The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Cincinnati
Prima Bogo, NID natuurlijk.

Nu weer een belangrijk potje, hup Kei!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Nishikori cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Damn, dit is vervelend.

Maar vorige week begon het zo goed met die qualis, en was het daarna dramatisch. Dus hopelijk gaat het nu andersom.
Dit meen je niet. Roddick 76 42 voor en nog verliezen. Ik weet dat het een risico was, maar dat het dan zo moet lopen...
Deze week gaat er voor zorgen dat Buurs kansloos is voor de eindovrwinning!
Goed voor hem met dat walgelijke team weer!

1 van de weinige gewaagde keuzes van hem,Troicki, ligt er al uit....nu Fish nog!
Roddick ook nog eruit, dat is prima. En de winst van Nalbi op Nishi uiteraard ook. Hopelijk kan Nalbi stunten tegen Murray [-o< .

Ferrero is jammer, zeker met de set voorsprong. Ook Ginepri begon aardig. Hopelijk kan Cilic van Tsonga en Bogo gaan winnen.
kooltje Wrote:Deze week gaat er voor zorgen dat Buurs kansloos is voor de eindovrwinning!
Wat een reactie zeg. Buurs moet helemaal zelf weten welk team hij neemt.
andre Wrote:
kooltje Wrote:Deze week gaat er voor zorgen dat Buurs kansloos is voor de eindovrwinning!
Wat een reactie zeg. Buurs moet helemaal zelf weten welk team hij neemt.
Klopt maar daarom gun ik het anderen!
5 door 2 out gisteren. Prima tennisavond waarbij vooral de overwinning van Kohllie op Roddick voor mij natuurlijk prachtig. Echter kan het niet opwegen tegen de ellende die wij gisteren in Nijmegen hebben gehad. Wat een pestzooitje daar, wat een organisatie om een uitclub te ontvangen. Mensen waren ons waren al om 18.50 uur in Nijmegen en om 20.00 uur nog niet binnen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Die Roddick...

-time champion Andy Roddick failed to hold onto a set and break lead in his first-round match Monday night at the Western & Southern Open in Cincinnati, falling to Philipp Kohlschreiber 6-7(5), 7-5, 6-1.

Roddick pulled ahead a break 3-2 in the second set, but failed to maintain the advantage as he double-faulted to hand the break back to Kohlschreiber three games later. He continued to struggle with his service game, setting up set point for the German with two straight double-faults.

The American had his share of chances to break Kohlschreiber in the first game of the decisive set, but was unable to capitalise. After double-faulting to go down 30/40 in the following game, Roddick - who had received a warning earlier in the match - whacked the ball into the stands and was given a point penalty, handing the game to Kohlschreiber. The German built up a 5-0 lead before closing out the victory on serve.

“I started to play maybe a little bit better, more free. I think I almost broke him to love or 15, so it was a very good break,” said Kohlschreiber of the turning point in the second set. “Basically I was back in the match. Then maybe he struggled a little bit more. Same thing the next break, that I guessed four times the right side, played a solid return, he had to come in, and I played some good passing shots. Turned the match around.”

World No. 47 Kohlschreiber, who next plays Spaniard Feliciano Lopez, reached the Cincinnati quarter-finals in 2008.

Roddick won the Cincinnati title in 2003 and ‘06, and was also a finalist in ‘05. The World No. 15 was making his first main draw appearance since a third-round exit at Wimbledon (l. to Lopez), and now heads to North Carolina for the inaugural Winston-Salem Open.

“For two sets tonight I actually hit the ball well considering. I hit the ball a lot better than I thought I would, if I'm being totally candid,” said Roddick, who had been hampered by an abdominal injury in recent weeks. “I probably will wake up tomorrow morning feeling a little bit better about where I'm at than I did when I woke up this morning. I'm not that concerned about New York right now.

“I got to get to Winston Salem and try to get a couple matches. That's it. For me it's silly to think about New York yet. Obviously if I go and win Winston Salem then it's a different ballgame, or final of Winston Salem it's a different ballgame. So a lot can change in a matter of two weeks.”
Harrison

Earlier Monday, 19-year-old American Ryan Harrison defeated Juan Ignacio Chela 6-3, 6-3 to earn a second-round date with World No. 1 Novak Djokovic.

Harrison, who has an 0-7 record against Top 10 players, said: “I think if you look at the matches I've played against guys in the Top 10, I've had a history of just getting blown out in the first set and then settling down and playing really competitive from then on out. Whatever happens, I've started slow against these guys just because I've gone in with like a feel it out mentality. Wednesday it's going to be about going in there knowing that my game is good enough, and try to take it to him.”

Harrison reached back-to-back semi-finals in Atlanta and Los Angeles to start the summer hard-court swing, losing to countryman Mardy Fish each time.

“I think that I've been playing within myself, which is good,” he said. “I'm not trying to hit spectacular, great looking shots on every point. It's just a matter of playing consistently high quality points over and over and just knowing that after you do that, the outcome is usually going to go your way more often than not.”
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2590481/boze-roddick-snel-uitgeschakeld-in-cincinnati.html">http://www.nu.nl/sport/2590481/boze-rod ... nnati.html</a><!-- m -->

Hij was er wel boos om Stille...Dat maakt het voor mij altijd minder erg Wink.
Klasse. Vrije doortocht voor Lopez.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Of Kohllie. Maakt niet uit want heb ze beiden =D>
Helaas niet opgemerkt dat de deadline op 10 uur 's ochtends lag. Voetbalweekendje weg, daarvoor 3 weken op vakantie geweest en dus niet echt op de hoogte van de deadline, terwijl een reminder via de mail helaas ook ontbrak. Kortom: einde verhaal FTM, was de laatste maanden aardig geklommen maar de teller zal nu bij plaats 17 stoppen. Rest mij niets anders dan CTM goed af te sluiten en bij FTM wat fantasyteams te maken,
Stille Wrote:Of Kohllie. Maakt niet uit want heb ze beiden =D>
Dus je raakt er ook sowieso eentje kwijt \Big Grin/
Scholten! Wrote:Helaas niet opgemerkt dat de deadline op 10 uur 's ochtends lag. Voetbalweekendje weg, daarvoor 3 weken op vakantie geweest en dus niet echt op de hoogte van de deadline, terwijl een reminder via de mail helaas ook ontbrak. Kortom: einde verhaal FTM, was de laatste maanden aardig geklommen maar de teller zal nu bij plaats 17 stoppen. Rest mij niets anders dan CTM goed af te sluiten en bij FTM wat fantasyteams te maken,

Ter herinnering, bij 'regels' staat vanaf het begin van het jaar al het volledige programma van alle toernooien inclusief deadlines. De mail was er idd bij ingeschoten, maar dat is dus niet de enige bron van informatie. Maar altijd balen als je geen team hebt, ik ken het gevoel.
Overdune Wrote:
Scholten! Wrote:Helaas niet opgemerkt dat de deadline op 10 uur 's ochtends lag. Voetbalweekendje weg, daarvoor 3 weken op vakantie geweest en dus niet echt op de hoogte van de deadline, terwijl een reminder via de mail helaas ook ontbrak. Kortom: einde verhaal FTM, was de laatste maanden aardig geklommen maar de teller zal nu bij plaats 17 stoppen. Rest mij niets anders dan CTM goed af te sluiten en bij FTM wat fantasyteams te maken,

Ter herinnering, bij 'regels' staat vanaf het begin van het jaar al het volledige programma van alle toernooien inclusief deadlines. De mail was er idd bij ingeschoten, maar dat is dus niet de enige bron van informatie. Maar altijd balen als je geen team hebt, ik ken het gevoel.

Het is ook geen verwijt naar jullie toe hoor, nog steeds alle lof voor de organisatie. Maar ik ben niet iemand die alle deadlines in m'n agenda gaat zetten :wink:
Jammer Scholten. Ik dacht dat jij ook altijd op ging in dit spel en alles wist. Je had de top 10 nog wel kunnen halen maar dat wordt nu wel erg lastig met de karrevracht aan punten die je kunt verdienen en de rest (althans de degenen die nog niet afgehaakt zijn) het wel heeft ingevuld. Zonde!
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Of Kohllie. Maakt niet uit want heb ze beiden =D>
Dus je raakt er ook sowieso eentje kwijt \Big Grin/

Maar ook weer minstens 45 punten erbij die jij niet hebt \Big Grin/
kooltje Wrote:http://www.nu.nl/sport/2590481/boze-rodd...nnati.html

Idd! Tenminste emotie ipv dat zielige gejank van die Murray vorige week. Hoop dat ie morgen ook weer gaat janken als ie van Nalbi verliest
Skolt richt zich volledig op CTM, dat is ook het mooiste spel.
Gulbis heeft afgezegd voor Winston Salem. Hoop wel dat ie straks gaat spelen dan
Stille Wrote:
kooltje Wrote:http://www.nu.nl/sport/2590481/boze-rodd...nnati.html

Idd! Tenminste emotie ipv dat zielige gejank van die Murray vorige week. Hoop dat ie morgen ook weer gaat janken als ie van Nalbi verliest
Max 7 games voor die bolle Hakkuh
We zijn los. ERV begint slecht.
ERV-Tipsa boeit me niet zoveel. Die heb ik beiden. Ivo moet wel effe zijn puntjes pakken
Tipsa moet dat dus winnen voor jou.

Ivo is dan weer minder belangrijk, alleen mist hem.
Stille Wrote:ERV-Tipsa boeit me niet zoveel. Die heb ik beiden. Ivo moet wel effe zijn puntjes pakken

Laf hoor. Uiteraard vol voor Tipsa! 3 dubbele break al te pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Mayer gaat ook lekker cry
centre court Wrote:
Stille Wrote:ERV-Tipsa boeit me niet zoveel. Die heb ik beiden. Ivo moet wel effe zijn puntjes pakken

Laf hoor. Uiteraard vol voor Tipsa! 3 dubbele break al te pakken.

Dat is de CC tactiek :Big Grin Nee ff serieus : ik had Tipsa al in mijn team zonder dat de Q bekend werden. ERV was de enige die ik nog met mijn budget kon kopen. Zie trouwens de combi voor die 2 behoorlijk vaak dus daar zal hetzelfde voor gelden. Tipsa mag dus wel winnen om 45 puntjes op Ad te pakken