The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Umag, LA en Gstaad
#61
ik heb blijkbaar ook veel risico genomen deze week, had de verschillen toch niet zo groot verwacht. Bewust niet voor almagro gekozen, ik vermoed dat die er deze week iets minder zin in heeft. Dat zal wel keihard afgestraft worden.
Reply
#62
Ad Wim Wrote:Hop, Tursu er ook uit, begint prima dit keer.

Beter nog, Russell is door!
Reply
#63
22:07 ongeveer geeft De Voest op bij een 1-0 achterstand in de derde set. #-o
Hopelijk omdat hij hoorde dat er een afzegger was (Fish? Baghdatis?) en hij dus direct met een bye de tweede ronde in kan.
Reply
#64
Gelukkig hebben CC en andre ook al een slachtoffer, Devva en Tursu.
Reply
#65
_Tampie Wrote:Gelukkig hebben CC en andre ook al een slachtoffer, Devva en Tursu.

Aha, cc heeft de Voest ook, dan is het vrij zeker dat hij nog ll wordt.
Reply
#66
Ah, Devvarman ook nog 9x gekozen. De Voest was dan ook wel een gok. Hij zal er echter vast nog wel inkomen, als ie niet echt geblesseerd is.
'Finger cut' zegt de draw sheet, dus daar zou ie mee kunnen spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Fish zal toch wel komen. Zaterdag stond dit toernooi nog niet bij schedule op zijn webpage, maar inmiddels wel.
Reply
#68
Ad Wim Wrote:Ah, Devvarman ook nog 9x gekozen. De Voest was dan ook wel een gok. Hij zal er echter vast nog wel inkomen, als ie niet echt geblesseerd is.
'Finger cut' zegt de draw sheet, dus daar zou ie mee kunnen spelen.

Ad het is nog vroeg en jij begint al over vinger, kut en spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#69
mindlight Wrote:Fish zal toch wel komen. Zaterdag stond dit toernooi nog niet bij schedule op zijn webpage, maar inmiddels wel.
Tja, ik zou het niet doen als ik hem was. Weekje rust zou wel fijn zijn, anders speelt ie 7 weken achter elkaar. En dat is voor hem als blessuregevoelige jongen niet goed...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Blessuregevoelig is hij niet meer na de pizza-stop gelukkig. Maar ik hoop ook op een week rust, kan hij goed gebruiken, de punten vanaf volgende week tot en met de US Open zijn veel belangrijker.
Reply
#71
Volgende week is toch maar 250 toernooitje in Washington?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#72
Mustpick Lu doet zijn naam eer aan.
Reply
#73
500
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Hup GGL!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Daar gaan we alweer..
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#76
Ad Wim Wrote:Hoppa, weg met die laffe keuze. Bizar dat zoveel mensen hem hebben laten liggen. Die gast is zo in vorm.
Puur omdat hij nu een set verliest. Zo typisch voor safe managen, mooi dat het afgestraft wordt.

Istomin in Ad zijn team op gravel. Oh ja hij was al door dus maar even aangevinkt he. Laf man! Ja man!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
Dit wordt : tot volgende week. Vorige keer netjes volgehouden en nu ga ik weer een poging wagen. Adios!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#78
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Hoppa, weg met die laffe keuze. Bizar dat zoveel mensen hem hebben laten liggen. Die gast is zo in vorm.
Puur omdat hij nu een set verliest. Zo typisch voor safe managen, mooi dat het afgestraft wordt.

Istomin in Ad zijn team op gravel. Oh ja hij was al door dus maar even aangevinkt he. Laf man! Ja man!
Beetje laf idd, maar ik verwacht niet opdagen of tank van Youzhny, en voor de rest is dat stukje een lachertje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Kom er maar weer in Stille. Toch bijzonder dat de geselecteerde spelers mentaal sterker zijn dan de manager.
Reply
#80
Ik merk het
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#81
Nou...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Het gaat je goed af dat wegblijven :lol:
Reply
#83
Je vraagt erom he. Maar nu ben ik opgepleurd! Heb het alweer gehad met die kutzooi!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#84
Aaah, blijf ajb!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Giraldooooo!
Reply
#86
Stille terug, Stille terug!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
:eten:
Reply
#88
Laffe keuze, die Giraldo!
Reply
#89
Giraldo wint nog ook. Alweer een Stille-week, houdt dit dan nooit op?
Reply
#90
Vamos Gil.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: