The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati
#91
By the way : Thiemo begint ook weer geweldig #-o
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#92
Gaat wel lekker snel zo. Met die wijven tegelijk is dat gunstig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Lekker ERV, door!
Karlo ook prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Hoop belangrijke potjes vandaag. Zou lekker zijn als Tsonga en Tipsa er gelijk uit gaan! Isner mag ook gelijk weg!
Reply
#95
Cilic-Tsonga ook begonnen, hup Marin! Al is het ook geen ramp als Tsonga dat wint.

ERV mist 2 belangrijke bps. Wawrinka gaat ook lekker :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Ivo serveert in totaal 38 keer.
30x eerste service en 8x tweede....en slaat 19 aces! =D> =D>
Reply
#97
Wtf, gaat Wawrinka hier even de losing streak van Golubev van 17 verloren partijen doorbreken?! :eeeek:
Dan zou wel echt te treurig voor woorden zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Wawrinka Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Einde LTM jaar voor mij nu Troi en Waw eruit liggen, Alles focus nu op FTM en CTM
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als ERV hem er maar even uit pielt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een ontzettende Tampie-week. Roddick en Troicki er al uit tegen nobody's, nu is o.a. Tipsa in de problemen tegen weer zo'n nobody.
Reply
Het is weer 1 dag goed gegaan...moet er vandoor! Hup Stille
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zo geblesseerd is die Tsonga dus ook niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer een pot die zo close verkeerd valt. Zit niet echt mee de laatste weken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pak die pot, Radek! Laat iig 1 close pot goed vallen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsa en Tsonga door, weinig goed nieuws vandaag voorlopig. Isner eruit maakt wel wat goed. Sowieso Tsonga of Bogo een rondje verder.
Verder met Lopez en Berdych nog wel wat gevaarlijke klanten in de draw. Het schema kan zich zomaar openen voor ze. Wat ik al zei, als er 1 de SF haalt is het rendement van DJoko winnend maar minimaal. Als hij al wint.
Reply
Godver, 15-30 en dan twee aces. Stepa wint bijna elke rally...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kap een met die dfs! 3 al deze game...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou, TB. Best belangrijk met Golubev in de volgende ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pff, slaat die lange even een volley achter op de lijn op 2-4 in de tb...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Steppie wint, keurig. Arco heeft hem wel, maar Isner hebben andre en Arco beide.
Reply
Jaaaaaaaaa, lekker hoor! Even Isner verslaan die op 77% serveert!
Klasse TB, die pakt Golubev ook wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vanavond ook al Berdych, Blake en Federer voor de volgende ronde. Berdych zal wel easy winnen van Monaco, Delpo is niet zo belangrijk, het is belangrijker dat de winnaar Berdych gaat opruimen als die er dan nog inzit.

Morgen Kohl def. Lopez, Simon def. Tipsa, en dan moet Murray of Nalbi afrekenen met Tsonga/Bogo. En dan kijken hoever Djoko komt.
Reply
9 dfs van GGL in 1 set, dat is ook wel knap...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En Benneteau door. Gunstig, CC en kraai zonder hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC loopt wel als een trein op zich, alleen Ilhan pas kwijt. Benne zijn eerste misser. Bogo ook wel trouwens. Maar rukkers ERV en Gulbis hebben hem geen schade berokkend.
Reply
_Tampie Wrote:Vanavond ook al Berdych, Blake en Federer voor de volgende ronde. Berdych zal wel easy winnen van Monaco, Delpo is niet zo belangrijk, het is belangrijker dat de winnaar Berdych gaat opruimen als die er dan nog inzit.

Morgen Kohl def. Lopez, Simon def. Tipsa, en dan moet Murray of Nalbi afrekenen met Tsonga/Bogo. En dan kijken hoever Djoko komt.

Xtragaap4de
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die kruimels van Benne neem ik op de koop toe. Als Djoko 1000 punten pakt zit ik gebakken. Als hij komt spelen dan wint hij ook. Dat is simpel. Komt hij niet zit mijn jaar er echt op, zelfs voor de top 5. Dat is dan maar zo. Voorlopig een meer dan uitstekende week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Even bijlezen hier. Hup Malisse ondertussen om e.e.a. on-topic te houden.
Reply
Zoals ik al zei, Potro wordt overschat. Voor de rest saaie potjes. Mijn toernooi begint vandaag pas, met Murray-Nalbi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: