The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beijing / Tokyo
#61
Ljubicic-Mayer, Lopez-Youzhny, Anderson-Montanes en Cilic-Fognini. Ik tel er 6 van de 8 die zomaar in de finale kunnen komen.
Reply
#62
Dat wordt Cilic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Ik ga voor alle QF's in Beijing, en met Fish, Steppie en Nalbi ook nog 3 in Tokyo!
Reply
#64
Tipsa mist op 5-5 3e set een 0-40 en wordt daarna zelf gebroken. Mooie voor Tampie dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
Tampie-week!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Tuurlijk Dmitri!
Reply
#67
centre court Wrote:Tipsa mist op 5-5 3e set een 0-40 en wordt daarna zelf gebroken. Mooie voor Tampie dit.

Zeker een hele lekkere dit. Het gaat eindelijk weer eens voor de wind. Nu oogsten met Berdych en Mayer!
Reply
#68
Youhznu wint een close pot van Lopez, Buursweek!

Hup Gulbis, troef!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Mayer gaat ook lekker...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Lekker hoor Ljubo! Hakkuh
Reply
#71
Ah, Florian is wakker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Hmm, dit wordt de schade beperkt houden. Al kunnen weinig spelers me echt pijn doen, eigenlijk alleen Berdych.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Godsamme, gaat Ito nou ook nog 90 punten halen? :|
Reply
#74
Tomic cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Klasse Berdych en troef Tomic!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
Lekker ook van die Kolenschep, niet echt getest die Berdych. Slechte dag zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Tomic!! NID natuurlijk Notworthy
Reply
#78
De week is gespeeld zo'n beetje, maximaal brons en daar heb ik niks aan, dus wordt het alleen interessant om te zien hoeveel ik door Berdych nog op andre ga pakken. Verdasco moet lukken, daarna verwacht ik exit tegen Tsonga maar als hij die wint dan is de volle 500 wel mogelijk. Hup Tomas!
Reply
#79
Hoe triest slecht moet Roddick niet geweest zijn als je ziet hoe Anderson nu loopt te kutten tegen Montanes?

Ljubo-Youzhny gaat heel belangrijk worden, de winnaar gaat daar finale halen denk ik.
Reply
#80
Knie van Anderson is ingetaped en hij beweegt moeizaam.

Roddick moet drama geweest zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#81
Ik mag toch hopen dat dat koning Ivan is Notworthy
Reply
#82
[-o<
Reply
#83
mindlight Wrote:Ik mag toch hopen dat dat koning Ivan is Notworthy

[-X
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
buurs Wrote:Knie van Anderson is ingetaped en hij beweegt moeizaam.

Roddick moet drama geweest zijn.
Tijdens de wedstrijd ingetaped, of ervoor?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Anderson nu iig van 3-5* naar *6-5.
Reply
#86
Toch serveert ie het niet uit. Mps gehad?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Dacht het niet, maar weet het niet zeker. Montanes begint de tb iig lekker met een df, meteen 2-0 voor Anderson.
Reply
#88
Mb terug en dan wéér een df. cry *3-2 Anderson.

Edit: Anderson laat zien hoe het moet; met 2 aces naar 5-2*.
Reply
#89
Hehe, wat een gekluns. Maak het maar gewoon af, Kevin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Df #3 van Montanes in de tb. Undecided 3 mp's dus.
Reply


Forum Jump: