The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Scenariocalculator
#91
Dat mag zeker, maar zeg dan niet dat het klopt met met jij eerder zei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Verreweg de grootste dan, mierenneuker. Logisch ook aangezien ik zeg dat ik de finale Nadal-Federer het meest logisch vind en Nadal daar in 80% van de gevallen zie winnen.

Haha, de man die mij een mierenneuker noemt, zit zelf over d-tjes en t-tjes te zeuren. Als je niet begrijpt dat in deze discussie het relevant is in hoeverre je iemand favoriet noemt, dan houdt het op, zonde van de energie.
Haha, als je dat over een kam scheert, dan is het inderdaad zonde van de energie.

Typische Ad Wim reactie. Heel jammer.

Hij heeft toch genoemd in hoeverre hij Nadal favoriet vindt? De kans was erg groot dat ie 't toernooi won zei hij ergens. Dat ie er geen percentage aan wil hangen omdat ie daar niet zo in zit is natuurlijk het grootste zwaktebod wat je je maar voor kan stellen.
Je hebt echt te veel met Stille opgetrokken volgens mij. Eerst al dramatische spelfouten en nu deze ongelooflijke onzin. Doodzonde. Ik had discussiëren met je hoog zitten...

Waarom geef je dan ook zo'n kinderachtige reactie als Tampie je vraagt om een percentage voor toernooiwinst Nadal te noemen? Dan vind ik 't een zwaktebod als je je er vanaf maakt met de dooddoener dat dat Tampies terrein is.
Dat was helemaal niet kinderachtig bedoeld, ik meende dat. Ik ben daar gewoon niet goed in. Ik kan alleen zeggen dat ik Nadal verreweg de grootste favoriet vind om het toernooi te winnen, met Federer daarachter, Djokovic daar weer achter en Murray ver daarachter. Daar mogen experts dan precentages aan hangen. Waarom is dat ook uberhaupt belangrijk, om per se een percentage te noemen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Verreweg de grootste dan, mierenneuker. Logisch ook aangezien ik zeg dat ik de finale Nadal-Federer het meest logisch vind en Nadal daar in 80% van de gevallen zie winnen.

Haha, de man die mij een mierenneuker noemt, zit zelf over d-tjes en t-tjes te zeuren. Als je niet begrijpt dat in deze discussie het relevant is in hoeverre je iemand favoriet noemt, dan houdt het op, zonde van de energie.
Haha, als je dat over een kam scheert, dan is het inderdaad zonde van de energie.

Typische Ad Wim reactie. Heel jammer.

Hij heeft toch genoemd in hoeverre hij Nadal favoriet vindt? De kans was erg groot dat ie 't toernooi won zei hij ergens. Dat ie er geen percentage aan wil hangen omdat ie daar niet zo in zit is natuurlijk het grootste zwaktebod wat je je maar voor kan stellen.
Je hebt echt te veel met Stille opgetrokken volgens mij. Eerst al dramatische spelfouten en nu deze ongelooflijke onzin. Doodzonde. Ik had discussiëren met je hoog zitten...

Waarom geef je dan ook zo'n kinderachtige reactie als Tampie je vraagt om een percentage voor toernooiwinst Nadal te noemen? Dan vind ik 't een zwaktebod als je je er vanaf maakt met de dooddoener dat dat Tampies terrein is.

Precies. En dus zonde van de energie. Punt. En dan nog meer typische Ad Wim reacties, niet alleen naar mij overigens.
Reply
#94
Ga ik nou FTM Wimbledon winnen?

Nadal def. Fish
Murray def. Lopez
Tsonga def. by Federer
Tomic def. by Djokovic

Nadal def. Murray (Lopez mag trouwens ook)
Federer def. Djokovic

Federer def. Nadal

Het is toch best een realistisch scenario....
Reply
#95
Mitch Wrote:Ga ik nou FTM Wimbledon winnen?

Nadal def. Fish
Murray def. Lopez
Tsonga def. Federer
Tomic def. Djokovic

Nadal def. Murray (Lopez mag trouwens ook)
Federer def. Djokovic

Federer def. Nadal

Het is toch best een realistisch scenario....

Nee, dat is niet realistisch Mitch :lol:
Tsonga def. Federer
en daarna wint Federer alsnog het toernooi. Raar lijkt me. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#96
Undecided Scherp Kuiper :8:

En Tomic verslaat Djokovic, maar Djoko gaat wel een ronde verder :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#97
:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#98
Zo hag en cc, hoe staat het nu met de favorietenrol van Roger?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
En met die van Murray?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vrijdag een hele belangrijke pot. Wint Nadal het toernooi dan zak ik naar 9. Zo niet dan blijft de hele top 8 hetzelfde of Djokovic moet het toernooi winnen. COME ON ANDY en JO. Heb er zin in vrijdag!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:En met die van Murray?

Vanwege de theoretische mogelijkheid dat beide tegenstanders een w/o geven gestegen naar 0,1%
Reply
centre court Wrote:En met die van Murray?
poeh, sterk antwoord zeg. En dat maakt mijn bevestiging alleen maar groter.

Bovendien slaat het ook nog eens nergens op, want ik heb Murray altijd in de SF gepland.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik Nadal toch ook? En wij beide ook Federer denk ik?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jij, maar vooral Hag, zag Federer als grootste kanshebber. Ik heb proberen uit te leggen waarom ik dat niet zo zag, en dat blijkt maar weer. Maar het echte grote gelijk komt vrijdag voor wie dan ook. Maar dat moet ik helaas vanuit Praag volgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En o ja, wat vind je van deze quotes dan?
Ze zijn het iig allemaal niet met je eens dat ze Murray en Nadal als even grote favoriet zien...

Nadal - Murray:

Bwin: 1.38 - 2.90
Unibet: 1.42 - 2.88
Betfair: 1.53 - 2.86
Bet365: 4/9 - 7/4
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jij, maar vooral Hag, zag Federer als grootste kanshebber. Ik heb proberen uit te leggen waarom ik dat niet zo zag, en dat blijkt maar weer. Maar het echte grote gelijk komt vrijdag voor wie dan ook. Maar dat moet ik helaas vanuit Praag volgen.

Zal dan lekker rustig zijn en geen arrogantie op het forum :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik heb gewoon internet in het buitenland (goedkoop buurs), dus ik zal me heus wel melden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb gewoon internet in het buitenland (goedkoop buurs), dus ik zal me heus wel melden.

ze hebben tegenwoordig betere prijzen idd.
vodafone 2 euro per dag dacht ik.

toch kan ik me voorstellen dat ze jou een meerwerkfactuur sturen. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Allemaal een beetje.gelijk en ongelijk, dat is maar het beste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor de liefhebbers de SC. Haggie, feli met de weekwinst!


Attached Files
.xlsx   Scenario Calculator v4 Montreal.xlsx (Size: 52.29 KB / Downloads: 4)
Reply
_Tampie Wrote:Voor de liefhebbers de SC. Haggie, feli met de weekwinst!
Spelers die de 2e ronde halen krijgen nog steeds maar 10 punten? Kan ik me niet voorstellen.
Reply
Gefeliciteerd Haggie!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mitch Wrote:
_Tampie Wrote:Voor de liefhebbers de SC. Haggie, feli met de weekwinst!
Spelers die de 2e ronde halen krijgen nog steeds maar 10 punten? Kan ik me niet voorstellen.

#-o
Reply
Sterker nog, er klopt nog wel meer niet.
De 3e ronde halen en nog steeds maar 10 punten? (Isner, Del Potro, Tsonga, Kohlschreiber, Simon)
4e ronde en 10 punten (Monfils)
Halve finale en maar 10 punten (Murray)

Ik vraag me af of Haggie wel de weekwinnaar wordt....
Reply
Aangepast. Haggie blijft weekwinnaar.

Zulke lage punten, en toch ging er geen lampje branden. :oops: .


Attached Files
.xlsx   Scenario Calculator v4 Montreal.xlsx (Size: 53.61 KB / Downloads: 15)
Reply
Mitch Wrote:Sterker nog, er klopt nog wel meer niet.
De 3e ronde halen en nog steeds maar 10 punten? (Isner, Del Potro, Tsonga, Kohlschreiber, Simon)
4e ronde en 10 punten (Monfils)
Halve finale en maar 10 punten (Murray)

Ik vraag me af of Haggie wel de weekwinnaar wordt....

Complimenten trouwens (weer) voor je avatar!
Reply
Zometeen Federer maar even als winnaar invullen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nog 1 miniscuul klein foutje....
Waarom krijgt Tomic bij verlies in de 1e ronde 0 pnt terwijl de rest voor de 1e ronde 10 punten krijgt?
En waarom laat je in je 1e versie Tomic winnen van Lu en in je 2e versie niet meer?
Reply
Tomic heeft een WC toch?
Reply
Ik kijk hier echt nooit naar. Alles wat je invult komt toch nooit uit. Maar wel een leuk initiatief Notworthy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: