The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome 2011
#61
Hyp Gilles :eten:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#62
Ik ben idd iets laffer geworden maar heb bijv 3 spelers niet die al door waren. Heeft allemaal met budget te maken. Die qualies zijn zo goedkoop tov het aantal punten dat je ze niet links kan laten liggen. 3 qualies voor 1750 euro of bijv 1 Gasquet. Gasquet die niet meer dan 90 pnt gaat scoren en 3 qualies die sowieso al 105 punten hebben. Snap ook werkelijk niet waarom mensen de helft van het veld Gasquet heeft
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#63
Gasquet gaat hier natuurlijk 90 punten halen. En die 3 qualies heb ik ook. Op een goede dag is hij tegen Federer niet kansloos.

Van de qualies alleen Cuevas en Nishikori niet genomen, zijn beide ruimschoots te duur voor 35 punten, en te weinig perspectief, Cuevas om naar meer dan 70 te gaan, en Nishi eigenlijk al om meer dan 35 te halen.
Reply
#64
Nishikori heb ik ook niet. Een hele moeilijke overwinning tegen Del Bonis en een lastige loting met Monfils. Daarnaast idd behoorlijk aan de dure kant
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
En Monfils dan? Gaf die niet gewoon op vorige week? Ik heb juist Kubot niet omdat ik hem heel weinig kans geef tegen Cuevas, en ik moest ergens besparen om Nadal te kunnen nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Davy trouwens opmerkelijk weinig gekozen, 19x. Hij kan zomaar 1R verliezen, maar een SF is in zijn kwart mogelijk. Ik hoop er een beetje op dat hij na de toernooiwinst in Munchen het gevoel te pakken heeft, en tegen Granollers even de tol betaalde voor zijn eerste diepe run sinds tijden.
Reply
#67
Ad Wim Wrote:En Monfils dan? Gaf die niet gewoon op vorige week? Ik heb juist Kubot niet omdat ik hem heel weinig kans geef tegen Cuevas, en ik moest ergens besparen om Nadal te kunnen nemen.

Monfils had vorige week kaas gegeten, terwijl hij daar allergisch voor is :lol:

Hij is verder gewoon weer fit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
_Tampie Wrote:Davy trouwens opmerkelijk weinig gekozen, 19x. Hij kan zomaar 1R verliezen, maar een SF is in zijn kwart mogelijk. Ik hoop er een beetje op dat hij na de toernooiwinst in Munchen het gevoel te pakken heeft, en tegen Granollers even de tol betaalde voor zijn eerste diepe run sinds tijden.
Zelfde gedachten hier....
Reply
#69
Monfils was duizelig dus die staat er deze week vast wel weer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
kooltje Wrote:
_Tampie Wrote:Davy trouwens opmerkelijk weinig gekozen, 19x. Hij kan zomaar 1R verliezen, maar een SF is in zijn kwart mogelijk. Ik hoop er een beetje op dat hij na de toernooiwinst in Munchen het gevoel te pakken heeft, en tegen Granollers even de tol betaalde voor zijn eerste diepe run sinds tijden.
Zelfde gedachten hier....

:Big Grin Hier nog eentje
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#71
Pff Andreev met 84% eerste services nog in de problemen...DAt voorspelt niet veel goeds...
Reply
#72
Klasse Gilles. Kan zo maar de KF halen en wie weet zelfs meer. Mooie KF zou Simon-Davy zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Ad Wim Wrote:En Monfils dan? Gaf die niet gewoon op vorige week? Ik heb juist Kubot niet omdat ik hem heel weinig kans geef tegen Cuevas, en ik moest ergens besparen om Nadal te kunnen nemen.

Ja Monfils is wel een risico. En dan kan Nishi zomaar naar 115. Maar ik moest ergens beparen om Gasquet te kunnen nemen :wink: .
Wat had Monfils vorige week?

Kubot is rendabeler met 35 dan Cuevas met 70. Dus hopen op een stuntje van Kubot, schat het op zo'n 30/70 qua kansen. Met 70 als max voor beiden.
Reply
#74
Stille Wrote:Klasse Gilles. Kan zo maar de KF halen en wie weet zelfs meer. Mooie KF zou Simon-Davy zijn

=P~ =P~ =P~

Lekker Gilles!
Reply
#75
kooltje Wrote:Pff Andreev met 84% eerste services nog in de problemen...DAt voorspelt niet veel goeds...

Ik ben blij dat ik alleen Andreev heb gekozen en Riba links heb laten liggen....
Was wel een gok.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#76
[Stille modus]Daar gaan we weer. Speler nr 1 die ik kwijt ben[/Stille modus]

[ML modus]Klasse Igor![/ML modus]
Reply
#77
Idd Kut spel! Nu al weer iemand kwijt en zo weer heen. Oh wacht ff forza laffe qualies nemen! Ook al 2 man door :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#78
Dat loont, Stille. Zilveren plak voor jou deze week! Zie het scenario met uiteraard tampie als weekwinnaar (als ik niet in dat scenario geloof, heb ik het verkeerde team).


Attached Files
.xlsx   Scenario Calculator v4 Rome.xlsx (Size: 57.62 KB / Downloads: 10)
Reply
#79
YESSS !!! ben ik dan ook Buurs voorbij ?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Dat zie je toch in de sheet?
Reply
#81
Come on Lukasz!!!
Reply
#82
Kan die sheet op een bepaalde manier hier niet openen. Geldt voor heel veel excel bestanden. Wordt naar gekeken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#83
Vamos Pablo!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#84
Heb hem effe op mijn tel geopend maar zou mooi zijn Tamp! Maar ja Davy zal wel weer lopen klooien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#85
Lekker GGl...Nu door!

Kom op Kubot...zou leuk zijn :lol:
Reply
#86
GGL ](*,)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#87
X-man! =D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
Kubot heerst in de tb, 7-1. Lekker, Cuevas eruit en Kubot voor 70, heerlijk. In de top10 niet gekozen door eve, wat te verwachten was. Maar ook niet door Arco, dat is opmerkelijk. Ad heeft Kubot ook niet.
Reply
#89
Kubot gaat nog wel verliezen in 3.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#90
Pfff GGl...Eerste verkeerde keuze deze week...
Reply


Forum Jump: