The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Moskou / Stockholm
#91
1 mindere game en het is meteen de set op dit kliklaminaat.

Nu ben ik benieuwd hoe het gaat.
Come on Kevin!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Weer 1 mindere game en Anderson wint. Speelde heel goed.
Kan nog leuk worden als Clownfils niet fit is of geen zin heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Raonic mooie keuze. Ik had hem in mijn eerste, snelle opstelling. Toen had ik Baghdatis en uiteindelijk toch maar geen van beiden. Toegegeven, omdat ik het niet aandurfde. En daarom maar Petzschner genomen. Slechte keus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ad Wim Wrote:Raonic mooie keuze. Ik had hem in mijn eerste, snelle opstelling. Toen had ik Baghdatis en uiteindelijk toch maar geen van beiden. Toegegeven, omdat ik het niet aandurfde. En daarom maar Petzschner genomen. Slechte keus.

Ik zag net dat ik de enige ben in de top 10 met Raonic :eeeek: snap ik echt niks van maar goed.....keep it going supertroef ! :8:
Reply
#95
heb m ook lang gehad maar durfde het uiteindelijk ook niet aan met de 1e ronde tegen baghdatis.
Reply
#96
Blake Notworthy
Reply
#97
Ik val in herhaling, maar die Potro stelt keer op keer weer zo teleur...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
ik:
Gaba 20
Seppi 45
Chardy 32
Troicki 150

Benne 20
Muller 45
Anderson 45
Bagh 0

Ad Wim:
Gaba 20
Seppi 20
Chardy 32
Troicki 45

Benne 45
Muller 90
Anderson 150
Bagh 90
Reply
#99
Ad heeft er geen kijk op, dus oneerlijke strijd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Chardy pakt 57! Compenseert hij mooi de verloren punten van Seppi!
Reply
buurs Wrote:Ad heeft er geen kijk op, dus oneerlijke strijd.

De waarheid zal ongetwijfeld in het midden zitten.
Reply
_Tampie Wrote:ik:
Gaba 20
Seppi 45
Chardy 32
Troicki 150

Benne 20
Muller 45
Anderson 45
Bagh 0

Ad Wim:
Gaba 20
Seppi 20
Chardy 32
Troicki 45

Benne 45
Muller 90
Anderson 150
Bagh 90
Maar wat is de deal dan? Gaat het om het totaal aantal punten of punten per speler?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wanneer gaat kohl nou eens een bp benutten...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Matig dit Gilles, bijzonder matig.
Om nog maar te zwijgen over Wawrinka...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hahaha, OMG! Zit je dan met Dolgo, Muller, Benne en Wawje. Ik was al blij dat ik die laatste als back-up had toen Potro wegviel. cry

Volgende weken ga ik gewoon random aanklikken, ik kan mezelf niet meer serieus nemen gezien het feit dat ik er deze week 'goed' over nagedacht heb.
Reply
Ad Wim Wrote:Maar wat is de deal dan? Gaat het om het totaal aantal punten of punten per speler?

Daarom zal de waarheid wel in het midden zitten, daar is geen afspraak over Wink.

Het totaal aantal punten hebben we allebei niet goed, speler die exact voldoet aan de verwachting is goed. Ach laat ook maar, het gaat ook nergens over. Ik wilde hem even op een rijtje zetten voor mezelf eigenlijk.
Reply
benneteau mist nog maar even 3 sp...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker Kohl en Tursu!
Reply
Klasse tursu en kohli. Wawje blijf je vertrouwen geven maar wat een poepzak is dat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waw had weer eens een bad day at the office. Sure bolle.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die bolle is wel heel ver van de top-10 vandaan en na januari volgend jaar zal hij ver wegzakken op deze manier. Kohlschreiber uitstekend gelukkig.
Reply
Weet je ook eens wat het is om Wawrinka te hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja, ik heb me toch wat laten meeslepen, ik had moeten weten dat het een zeer beperkte speler is.
Reply
Prima dagje zo, voor het mooie moet Monfils nog even winnen (en dan morgen Anderson pakken), winst Nalbi zou ook leuk zijn maar is niet noodzakelijk.

*4-5 tb 2e set, geen derde!
Reply
4-7...
Reply
mindlight Wrote:Tsja, ik heb me toch wat laten meeslepen, ik had moeten weten dat het een zeer beperkte speler is.
Alleen mentaal beperkt. Het blijft een mooie speler.
Hij is het alleen echt helemaal kwijt, niet normaal meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Net als Clownfils trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar die wint alsnog, prima. Anderson kan best van hem winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar die wint alsnog, prima. Anderson kan best van hem winnen.

Tegen Tomic had ik Anderson toch meer kans gegeven. Tegen GGL was het niet veel, tegen Haas was het blijkbaar goed, maar had hij toch 3 sets nodig. Der Tommy stelt toch niet zoveel voor tegenwoordig? Ik zeg dat Monfils dat wel moet winnen.
Reply
Hij serveerde daar echt onwijs goed. Op meer dan 80% geloof ik en geen bps tegen. En van achteruit was ie ook degelijk. Dan wint ie ook van Monfils.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: