The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Scenariocalculator
Wie zijn in jouw ogen dan de grootste kanshebbers voor de zege deze week?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djokovic
Nadal
Murray
Federer
Fish

En dan een hele hoop anderen, maar zo'n gekke week zal het niet worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko is extreem dit jaar en slecht vergelijkbaar. Kijk maar eens hoe veel mensen alle 5 TMS toernooien die ze speelden in 1 jaar wonnen. En met de bye die ze de laatste jaren krijgen in de eerste ronde kunnen ze mooi even herstellen. Ik neem aan dat Djoko pas woensdag speelt.
Reply
Klopt, maar hij had het rond Wimbledon al over vermoeidheid, dat wordt alleen maar erger. En de focus ligt natuurlijk op de US Open. Uiteraard kan ie nog steeds gewoon winnen hier, maar de argumenten tegen zijn er wel. Meer dan vorige week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor Wimbledon heb je natuurlijk heel veel toernooien, Djoko heeft nu van 3 juli tot 9 augustus geen wedstrijd gespeeld (buiten de dubbel in de DC). Ik geloof dan niet in vermoeidheid na 10,5 set. Ik denk nog even knallen deze week en dan zijn weekje rust voor de US open.
Reply
Tuurlijk. Waar moet hij nu moe van zijn dan? Tijdens een GS hebben ze na 1 week al 10 sets gespeeld, dan is er nooit iemand moe. Komt bij dat ie idd weken lang heeft kunnen uitrusten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik gok erop dat ie een keer lamlendig gaat spelen in de hitte. Misschien tegen Isner maar dat zal wel een night session (dus minder warm) worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Denk ook niet dat hij heel moe is, maar ik denk wel dat jullie het spelen van 54 wedstrijden in 7 maanden onderschatten. En zoals gezegd, zijn focus ligt compleet op de US Open, en hij gaat niet nog eens dezelfde fout maken als bij RG, toen ie in de voorbereiding daarvoor veel te veel speelde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, je weet het nooit, en ik ben me bewust van het risico. Maar ik heb vertrouwen, en een team met alleen maar halve gasten voelde niet goed; de andere toppers (Fed, Nadal en Murray) daarin had ik nog minder vertrouwen.
Reply
Ter vergelijking, Federer ging er in zijn jaar 2006 ook af in Cincinnati. Eerste toernooi van het jaar waar ie toen niet de finale haalde \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De SC voor de US Open, aangezien die van FTM nog wat kuren vertoont. Geheel tegen de verwachting pak ik het goud!


Attached Files
.xlsx   Scenario Calculator v4 US Open.xlsx (Size: 114.24 KB / Downloads: 8)
Reply
Tja, met Murray als winnaar kan ik het ook. Vul het nou eens 1x objectief in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat heb ik zojuist gedaan, en ik word nog eerste ook :8:
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, met Murray als winnaar kan ik het ook. Vul het nou eens 1x objectief in...

Smile Dan moet ik natuurlijk Djoko als winnaar invullen en dat kwam niet best uit... Is niet de enige 'gekleurde' pick die ik heb gedaan, maar dat spreekt voor zich.
Reply
Ik heb het objectief gedaan en dan word ik 4e. Maar dan heb ik Gulbis laten verliezen van Youzhny. Als ie dat wint, en hij wint de 2e ronde, word ik 1e.

Ik heb ook Nadal laten winnen van Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Dat heb ik zojuist gedaan, en ik word nog eerste ook :8:

Van mij mag Tomic die woorden in jouw onderschrift direct waarmaken trouwens!
Reply
Van mij ook Tamp, al heb ik 'm niet!
Reply
Het is ook niet gek dat een ieder hoog eindigt als ie het invult, maar ik probeer het toch echt altijd objectief in te vullen en zelfs dan eindig ik vaak in de top 3. Dat gebeurt de laatste tijd ook wel, maar deze week is het natuurlijk essentieel.

Ik pak 700 punten op Tampie als ik het zo invul. Maar dan nog is het gat 2000 punten, dus vrijwel onmogelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko op winst is natuurlijk cruciaal. Ik schat de kans op een overwinning van hem 40% en hij is in iedere wedstrijd favoriet. Ik zou dus niet weten tegen wie hij moet verliezen, maar dat dondert niet als hij het maar een keer doet en het liefst zo snel mogelijk!
Reply
Karlovic heeft de break te pakken (en dus de set)!
Reply
Ik denk dat als ie verliest, het tegen Federer of Fish is in de SF, niet meer in de finale. Nadal heeft in z'n zak inmiddels en Murray wint geen GS. Of bij fysiek ongemak.
Verlies in de SF zou natuurlijk dramatisch zijn, dan ben ik ook meteen m'n mooie positie kwijt, afhankelijk van de prestaties van de alternatieven. En jij pakt dan min of meer de winst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk dat als ie verliest, het tegen Federer of Fish is in de SF, niet meer in de finale. Nadal heeft in z'n zak inmiddels en Murray wint geen GS. Of bij fysiek ongemak.
Verlies in de SF zou natuurlijk dramatisch zijn, dan ben ik ook meteen m'n mooie positie kwijt, afhankelijk van de prestaties van de alternatieven. En jij pakt dan min of meer de winst.

Voor de SF kan Djoko alleen van zichzelf verliezen idd. Monfils, Berdych, Gasquet zijn daar allemaal niet toe in staat. Hopen op de SF dan met een ouderwetse Federer wellicht.
Reply
ok, dat komt dus door die bug van de eerste ronde dat hij 2 letters afkapt. Zal ik vanavond even naar kijken maar vanaf de 2e ronde moet hij het sowieso weer goed doen.
Reply
_Tampie Wrote:De SC voor de US Open, aangezien die van FTM nog wat kuren vertoont. Geheel tegen de verwachting pak ik het goud!
Ik hoef alleen maar in Tampie's scenario Murray als winnaar te vervangen door Djokvic en ik word winnaar. laat die Djokovic dan maar 1 keer doen wat hij moet doen.
Reply
andre Wrote:
_Tampie Wrote:De SC voor de US Open, aangezien die van FTM nog wat kuren vertoont. Geheel tegen de verwachting pak ik het goud!
Ik hoef alleen maar in Tampie's scenario Murray als winnaar te vervangen door Djokvic en ik word winnaar. laat die Djokovic dan maar 1 keer doen wat hij moet doen.

Als ik Djoko winnaar laat worden kom jij niet verder als plaats 16 :8: ...hoezo iedereen vult het gekleurd in :crazy:
Reply
Nu ook een sc nieuwe stijl voor poeptoernooien, aangezien die van Mac nog niet lekker werkt.


Attached Files
.xlsx   Scenario Calculator Bangkok.xlsx (Size: 54.9 KB / Downloads: 10)
Reply
Top. Het is nog wat vroeg allemaal, maar ik word 2e. En dan heb ik Troicki van Istomin laten winnen en Melzer SF laten halen. Dus niet eens heel gunstig voor mezelf ingevuld. Is nog van alles mogelijk, zeker in KL, leuke week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Nu ook een sc nieuwe stijl voor poeptoernooien, aangezien die van Mac nog niet lekker werkt.

Hij was inderdaad even gefucked aangezien de atptour vorige week had besloten om hun pagina's aan te passen en daardoor de database vervuild was met rare data. Dit is inmiddels hersteld en volgens mij doet hij het weer correct.
Reply
Volgens Tampie word ik 2e, prima. Hup Troicki en Young.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fuck, in de twee voor mij meest voor de hand liggende scenario's, word ik beide 4e...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: