland staat vast dat het om een Palestijn gaat.

Volgens Palestijnse media zou het leger een Thaise bediende hebben aangehouden die al een tijd niet door het gezin was betaald. Dit verhaal is echter net zomin na te trekken als andere beweringen. Israël reageerde op de aanval door in te stemmen met de bouw van honderden huizen voor kolonisten.

Directeur van het Centrum Informatie en Documentatie Israël Ronny Naftaniel vindt dat 'eenmansclub FJN' een 'kwalijke koppeling' maakt tussen de leuzen van Immers en de moord op het gezin. Volgens hem is sprake van chantage. "Immers en van den Brom zijn terecht gestraft door de KNVB. Nu gaan we zoeken naar oplossingen voor de toekomst", twittert hij.

Dit is natuurlijk te belachelijk voor woorden....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#69
EJR Wrote:Rob Vak 27 snapt het niet zo goed. Als je klompen aantrekt of in Eindhoven woont, wordt je boer genoemd. Als je in duitsland woont een kutduitser. Ik ben een kuthagenees en Rotterdammers zijn kakkerlakken. Maar als je uit 020 komt, je hele stadion vol met Davidsterren hangt, je vertegenwoordigt op <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.superjoden.nl">http://www.superjoden.nl</a><!-- m -->, dan mag de rest van Nederland de geuzennaam joden niet gebruiken?

het feit dat die tiefesbelg en zijn gloryhunterige stinkaanhang trachten de feyenoordsupporters in een poging grappig te zijn vergelijken met een stelletje (overigens onuitroeibare) insecten, rechtvaardigt niet de conclusie dat rotterdammers kakkerlakken zijn.

voor de rest ben ik het met je eensch.
Reply
#70
Eindelijk een prima stuk over case Immers, van een rotterdamse jood. Smile

Quote:Met antisemitisme heeft het gedrag van Lex Immers van ADO Den Haag niets te maken.
‘Het zijn maar kutkakkerlakken’, brulde Jan Vertonghen onuitgenodigd door de Arena. We noteren de officiële huldiging van Ajax na het winnen van de KNVB-bekerfinale in 2010 tegen Feyenoord. Feyenoord en zijn supporters waren de kakkerlakken. De voltallige Ajax-entourage stond erbij en schaterde het uit.

Spreekkoren
Helaas geen Frits Barend bij Pauw & Witteman noch een reactie van Robert Vuijsje op de opiniepagina van de Volkskrant. Dat zou sterk zijn geweest en had misschien wel een bijdrage geleverd aan het terugdringen van het wangedrag van supporters in de verschillende Nederlandse voetbalstadions. Bekende Ajax-supporters die publiekelijk afstand nemen van het wanstaltige optreden van hun spelers. Voorbeeldfunctie weet-u-nog.

Want daar gaat het over. Het aan de orde stellen van de schandalige spreekkoren en de walgelijke teksten van supporters van Nederlandse voetbalclubs. Ze wensen elkaar en de scheidsrechter de dodelijkste ziektes en naarste gebreken toe.

Sjaggeraar
Ik heb een aangeboren overgevoeligheid voor antisemitisme. Om met Robert Vuijsje te spreken, ik kom uit Amsterdam, ik ben Joods. Op het ziekelijke af kregen wij van huis uit mee dat het antisemitisme overal op de loer licht en regelmatig de kop op steekt. Dat klopt. En dan heb ik het niet over de Driesen van Agt of Gretta’s Duisenberg.

Nee, ik bedoel de alledaagse uitingen van antisemitisme. Door mijn achternaam, die niets doet vermoeden, spreken mensen zich in mijn bijzijn openhartig uit over hun Joodse landgenoten. Met name het beeld van de op geld gerichte sjaggeraar komt in vele vormen en maten terug en zal nooit uit te bannen zijn. Dat is niet leuk en buitengewoon zorgelijk, maar een fact of life.

Vele malen ben ik in uitzichtloze discussies en nooit opgeloste ruzies gerold door de vraag te stellen ‘Wat bedoel je precies?’ als half schertsend werd gewezen op het geldbewuste handelen van een vermeende Jood. Het helpt allemaal niks. Antisemitisme is er en blijft er. Zaak is het zo ver mogelijk weg en diep mogelijk onder het oppervlak te houden.

Lex Immers
Met antisemitisme heeft het gedrag van Lex Immers van ADO Den Haag nou net niets te maken. Hij heeft een bloedhekel aan Ajacieden en die noemen zichzelf Joden. En dus roepen ze met zijn allen ‘we gaan op Jodenjacht’. Niet echt fijnbesnaard, maar niet meer en niet minder.

Probleem is eerder dat de zelfbenoemde BJN’ers (Bekende Joodse Nederlanders) aanschuiven aan de discussietafel en geheel ten onrechte de antisemitismekaart spelen. Ten onrechte, omdat antisemitisme zich richt zich tegen Joden. Ajax-supporters zijn geen Joden, net zoals PSV- supporters geen homo zijn (toch in ieder geval niet allemaal) en Feyenoord-supporters geen ongedierte.

Feijenoord
Het effect van het optreden van BJN’ers in dit verband is contraproductief en zal eerder latent antisemitisme prikkelen dan onderdrukken. Want daar zijn ze weer die beledigde Joden met hun gemekker. Niet handig en daar hebben we dus niks aan. Mijn advies aan publiciteitsbewuste BJN’ers is: jongens, afblijven.

Overigens Robert, nog even dit: ik kom uit Amsterdam, ben Joods en ben Feyenoord-supporter. Sterker: mijn dochters en ik gaan nog elke twee weken richting Rotterdam-Zuid, ondanks de doffe ellende niet alleen rond, maar ook op het veld. Zou dat het verschil zijn tussen de Feyenoord- en de Ajax-supporter? Maar dit terzijde.

Martijn Kleijwegt is econoom en ondernemer.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#71
waf Wrote:en zie, het gaat weer om de prestaties. eerst als een grote lafmuil de club kiezen die presteert, identiteitsloze meelopers horen nu eenmaal graag bij winnaars, en dan hard gaan roepen dat 'we' of 'je' wat gepresteerd hebt en dat hoge bomen veel wind vangen. nee dat is het joh, ajakkes wordt gehaat om z'n prestaties. als je dat maar blijft zeggen, ga je er misschien nog in gelovern ook.

wat een prototype gloryhuntergewauwel.

Herkenbaar. Zo denken ze ook in de twentse kerkdorpjes; als je uit Almelo komt, Heracles supporter bent en een hekel hebt aan fct dan heb je een minderwaardigheidscomplex en ben je jaloers. In Almelo zelf hebben wij er een andere benaming voor; clubliefde.
Reply


Forum Jump: