The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Champions League 2011/2012
#31
Verdiende nederlaag. Moedig gestart, maar Real maakte zich daar geloof ik niet zo druk om. Een paar keer aanzetten en de buit was binnen. Zo schud je zo'n dwerg van je af.
Reply
#32
Hoezo is dat geen pingel zeg? Wat een naaierij. En hoeveel kansen heeft Ajax nodig?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#33
Ajax staat als een derdeklasser af te werken... En dit was gewoon een pingel
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#34
fijne overwinning Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#35
het vertrouwen in een goede afloop neemt toe!!!
The great old Ludwig von...
Reply
#36
Haha, die schwalbe... Ajax gevaarlijker, dus lyon zal wel winnen...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#37
inderdaad, dat is iets uruguayaans...
Wat ik me op dat moment afvroeg is het volgende.
Stel nou een speler die heeft geel, maakt schwalbe, maar spel gaat door. Scheids onthoudt t, maar speler maakt in die zelfde aanval een doelpunt.
Dan krijgt ie zn tweede gele kaart.
Op zich een aparte situatie. Een theoretisch al van het veld gestuurde speler, scoort dan toch
The great old Ludwig von...
Reply
#38
de tering...
dat was billen knijpen zeg....
The great old Ludwig von...
Reply
#39
Tenen krommend hoe ze het uitspelen, enbijna nog weergeven ook. En wat lult die van halst? Geen pingel, gast valt al voordat er überhaupt contact is...
Nu nadat hopen dat real het niet weer o de heupen krijgt de laatste wedstrijd
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#40
Wat mag Ajax blij zijn dat dit Lyon in zo slechte doen is zeg, anders krijg je het deksel op je neus. Aardig gevoetbald, slecht omgegaan met de mogelijkheden. Leuk om te overwinteren (kan niet meer mis) maar dat wordt wel kansloos.
Reply
#41
gittermaster Wrote:inderdaad, dat is iets uruguayaans...
Wat ik me op dat moment afvroeg is het volgende.
Stel nou een speler die heeft geel, maakt schwalbe, maar spel gaat door. Scheids onthoudt t, maar speler maakt in die zelfde aanval een doelpunt.
Dan krijgt ie zn tweede gele kaart.
Op zich een aparte situatie. Een theoretisch al van het veld gestuurde speler, scoort dan toch

Ik denk dat bij een tweede gele kaart de scheids het niet onthoudt maar gelijk affluit. Juist om dit soort dingen te voorkomen.
Reply
#42
Wel mooi om te lezen dat Vermeer nu in 1 keer weer de held zou zijn... Toegegeven hij had een aantal goede reddingen, maar zag er toch weer een aantal maal niet goed uit. Daar hoor ik ineens niemand over. Denk dat de Boer hem zo lang laat staan, omdat als hij CIlessen brengt en die mocht het niet heel goed dan hij helemaal een probleem heeft.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
milan barca, ongelooflijk wat een wedstrijd. prachtig prachtig. sinds lange tijd dat ik weer genoten heb van een cl duel, hoewel hij na 70 minuten wel op een andere zender mocht. de teams waren op denk ik.

de acties van messi, de assist van seedorf, de goal van boateng, echt verschrikkelijk gaaf. en het maakt me niet eens uit wie zou winnen. normaal ben ik meer voor milan, maar je kunt niet niet voor messi zijn. smullen!
Reply
#44
Prachtige wedstrijd idd. Als rasechte nederlander toch wat zeiken: Wat gingen die gasten van Barca snel liggen alsof ze in elk duel een doodschop kregen.. erg irritant.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#45
Fijne grensrechter
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#46
Damned dat is billenknijpen voor de ajacieden.... Vertonghen ontsnapt ook nog eens aan schijnbaar zijn 2e gele kaart
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#47
Au... Zelfs met die 2 goals erbij hadden ze het niet gehaald. Ben benieuwd hoe het daar in zagreb is gegaan, ging wel heel hard
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#48
Dat lijkt me duidelijk hoe dat gegaan is, iets met een getal met een heleboel nullen van Frankrijk richting Kroatië.

1-7 cry

Edit: gewoon 1-1 bij rust ook nog, zie ik nu, hoe duidelijk wil je het hebben.
Reply
#49
Dit lijkt geen zuivere koffie
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#50
Ongelooflijk zeg. Dead
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#51
Ekslem Wrote:Au... Zelfs met die 2 goals erbij hadden ze het niet gehaald. Ben benieuwd hoe het daar in zagreb is gegaan, ging wel heel hard

Als ze 2 keer hadden gescoord, schat ik niet dat die 3e goal van Madrid op dat moment gevallen was. Maar goed, dat weet je natuulijk nooit....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#52
Wedstrijd in Zagreb is in de rust verkocht toen bleek dat Ajax 0-2 achter stond.

Ajax heeft het zelf in de hand gehad. Als je in deze poule in 4 wedstrijden tegen Lyon en Real niet weet te scoren - notabene tegen een matig Lyon en één maal tegen B-elftal - hoor je niet in de CL thuis.

O ja, check die knipoog. ;Wink
<!-- m --><a class="postlink" href="http://lockerz.com/s/162903396">http://lockerz.com/s/162903396</a><!-- m -->
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#53
Die verdediging van Zagreb. Ongekend.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
Dit lijkt sterk op die monsteroverwinning van Spanje op Malta (13-1 of zoiets) waardoor Spanje op doelsaldo naar het EK ging ipv Nederland. Dit is niet realistisch en er is voor mij overduidelijk sprake van omkopingsschandalen. Er is ook zo verschrikkelijk veel geld mee gemoeid dat corruptie eigenlijk te verwachten is. En het zal nooit bewezen kunnen worden.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#55
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ajaxreport.nl/2011/12/08/lyon-betaalde-dinamo-21-miloen-voor-overwinning/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=facebook">http://ajaxreport.nl/2011/12/08/lyon-be ... m=facebook</a><!-- m -->
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#56
sjongejonge, al jaren roep ik het en als het dat kut ajakkes weer eens overkomt is het land weer te klein en volgt weer onderzoek op onderzoek.

ja natuurlijk is deze wedstrijd gekocht, maar hoeveel wedstrijden niet nog meer in het verleden. en zou ajakkes zich daar nooit schuldig aan gemaakt hebben? oh nee, dan ben je een calimero, maar als het de grootste kutclub van het land overkomt dan is het opeens heel erg en dan vindt zelf youri mulder het verdacht. en als een andere club wat overkomt: nee, daar geloof ik niet in, dat het omkoping is. blablabla. en nu opeens wel gaan zitten suggereren als het hun geliefde neuzenclub betreft. driewerf kots.

basel had geen geld nodig kennelijk?
Reply
#57
Moet wel zeggen dat als je naar de goals kijkt van Lyon dat er ook wel een hoop friemel ballen tussen zitten, waar je gewoon de nodige dosis geluk voor nodig hebt om hem te maken, of dat ie op een dergelijke wijze binnenvalt.
Tja als het te bewijzen is met een simpel bankafschrift is het zo klaar als het zijn kan. Dan moet je daar naar zoeken. is dat er niet valt het niet te bewijzen. Had Ajax Dynamo maar een premie moeten geven om wat harder te lopen Wink Deden ze immers bij Excelsior ook Wink

En natuurlijk valt de 0-1 in Amsterdam gister door een schitterende pass. je kunt je ook afvragen, als je zo denkt roep je het in beginsel over jezelf af. Je moet het in eerste instantie echt zelf doen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#58
waf Wrote:sjongejonge, al jaren roep ik het en als het dat kut ajakkes weer eens overkomt is het land weer te klein en volgt weer onderzoek op onderzoek.

ja natuurlijk is deze wedstrijd gekocht, maar hoeveel wedstrijden niet nog meer in het verleden. en zou ajakkes zich daar nooit schuldig aan gemaakt hebben? oh nee, dan ben je een calimero, maar als het de grootste kutclub van het land overkomt dan is het opeens heel erg en dan vindt zelf youri mulder het verdacht. en als een andere club wat overkomt: nee, daar geloof ik niet in, dat het omkoping is. blablabla. en nu opeens wel gaan zitten suggereren als het hun geliefde neuzenclub betreft. driewerf kots.

basel had geen geld nodig kennelijk?

Jammer dat ze het niet gehaald hebben maar omkoping is natuurlijk nooit te bewijzen. Dit gaan roepen in de media is ronduit belachelijk. Accepteren en door naar ede EL, dat speel je tenmiste nog.

Waarschijnlijk heeft Man. U. te weinig geboden aan Basel, die speelde natuurlijk voor de 2e ronde in tegenstelling tot Zagreb die nergens voor speeelde en elke euro een euro bonus is Smile
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#59
Bocaloca Wrote:Moet wel zeggen dat als je naar de goals kijkt van Lyon dat er ook wel een hoop friemel ballen tussen zitten, waar je gewoon de nodige dosis geluk voor nodig hebt om hem te maken, of dat ie op een dergelijke wijze binnenvalt.
Tja als het te bewijzen is met een simpel bankafschrift is het zo klaar als het zijn kan. Dan moet je daar naar zoeken. is dat er niet valt het niet te bewijzen. Had Ajax Dynamo maar een premie moeten geven om wat harder te lopen Wink Deden ze immers bij Excelsior ook Wink

En natuurlijk valt de 0-1 in Amsterdam gister door een schitterende pass. je kunt je ook afvragen, als je zo denkt roep je het in beginsel over jezelf af. Je moet het in eerste instantie echt zelf doen

je moet je zelf nooit afhankelijk maken van anderen.

waar ik me over verbaas, echt over verbaas, is dat ajakkes zo gelaten speelde terwijl ze al uitgeschakeld waren. wilden ze niet of zo? ook het publike reageerde daar niet op. ik weet zeker, in de kuip zouden ze die gasten laten weten dat ze alles op alles zouden moeten zetten om een goal te maken. keeper mee naar voren, alles er op en er aan. het lekker wel of ajakkes berustte en liever de el in wilde?
Reply
#60
Box Brother Wrote:Jammer dat ze het niet gehaald hebben maar omkoping is natuurlijk nooit te bewijzen. Dit gaan roepen in de media is ronduit belachelijk. Accepteren en door naar ede EL, dat speel je tenmiste nog.

ajakkes heeft (nog) niks geroepen in de media, de media roepen het. en het is natuurlijk ook zo, maar als het een andere club was dan ajakkes dan was het een stuk minder erg geweest.


Quote:Waarschijnlijk heeft Man. U. te weinig geboden aan Basel, die speelde natuurlijk voor de 2e ronde in tegenstelling tot Zagreb die nergens voor speeelde en elke euro een euro bonus is Smile

die zwitsers sterven van de poen, heel griekenland heeft daar het geld geparkeerd, daar kan zelfs manu niet tegenop bieden. Undecided
Reply


Forum Jump: