The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati
#31
Tja, ze hebben allebei redelijke kansen op een tweede ronde. Ik had Bogo eerst wel omdat Ginepri helemaal een eitje is (hoewel, hij doet het in de challengers wel aardig toch?) maar ik koos voor held Nalbi. Die is met 885 toch wel een keer leuk om te kiezen, al is het zeer goed mogelijk dat Nishi hem moeiteloos naar huis timmert.
Reply
#32
Nishi kan nog idd, met een 2e ronde Murray. Maar Bogo is zo onwijs on fire dat ie ook best Cilic of Tsonga kan hebben, zeker een niet-fitte Tsonga.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ad Wim Wrote:Hoe kun jij nou Nishikori en Bogo niet hebben? Je gaat toch niet Buursiaans choken, hè?

Maar eh, als dat de enige mustpicks zijn die ik mis, dan is de keuze voor Djoko toch wel te rechtvaardigen. Achteraf lullen is natuurlijk makkelijk.
De laatste weken ging het prima, vorige week had ik Fish en Tsonga wel op mijn lijstje en vooral Fish is een pijnlijke. Het falen van Nadal en Federer had ik niet voorzien.

Al die halve gasten die Arco en andre gekozen hebben moeten er uiteraard vroeg uit en daar zitten er best wel bij die een diepe run kunnen maken. Als er 1 de SF haalt dan is het rendement van Djoko die het toernooi wint al direct zeer minimaal. Ik zou hier derhalve zeer tevreden zijn met de top 4 in de SF en Djoko als toernooiwinnaar, uiteraard het liefst tegen Nadal.

Voor mij wordt het verder vooral juichen voor de uitvallers. Isner, Roddick, Berdych, Tsonga en Tipsa kunnen wel diep komen.
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Nishi kan nog idd, met een 2e ronde Murray. Maar Bogo is zo onwijs on fire dat ie ook best Cilic of Tsonga kan hebben, zeker een niet-fitte Tsonga.

Tja, je weet het nooit joh met dat soort gasten. Tegen Ginepri kan hij ook ineens lopen prutsen en verliezen.
Reply
#35
Ik snap je redenatie op zich wel, maar dit is gewoon niks voor jou. Dat je zekerheidjes mist door het nemen van Djoko is logisch. Maar wel een onzekere knakker als Nalbi nemen en dan Nishi of Bogo missen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Nalbi is een gokje, verder heb ik wel de mustpicks erbij staan gewoon. Het was bij het wegstrepen om geld voor Djoko vrij te maken op een gegeven moment kiezen tussen Bogo en Nalbi.
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Haha, ik ben de enige met Murray, hoezo FTM-managers zijn voorspelbaar cry
Als ik dat geweten had :eeeek:
Nu Federer...Won hier al zovaak dat hij grote kanshebber blijft. Federer 4x gekozen is ook nog te overzien.
Reply
#38
En dan nog vind ik het nemen van Djoko echt een risico, die ik niet van je had verwacht. Je kunt er niet heel veel mee winnen, maar wel heeeeel veel mee verliezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
_Tampie Wrote:andre en Arco zijn het weer aardig eens, niet normaal. Lijkt wel of die exact dezelfde berekeningsmethode hebben Wink
Ik had eerst hetzelfde team als Arco, maar omdat Stepanek bij Isner werd geloot heb ik hem samen met Harrison vervangen door Troicki. Overigens zijn er ook wel weken dat ik een stuk of 8 verschillen heb met Arco.
Over Djokovic heb ik uiteraard getwijfeld omdat hij de grote favoriet is (met de kennis van nu meer dan vorige week met de kennis van vorige week), maar ik vind het risico toch te groot dat hij eens een keer een weekje laat lopen.
Reply
#40
Het team zonder Djoko voelde niet lekker. Ik kwam dan in het stuk van Murray tot heleboel gasten, Cilic en Tsonga, Nishi en Nalbi.
Het risico met Djoko is idd groot, als hij laat lopen is de schade zomaar 600-700 punten. Finale halen is imo net aan voldoende, winnen dus een must om de keuze te rechtvaardigen. We gaan het zien, nogmaals dit waren de alts;

R. Harrison (wc) 674
J. Isner 1330
A. Roddick (11) 2030
T. Berdych (8) 2420
J. Tipsarevic 1390
J. Tsonga (15) 1945
M. Cilic 1295
K. Nishikori (q) 945
A. Bogomolov Jr. (q) 841
12870
Reply
#41
Djokovic heeft al zo'n beetje alles gewonnen wat hij kon winnen dit jaar. En toch kiezen heel weinig, inclusief ik, hem ...... uit angst?
Reply
#42
supertroef Nadal!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Ze zijn los! Hup Fognini!
Reply
#44
Hup Fognini en Bellucci! Maar dat wordt niks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Hup Ginepri!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
Lekker Fogna, door!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Hop, dat is het eerste goede nieuws, al is het niet heel erg belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Da's een welkome opening; Troicki eruit voor 10. Buurs en andre met de Serviër.
Reply
#49
1e speler in actie: Ilhan. Eve en Kraai zonder hem, dus hij mag winnen.

Ferrero-Lopez maakt me niet zo veel uit, daar gaat sowieso iemand sneuvelen.

Bogo moet winnen van Ginepri, maar dat zal wel lukken.

Jammer dat Bellucci 2 sps mist tegen Verdasco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Hup Ginepri! Bogo stelt toch ook niets voor man!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#51
Pff, wat een kansen voor Bellucci...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Klasse Robby. Vol door nu! *1-0!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#53
Kom op eens Ilhan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Ik wil een favoriet hebben, dus laat Ferrero dan maar winnen, omdat Stille Lopez heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Lkkr hoor Ginepri! Bogo :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#56
Gaat lekker Bogo Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Tuurlijk Bogo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Kut Ilhan, kut Ferrero!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ad Wim Wrote:Tuurlijk Bogo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ginepri cry

Klasse Lopez!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: