The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Umag, LA en Gstaad
En hij wordt gelijk teruggebroken, ik stop maar weer met volgen.
Reply
Mooi, 64 64, en nu die titel pakken Dolgo!
Reply
Dolgo NID!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Verdasco, Gulbis en Cilic voor zilver.
Ik zie eigenlijk liever Dolgo winnen om op andre en CC nog 100 punten te pakken. Fish maakt voor het AK geen klap uit; Verdasco-Granollers alleen tov Arco.
Reply
Wat een boutweek! Snel vergeten en volgende week knallen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Damn Harrison, so close!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker dan, een finale op zondagochtend 11 uur...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Das altijd daar. Vroeger zelfs best of 5. Maar wat is het beeld slecht zeg. Kunnen ze geen normale beelden afleveren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
In 2 games al 7 UE voor Verdasco
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Granollers die zo'n toernooi wint cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lachwekkend inderdaad.

Het spel van die jongen ziet er niet uit.
Technisch een onvoldoende.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Granollers huilt bij het handje schudden :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb nog nooit een tennisspeler zo beroerd Engels horen praten Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooiste is nog dat ML hem deze week ongeveer voor de eerste niet heeft dit jaar :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nollie Notworthy. Als leerling van Nadal geleerd dat een groot gebrek aan techniek niets zegt en je op karakter ook een eind kunt komen. Ook het matige Engels is een goede kopie. Klasse jongen!
Reply
Typische gast die 't 1x per jaar kan. Kan mooi in het rijtje met golubev, nishikori, seppi, dodig enz.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voor lieden die mij what's app berichten sturen : komende 4-6 weken geen what's app. Tel is kapot en heb nu een vervangende oldskool nokia
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dolgo!!! Topper! 294 punten op andre en 360 op CC afgelopen week. Stille en Kraai haken een beetje af, buurs kan niet aanhaken en Arco komt langzaam naar de top 3 gekropen.
Reply
Het was de slechtste week van het jaar, maar ja nog steeds 6e. Zou blij zijn als ik daar aan het einde van het jaar nog steeds sta. Volgend jaar ga ik vanaf het begin ook iedereen nemen die al door is. Zal hoop punten gaan schelen denk ik :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat doe je toch grotendeels al?
Reply
Gulbis die getraind wordt door Canas. Dan weten we ook meteen waar deze opleving vandaan komt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: