The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
Ad Wim Wrote:Denk je dat Devvarman van Raonic gaat winnen dan?

Vorige week begon het ook ruk, maar uiteindelijk gaat het om de laatste rondes. Als je een winnaar of finalist hebt die maar de helft heeft, is het sowieso al goed.

Ja ik denk dat Somdev Raonic wel kan hebben! Is vrij goedkoop voor zijn mogelijkheden en vorm. En ik verwacht juist hele aparte halve finalisten hier. De toppers hebben er óf al een finale op zitten óf zijn simpelweg niet goed genoeg in vorm voor dat geld. De enige 2 die de finale trouwens niet mogen halen zijn Federer en Djoko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ai overwerk voor Ljubo. Dit is wel heel slecht zeg. Stond ook gewoon nog **4-3 voor. Fucking Lorenzi ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik weet het ook allemaal niet hoor, en het kan zeker alle kanten op, maar ik denk wel dat je gasten moeten hebben die een finale kunnen halen.
En ik denk dat ik er dan meer heb dan jij. Een wedstrijd aan het einde gaat om honderden punten, in het begin om enkele tientallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hehe, klasse Paolo!

Sweeting breakt ook nog eens terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik weet het ook allemaal niet hoor, en het kan zeker alle kanten op, maar ik denk wel dat je gasten moeten hebben die een finale kunnen halen.
En ik denk dat ik er dan meer heb dan jij. Een wedstrijd aan het einde gaat om honderden punten, in het begin om enkele tientallen.

Jij hebt 3 spelers die ik niet heb. Berdych, Murray en Ferrer. Daar heb ik 13 andere spelers tegenover, incl wat qualies. Natuurlijk kunnen die 3 van jou met een goede run de halve finale halen, maar ze kunnen er ook zomaar uit tegen Gulbis/Karlovic(Berdych), Isner/Nando(Murray) en Raonic/Waw(Ferrer). En dan zitten ze pas in de kwartfinale als ze die jongens overwonnen hebben.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Daarom zeg ik ook, het kan alle kanten op. Maar zoals zovaak, met mijn team kun je winnen, met jouw team kun je niet verliezen. Dan kies ik liever voor het eerste, zoals je weet.

En als die drie van mij in de QF zitten, hebben ze 540 punten. Daar moeten jouw knakkers wel een hoop voor winnen. En ik zie er 5 a 6 zo al met 10-26 punten vertrekken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kak Ljubo, ouwe hond. Moet net zo hard op de blacklist als Davy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hehe, dit kan echt niet. Er moet iets zijn met Ljubo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Begint weer lekker zo met Nicolai. Zal je zien dat Sweeting ook de TB gaat verliezen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Ja, gasten als Roddick, Ferrer en Berdych, en in mindere mate Gasquet, Troicki en Wawrinka.
Maar niet jongens als Ljubicic, Nieminen, etc.

Tsonga, Baghdatis en Gulbis vind ik nog onbegrijpelijker dan Ljubicic, daar snap ik niks van.

Waarom Tsonga en Gulbis niet?
Baghdatis heb ik ook nog overwogen.
Zijn ze geblesseerd of heb je geen vertrouwen in ze?
Reply
Die klote qualies trekken 't ook even slecht nu. Ljubo maakt 1 vd 2 breaks ongedaan. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Begint weer lekker zo met Nicolai. Zal je zien dat Sweeting ook de TB gaat verliezen

Alleen eve heeft Davy niet in de top 10, niet zo'n probleem. Maar gezien het verleden van Davy op dit toernooi had ik van hem wel wat verwacht. Benieuwd wanneer hij weer gaat draaien, het is wel echt droevig met hem.
Reply
Ljubo die 46% van al zijn servicepunten verliest van fucking Lorenzi op HC. De helft! Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ja, gasten als Roddick, Ferrer en Berdych, en in mindere mate Gasquet, Troicki en Wawrinka.
Maar niet jongens als Ljubicic, Nieminen, etc.

Tsonga, Baghdatis en Gulbis vind ik nog onbegrijpelijker dan Ljubicic, daar snap ik niks van.

Waarom Tsonga en Gulbis niet?
Baghdatis heb ik ook nog overwogen.
Zijn ze geblesseerd of heb je geen vertrouwen in ze?
Tsonga heeft idd een hernia, gaat na dit toernooi onder het mes.
Gulbis is gewoon treurig en kan van jan en alleman verliezen.

Baghdatis is ook geblesseerd of ziek of te dik of gewoon slecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Met ljubo en davy zijn mijn 40+ers inmiddels al out. In houd inmiddels mijn hart vast voor ''veteraan'' Roddick. Gelukkig verder alleen nog gretige jonge gasten in mijn team.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haha, die Lorenzi. Ljubo dus duidelijk blessee. Ik dacht dat ie alleen IW speelde om zijn titel te verdedigen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ja, gasten als Roddick, Ferrer en Berdych, en in mindere mate Gasquet, Troicki en Wawrinka.
Maar niet jongens als Ljubicic, Nieminen, etc.

Tsonga, Baghdatis en Gulbis vind ik nog onbegrijpelijker dan Ljubicic, daar snap ik niks van.

Waarom Tsonga en Gulbis niet?
Baghdatis heb ik ook nog overwogen.
Zijn ze geblesseerd of heb je geen vertrouwen in ze?
Tsonga heeft idd een hernia, gaat na dit toernooi onder het mes.
Gulbis is gewoon treurig en kan van jan en alleman verliezen.

Baghdatis is ook geblesseerd of ziek of te dik of gewoon slecht.

Van Tsonga wist ik niet, Gulbis kan inderdaad van iedereen verliezen maar kan ook voor een verrassing zorgen en ik vond hem voor die prijs zo gek nog niet met een hele makkelijk 1e ronde. Als hij tegen Berdych weet te stunten is de volgende ronde weer makkelijker.
Vwb Bagha deel ik je mening wel, daarom ook niet genomen ondanks zijn (voornamelijk slapend aanwezige) potentieel.
Reply
Leuk team trouwens met Berdych-Roddick en Ferrer-Murray.
Potro-Raonic-Davy mustpicks en q's Sweeting en Russell.

Geen Wawje bij jou, dat is dan wel weer opvallend.
Reply
Klopt, Gulbis kan best van Berdych winnen op een goede dag. Maar dat is echt het enige obstakel voor Berdych tot de QF. En dan stunten tegen een vermoeide/ongemotiveerde/geblesseerde Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom is Nadal vermoeid?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:Leuk team trouwens met Berdych-Roddick en Ferrer-Murray.
Potro-Raonic-Davy mustpicks en q's Sweeting en Russell.

Geen Wawje bij jou, dat is dan wel weer opvallend.
Ik ga geen Ferrer, Raonic én Wawrinka nemen in een kwart. Vond Ferrer en Raonic zo dicht bij elkaar al jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar ik besef dat het een maak- of breekweek wordt waarsch. Het hoeft niet eens een hele Ad-week te worden om 4 halve finalisten te hebben. Maar ze kunnen er alle 4 ook voor de QF uitliggen en dan is het een dramaweek.
Al denk ik dat je dan niet eens heel veel verliest, iig niet op veel managers, tenzij Djokovic het toernooi wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut Sweeting, 0 uit 2 :crazy:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Helaas, Sweeting exit, maar dat was toch opvulling.
Had aanvankelijk Kunitsyn, hopelijk gaat die niet heel veel punten pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Kut Sweeting, 0 uit 2 :crazy:
Ga nou niet weer lopen klagen. Davy was een logische keuze en is veel gekozen en Sweeting heeft al wat punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
29x Davy dus de helft heeft hem niet. Ik wil ook wel eens hoog in de week eindigen. Ach Ferrer haalt de HF :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Helaas, Sweeting exit, maar dat was toch opvulling.
Had aanvankelijk Kunitsyn, hopelijk gaat die niet heel veel punten pakken.

sweeting staat een paar minuten later op bp :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zelden zo'n dramatisch begin van een week gekend. Alle qualies vliegen eruit tegen prutsers, Ljubo+Davy verzaken. Ach niet zeuren, dan had ik Djoko en Fedex maar moeten nemen, had ik nu nog niemand op de baan gehad. Dan was ik ergens midden volgende week boos geweest. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ilhan, één van de weinige qualies die ik niet heb, een dubbele break voor tegen Kamke. Gister won ie 7-5 3e set van een nobody. Moet 't nu echt zo'n week worden?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Rustig CC, ga nou niet op de Stille-toer.
Je hebt Devvarman nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: