The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome 2011
#31
19x Nadal 15x Djoko

Heb lang getwijfeld over Federer maar leek mij te grote gok.
Verwacht ook eindelijk eens wat van Soderling op gravel maar kon budgettechnisch niet en dus tegen mijn gevoel in voor Verdasco gegaan...
Reply
#32
Rafa maar 19x, waarmee hij gewoon ineens een troef is. Nu al verkeerd gekozen...
Reply
#33
valt me mee, had wel een flink aantal verwacht met een nadal-djokovic team maar blijkbaar zijn er maar 4 die het aandurven. Op zich ook wel een risico'tje natuurlijk aangezien dat eigenlijk de finale moet worden om echt interessant te zijn.
Reply
#34
Wordt toch wel een geinig weekje zo. Kohlschreiber, Gasquet, Verdasco (allen laf) moeten er zsm uit. Nadal mag de finale wel halen maar wel natuurlijk van Djoko verliezen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
mindlight Wrote:Rafa maar 19x, waarmee hij gewoon ineens een troef is. Nu al verkeerd gekozen...
Of niet, aangezien ik hem wel heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Verdasco laf? Lijkt mij juist een enorme gok met Soderling in R2. Was degene over wie ik het meest getwijfeld heb.
Reply
#37
Daar gaan we dan, voor het eerste na de AO voor Djoko gekozen, hem links laten liggen heeft me tot nu toe veel punten gekost. Zal je zien dat hij me nu nakt, en er snel uitvliegt.. Kan een rare week worden.
Blue White Army!
Reply
#38
Als Nadal gewoon op komt dagen, denk ik dat ik weinig kan verliezen. En dan hopen dat Djokovic niet komt, dan kan het nog leuk worden. Of als Nadal wint, dan ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
The Player Wrote:Daar gaan we dan, voor het eerste na de AO voor Djoko gekozen, hem links laten liggen heeft me tot nu toe veel punten gekost. Zal je zien dat hij me nu nakt, en er snel uitvliegt.. Kan een rare week worden.
Dat denk ik ook...Hij blijft niet winnen....
Reply
#40
Nadal als verliezend finalist daar heb je niet genoeg aan. Omdat hij nu toch minder favoriet is (nog wel favoriet), toch voor Djoko gegaan. Hij moet een keer verliezen, hopelijk nog niet deze week. Andre, Kraai, CC, Arco en Buurs met Nadal, dus een hele interessante week. In MC pakte het nog redelijk uit, het alternatief is deze keer Djoko dus moeten er 1000 punten komen. 600 is niet genoeg, tenzij iemand anders als Nadal de 1000 pakt.
Reply
#41
1/5e heeft geen team gemaakt deze week. Toch wel jammer dat een aardige groep het af laat weten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#42
mindlight Wrote:Verdasco laf? Lijkt mij juist een enorme gok met Soderling in R2. Was degene over wie ik het meest getwijfeld heb.
Vind ik ook niet. Twijfelde ik nu over, maar denk idd niet dat ie van Soderling wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Verloor vorige week van fucking Lu. Nu hij een potje van Raonic heeft gewonnen wordt ie opeens 21x gekozen. Laf dus! Als hij gisteren niet had gespeeld was ie misschien hoogstens 5x gekozen. Hup Soderling!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#44
Come on Roger!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#45
Stille Wrote:Verloor vorige week van fucking Lu. Nu hij een potje van Raonic heeft gewonnen wordt ie opeens 21x gekozen. Laf dus! Als hij gisteren niet had gespeeld was ie misschien hoogstens 5x gekozen. Hup Soderling!
Dit klopt dan weer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Dat zou erg kortzichtig zijn, en hij is nog lang niet rendabel met zijn 45 puntjes.
Reply
#47
Logisch toch, dat Verdasco redelijk veel gekozen is? Voor die prijs en het potentieel dat Verdasco meebrengt op gravel, met een minimum van 45 punten en tegen een Soderling die (nog) niet top is op gravel. Daar doet zijn eigen wisselende vorm (wel finale Estoril, maar verliezen van Lu) niets aan af. Ik vond hem te risicovol, dat dan weer wel. Maar hij stond zeker op mijn lijstje.
Reply
#48
Allez Gilles!! Direct de meest belangrijke wedstrijd uit de 1e ronde
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
Gilles heeft de break al te pakken...
Dat is jammer...maarrrrr...

Andreev ook ! =D>
Reply
#50
Andreev-Riba maakt niet zoveel uit. Heb ze beiden :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#51
Stille Wrote:Andreev-Riba maakt niet zoveel uit. Heb ze beiden :Big Grin
Ja op zich verstandig maar heb een keuze gemaakt...Lijkt in de eerste set goed uit te pakken iig.
Reply
#52
Stille Wrote:Andreev-Riba maakt niet zoveel uit. Heb ze beiden :Big Grin

Dat doe jij toch nooit volgens eigen zeggen, omdat dat laf is...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
buurs Wrote:
Stille Wrote:Andreev-Riba maakt niet zoveel uit. Heb ze beiden :Big Grin

Dat doe jij toch nooit volgens eigen zeggen, omdat dat laf is...
Over teams/spelers zegt Buurs niks...Komt alleen even mede-forummers kraken...:kots:
Reply
#54
Simon samen met Djoko mijn grootste troef, dat had ik niet verwacht. Allez Gilles! 3R moet kunnen, en zou voldoende zijn, maar de SF spot in zijn kwart is wel de meest voor de hand liggend voor een 'afwijkende' naam. Nadal, Federer en Djoko zie ik niet zomaar struikelen.
Reply
#55
Belangrijke game nu voor Andreev *5-4 na 5-2...

Simon houdt servicebeurten eenvoudig...
Reply
#56
buurs Wrote:
Stille Wrote:Andreev-Riba maakt niet zoveel uit. Heb ze beiden :Big Grin

Dat doe jij toch nooit volgens eigen zeggen, omdat dat laf is...
105 punten voor 1204 euro. Met mogelijkheid op meer via de labiele Gasquet. No-brainer!
Reply
#57
Nice Igor =D>
Reply
#58
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
Stille Wrote:Andreev-Riba maakt niet zoveel uit. Heb ze beiden :Big Grin

Dat doe jij toch nooit volgens eigen zeggen, omdat dat laf is...
105 punten voor 1204 euro. Met mogelijkheid op meer via de labiele Gasquet. No-brainer!

Natuurlijk een must-pick, maar Ad en Stille oa hebben altijd zo'n grote mond over dit soort keuzes.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Simon wordt gebroken maar pakt de break gelijk terug! Knap tegen Roddick.

Andreev-Riba mag wel een lekkere lange zware pot worden. Gasquet is belangrijk, die moet zeker naar de 90 en dan hopelijk een stuntje tegen FedEx!
Reply
#60
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
Stille Wrote:Andreev-Riba maakt niet zoveel uit. Heb ze beiden :Big Grin

Dat doe jij toch nooit volgens eigen zeggen, omdat dat laf is...
105 punten voor 1204 euro. Met mogelijkheid op meer via de labiele Gasquet. No-brainer!

Natuurlijk een must-pick, maar Ad en Stille oa hebben altijd zo'n grote mond over dit soort keuzes.

Tja. Wie zonder laffe keuze is, werpe de eerste steen.
Reply


Forum Jump: