The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Shanghai
#91
Sjezus Grigor, maak het eens af man. Mist even 2 bps op 2e service. En stond al een break voor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
4-3 Llodra in de TB.

Roddick werkt de break achterstand weg en wordt dan weer gebroken. *5-4 Dimi nu.

Young set en break voor maar heeft bijna elke game problemen nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
En dan gebroken als ie voor de set serveert. Toch ook een faler, die Dimitrov...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
En blijkbaar nog een keer gebroken want Roddick heeft 'm binnen. Raonic helaas ook, 7-5 3e set TB. Buursweek derhalve.

6-5* Waw in de 3e.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
Hoeren Dimitrov, kutweek zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Wat een grafweek kan dit worden zeg, bijna alles zit tegen vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Hup Fish, Montanes en vooral Jodenyoung.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#98
Hup stanislas :a:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#99
Gaat ff behoorlijk kut.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb die lul op de US Open en verliest ie op schandalige wijze van Young. En nu kan ie het opeens wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Koning Tomic gaat ook de groten der aarde verslaan, mooi hoor. Wat een ontwikkeling dit jaar, dit mag je toch doorbraak noemen.
Reply
Die Tomic joh...
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik reageer al een maand of 2 zelden bij de atp toernooien. Kijk die ad! Voor het eerst in 2 maanden zit er eens een dag wat tegen en dan die reacties haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Fish' seizoen is zoals gebruikelijk ook weer afgelopen na de US Open. Had ik kunnen weten, maar had toch wel verwacht dat ie nog van Tomic zou kunnen winnen, net als vorige week. En daarna ook nog goede loting. Wat een schijtdag zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een pot van Ferrero zeg. Goed dat ie weer helemaal terug is.
Dure misser van andre, en dan heeft ie met Harrison nog geluk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ai, raonic ging in de 1e set van 4*-3 naar 5-7 en geeft nu bij 4*-3 opnieuw zijn break voorsprong weg...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Wat een pot van Ferrero zeg. Goed dat ie weer helemaal terug is.
Dure misser van andre, en dan heeft ie met Harrison nog geluk.
Harrison was een must-pick, maar op het laatste moment voor Nalbandian gegaan. Ik zie niet wat voor geluk ik heb met Harrison. Hij had natuurlijk kunnen winnen, maar hij had ook kunnen verliezen van Troicki in de 1e ronde.
Ferrero was een mogelijkheid, maar ik weet niet wie ik zou moeten laten vallen voor hem. De partij tegen Youzhny (en ook de evt. partij tegen Verdasco) vond ik echt 50:50.
Reply
Ferrer maakt het wel af, neem ik aan.

Tsonga is aan het kloten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een pot van Ferrero zeg. Goed dat ie weer helemaal terug is.
Dure misser van andre, en dan heeft ie met Harrison nog geluk.
Harrison was een must-pick, maar op het laatste moment voor Nalbandian gegaan. Ik zie niet wat voor geluk ik heb met Harrison. Hij had natuurlijk kunnen winnen, maar hij had ook kunnen verliezen van Troicki in de 1e ronde.
Ferrero was een mogelijkheid, maar ik weet niet wie ik zou moeten laten vallen voor hem. De partij tegen Youzhny (en ook de evt. partij tegen Verdasco) vond ik echt 50:50.
Ferrero vond ik ook niet echt een must-pick, maar toch vind ik dat je voor dat geld iemand met zulke kwaliteit moet nemen. Zelfde als bij Nalbandian eigenlijk.
Neem dan een onzeker iemand als Roddick of Fish niet, zou ik dan zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb niet getwijfeld aan Ferrero, maar een mustpick is het niet. Hij wist zowel tegen Youzhny als tegen Verdasco underdog maar ongeveer 35/65 imo. Dus zeker niet kansloos en dan gezien zijn prijs voor mij een zekerheidje.
Reply
Fish cilic en Tsonga in 1 gedeelte eruit. Wat een chaos.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
nu alleen murray nog!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tsonga cry
Wat een week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lol idd, Tomic, Dolgopolov, Giraldo en Nishikori daar door...Heerlijk kwart
Reply
shit, tursunov trekt zich terug
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha, nog meer rust, prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahaha!! cry Gok je op het terugtrekken van Murray en neem je Tursunov, trekt díe zich terug. :notfunny:
Reply
Hehe, dat is idd wel grappig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, dat gaat Tomic worden daar in de SF. En die heb ik nog wel even in overweging gehad. Zonde....
Reply
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn voor deze jonge Australiër.
Reply


Forum Jump: