The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati
Mac Wrote:wat gebeurde er?
Bal werd in gegeven, Fish challengde en bal was echt een haar uit, minder dan een haar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik kan me niet voorstellen dat murray de finale gaat winnen.
hij was erg slecht.

fish was gewoon moe.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
Mac Wrote:wat gebeurde er?
Bal werd in gegeven, Fish challengde en bal was echt een haar uit, minder dan een haar.

spelers waren al aan het praten bij het net.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, niveau was dramatisch. En hij heeft ook weer ergens last van, voetenwerk leed eronder.
Maar hij kan er wel opeens staan. Bij vlagen was het ook gewoon wel goed vandaag.

Fish was idd nog veel slechter, en waarsch moe. Zoals ik al zei tegen CC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hmm ok nee dat noem ik ook geen pech...maar goed uiteindelijk toch nog gewonnen.
Reply
Murray in de finale en ik ben de enige met hem, best een giller.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goede keuze Ad =D>
Reply
Birdshit serveerde verdomme voor de set...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan geeft ie op en dus Djoko spaart energie verdomme...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
verdomme
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prima ! :8:
Reply
Djoko gelukkig NID voor de toernooizege.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Murray wint, doe ik hele goede zaken. Als Djoko wint, word ik alsnog netjes 4e deze week, maar gaan Kraai en eve me wel weer voorbij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik hoop voor Andy dat ie 4 games mee krijgt vanavond maar 600 punten is natuurlijk prima Ad. Keuze pakt goed uit. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit gaat inmiddels net zo hopeloos worden als het spel van mijn favo voetbalclub. Elke willekeurige uitslag vanavond is negatief. Of Kraai en Eve gaan me ook al voorbij (zak van 6 naar 9) of Ad staat opeens 600 punten voor. Wat een weken waren dit zeg - fuck Montreal en fuck Cincy!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima Andy, nog maar zo'n setje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, Ad-week!

Haha, 700 punten op de nummer 2 deze week, dat moet een record zijn!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre-week!
Reply
Heel mooi dit.
Jammer dat hij dit al niet een paar rondjes eerder heeft gedaan.

Vorige rondes was hij ook al niet fit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Hop, Ad-week!

Haha, 700 punten op de nummer 2 deze week, dat moet een record zijn!

Mooie keuze, Ad. Feli met de weekscore!
Reply
Tja, dit vermoedde ik dus al vanaf het begin en daarom snapte ik al niet dat ie nu vaker was gekozen dan vorige week. Zeker met de US Open zo dichtbij. Mooi dat dat zo uitkomt. Idd jammer dat het niet wat eerder was, nu is het geen ramp voor degenen met hem, zeker omdat Murray maar 1x gekozen is. Als dit tegen Berdych was gebeurd gisteren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Hop, Ad-week!

Haha, 700 punten op de nummer 2 deze week, dat moet een record zijn!

Mooie keuze, Ad. Feli met de weekscore!
Bedankt hoor!

Ook een winnaar in een TMS die maar 1x gekozen is, dat moet ook een record zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zilver doe ik het ook voor...feli Ad met het goud ! =D>
Reply
5e in de week amar toch met een naar gevoel aangezien Ad nu een tik heeft uitgedeeld. Moet ik maar snel proberen te repareren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
_Tampie Wrote:andre-week!
Ja, want ik pak 20 hele punten op jou en verlies op de rest van de huidige top 5. Dit was precies de reden waarom ik Djokovic niet nam (laf), ik hield er rekening mee dat hij zou kunnen opgeven. Zonder dat ik wist of het daadwerkelijk zou gebeuren natuurlijk.
Vorige week was meer een André-week, toen vielen alle uitslagen goed voor mij.

Gefeliciteerd Ad met de superscore, mooi gespeeld met Murray. Recordvoorsprong op de nummer 2 ongetwijfeld.
Reply
mindlight Wrote:Nou, ik zou zeker zeggen dat hij aan stoppen moet denken, maar hij kan het welhaast niet maken te stoppen voor de OS volgend jaar. Het zou goed zijn als hij er daarna een punt achter zet imo. En kan je nagaan hoe matig de rest is dat hij nog steeds (ruim) derde staat!

Hij zal het nog lastig krijgen om die derde plaats vast te houden dit jaar;
TMC 1500
US Open 720
Shanghai 600
Parijs 360
Basel 500
Stockholm 250

Dat zijn samen 3930 punten van zijn 8380. In de virtual cr staat hij dus op 4450.

Murray:
TMC 400
US Open 90
Shanghai 1000
Parijs 180
Overig 135

Dat zijn er 'slechts' 1805, dus hij staat op 4730 en dus in de virtual cr op 3.
Reply
andre Wrote:
_Tampie Wrote:andre-week!
Ja, want ik pak 20 hele punten op jou en verlies op de rest van de huidige top 5.

Het was ook een aantal keer een tampie-week, zodoende.
Reply


Forum Jump: