The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati
Ach, rivalen. Ik eindig ver onder jou bij ftm en jij hebt feyenoord. Maar ik wil ons topic ook wel nieuw leven inroepen hoor. Alleen van jou win ik niet, denk ik. Tov Stille is het NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En hoe op dat MP. Wat een koning Notworthy
Reply
vamos mardy!
Reply
Klasse Mardy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Ach, rivalen. Ik eindig ver onder jou bij ftm en jij hebt feyenoord. Maar ik wil ons topic ook wel nieuw leven inroepen hoor. Alleen van jou win ik niet, denk ik. Tov Stille is het NID.

Hier spreekt een arrogant joodje!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker, die Nadal ook. Die komt voorlopig niet meer in de buurt van de nummer 1. Mooi.

Omyaca was met een leuke comeback bezig, maar haakt nu af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Federer!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Juist CC!
Reply
Begint prima, Tomas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kut Berdych.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bijna dubbele break, oei.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu wel, maar Fed gaat nog wel vlammen.
Reply
Desalniettemin is dit pijnlijk. Tegen Berdych...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mwa, vind ik meevallen. Berdych op een topdag kan iedereen pakken.
Reply
Mooi dat Berdych zijn vorm van vorig jaar bijna terug heeft.
Reply
Die topdag heeft ie dan dit jaar nog niet gehad.

Wel een bp 2e service gemist...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee, maar je zal net zien dat die vandaag komt. Tot nu toe speelt hij bijna foutloos.
Reply
Maak het maar gewoon af, Birdshit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, bijna een choke, maar een goede hold. Nu maar eens kijken uit welk hout beiden gesneden zijn.
Federer niet echt in z'n beste vorm, om het zacht uit te drukken...

Alleen z'n service houdt hem in de wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Birdshit wint 95% op z'n 1e service deze set, maar slaat er nog geen een in de TB...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pijnlijk om Federer zo te zien :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nogal, dit lijkt nergens op, op een paar kleine oplevingen na.
Reply
En Berdych uitstekend, dat mag ook gezegd.
Reply
Voor Monfils wel weer gunstig dit!
Reply
Weer in een QF eraf, dit begint een beetje treurig te worden.

Wel top voor FTM, 3 halve finalisten. Helaas gaat die 4e er met de winst vandoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja, gelukkig nog wel beter dan Nadal op US HC. En als Murray de volgende ronde verliest is het ook niets beter. Eigenlijk doet alleen Djoko wat van hem verwacht mag worden.
Reply
Wat was die Berdych goed zeg. Wat een winners! Hopen op een stuntje van het aapie straks maar zal wel 6-3 6-3 Nole worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Jij met je Joodjes en aapjes. Ga maar weer kakkerlakjes vangen!
Reply
mindlight Wrote:Tsja, gelukkig nog wel beter dan Nadal op US HC. En als Murray de volgende ronde verliest is het ook niets beter. Eigenlijk doet alleen Djoko wat van hem verwacht mag worden.
Tja, maar Nadal heeft nog wel wat hoogtepunten gehad dit jaar. Federer alleen Doha gewonnen, in de 1e week van het jaar. Voor de rest alleen finale RG als hoogtepunt. Niet 1 TMS-finale, weer QF Wimbledon eruit, hij verliest van jan en alleman; dat is voor zijn doen toch wel erg slecht.

Ik zou bijna zeggen dat ie maar beter kan stoppen, voordat ie afbrokkelt en mensen niet meer zijn gloriedagen herinneren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, ik zou zeker zeggen dat hij aan stoppen moet denken, maar hij kan het welhaast niet maken te stoppen voor de OS volgend jaar. Het zou goed zijn als hij er daarna een punt achter zet imo. En kan je nagaan hoe matig de rest is dat hij nog steeds (ruim) derde staat!
Reply


Forum Jump: