The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Umag, LA en Gstaad
#91
Vamos Souza!
Reply
#92
En hup Nollie natuurlijk!
Reply
#93
GGL Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Zeg dat, al is het een bijzonder lastige loting. Hij stelt wel wat teleur de laatste tijd.
Reply
#95
Ik zag het als 50-50, maar dan zo makkelijk set 2 en 3 verliezen...
Tijd voor HC voor hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Tuurlijk Gil!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Souza is heerlijk aan het setje sparren, die gaat er nu gewoon weer staan.

Nollie de genadeloze staat Bohli hier even tennisles voor eigen publiek te geven.
Reply
#98
Ahh dit past alleen de echt grote tennissers, toch die game weggeven en daarmee de eer van de publieksfavoriet redden.
Reply
#99
Tuurlijk Gil!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nollie Notworthy

Souza verprutst het.
Reply
Klasse Frederico! Laat het geweld in Umag nu maar los barsten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Arco en andre met Souza, mooi. Ik heb hem er nog uitgemikt voor Benneteau. Die begint zo, ik kijk i.v.m. mijn gezondheid over een paar uur wel wat het geworden is.
Reply
De Bakker wint de 1e set ondanks 6 punten minder =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haase is een jos.
Reply
mindlight Wrote:Ahh dit past alleen de echt grote tennissers, toch die game weggeven en daarmee de eer van de publieksfavoriet redden.
zo geblesseerd was ie dus niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Michael K Wrote:Haase is een jos.

Als ie wint dan spreken we voortaan over Vagjosti
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Berlocq is zo'n koning in het missen van kansen...

Belangrijke potjes in Umag nu. Hup Potito!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ahh dit past alleen de echt grote tennissers, toch die game weggeven en daarmee de eer van de publieksfavoriet redden.
zo geblesseerd was ie dus niet...

Juist wel, het feit dat hij dit laat zien als hij fit is geeft aan dat de blessure zeer ernstig geweest moet zijn.
Reply
De nieuwe Captain America dan, als ie zo snel heelt.

Meer de nieuwe Robin Soderling...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol: als je dan toch vergelijkt, doe het dan goed. Mocht het een fake zijn is het meer een Murray... Soderling heb ik al vaak genoeg uitgelegd hoe dat zat.
Reply
Dus dan moet ik het opeens maar oke vinden, als jij het uitlegt? Ik vind het nog steeds belachelijk wat hij heeft gedaan.
Granollers weet ik de details niet van, maar het is natuurlijk onzin dat hij vorige week en de week daarvoor zwaar geblesseerd was. En je gaat natuurlijk automatisch vraagtekens zetten bij hoe zwaar hij geblesseerd was vorige week.

En tegen Ferrero was er al helemaal niks aan de hand, maar dat wisten we al.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik dacht dat jij zelf aangaf tijdens jouw wedstrijdverslag tegen Ferrero dat er iets aan de hand was, maar ik zal wel niet goed gelezen hebben.

Ik ageer iedere keer tegen het feit dat jij doet alsof Soderling een blessure heeft voorgewend, maar dat is in de verste verte niet het geval. Hij heeft een maand voor de DC zich al afgemeld wegens mogelijke overbelasting gezien zijn schema. Ik zie de relatie met Granollers dus in het geheel niet.
Reply
Stille Wrote:
Michael K Wrote:Haase is een jos.

Als ie wint dan spreken we voortaan over Vagjosti

Maar nee, Haase laat eens te meer zien een mentaal beest te zijn die weer te vroeg afgeschreven wordt. =D>
Reply
mindlight Wrote:Ik dacht dat jij zelf aangaf tijdens jouw wedstrijdverslag tegen Ferrero dat er iets aan de hand was, maar ik zal wel niet goed gelezen hebben.

Ik ageer iedere keer tegen het feit dat jij doet alsof Soderling een blessure heeft voorgewend, maar dat is in de verste verte niet het geval. Hij heeft een maand voor de DC zich al afgemeld wegens mogelijke overbelasting gezien zijn schema. Ik zie de relatie met Granollers dus in het geheel niet.
Hij kreeg een behandeling ja, dat heb ik gezegd. Maar er was verder niets aan zijn spel te merken, vandaar dat ik er ook toen al vraagtekens bij zette.

Je hebt blijkbaar m'n punt omtrent SOderling niet begrepen, want ik ontken niet dat er rond Wimbledon al iets was, en dat hij toen een blessure fakete, maar het slaat gewoon nergens op dat je een weekend voor een toernooi dat je nota bene zeer overtuigend wint, niet kunt spelen. In iets dat veel belangrijker is dan de week erna.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Stille Wrote:
Michael K Wrote:Haase is een jos.

Als ie wint dan spreken we voortaan over Vagjosti

Maar nee, Haase laat eens te meer zien een mentaal beest te zijn die weer te vroeg afgeschreven wordt. =D>
Dat mag ik fukcing wel zeg, tegen Vagnozzi. Hier verliezen zou echt te treurig voor woorden zijn. Een set verliezen is al zeer, zeer matig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik verbeter: De Bakker is een jos.

Alhoewel, verliezen tegen Potato is niet erg, maar tegen Vagnozzi..............
Reply
Berlocq mist maar weer eens 2 bps. Die gozer heeft in de hele wedstrijd al 28 (!) returnpunten gemaakt, en pas 2x gebroken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben het met Ad Wim eens. Daarnaast: Het Nederlandse tennis stelt (helaas) geen ene flikker meer voor. Schoorel doet het leuk in de challengers, De Bakker leeft niet genoeg voor zijn sport en Haase blijkt een eeuwig talent te zijn waar het voorlopig toch niet uitkomt.
Reply
Berlocq en Kavcic zijn net zolang bezig als Starace en Haase, maar die hebben ruim een set langer gespeeld :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase gaat toch nog winnen, De Bakker was te verwachten.

En JCF weer 4-1 achter, kon hij 't echt maar 1 week?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: