The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WTF 2011
#91
Via <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sportlemon.tv/c-4.html">http://www.sportlemon.tv/c-4.html</a><!-- m --> is er wel een goede link te vinden om het live te zien. Hij hapert wel af en toe.
Reply
#92
Morgenavond ook geen tennis op Sport 1. Ze geven de voorkeur aan CL
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#93
Die link had ik ook net via Nova Sport maar dat gehaper is waardeloos. De rest van de kanalen die er bij staan worden geblokkeerd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#94
Ik heb een mooie tweet naar Sport 1 gestuurd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#95
6-3 Federer Notworthy
Reply
#96
6-3 federer. Ik was er al bang voor. De topspinballen werken niet op deze baan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#97
3-0 Federer speelt waanzinnig! Notworthy
Reply
#98
Wow, 6-0. Nadal wordt even gebageld.
Reply
#99
Nou dan lijkt me een inkoppertje en pakt Tsonga donderdag nadal en is het seizoen ook voor mij over tenzij Tipsa los gaat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een klasse van Federer. Nadal werd helemaal weggespeeld
Reply
Volgend jaar een herboren Federer met een laatste kunstje? Dit was behoorlijk indrukwekkend...
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Krajicek heeft voorspeld dat Federer nog 2 slams gaat pakken.

Ik denk dat hij er geen enkele meer gaat winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Krajicek heeft voorspeld dat Federer nog 2 slams gaat pakken.

Ik denk dat hij er geen enkele meer gaat winnen.

Ik sluit het ook niet uit.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Op basis waarvan?

In het afgelopen jaar heeft hij 3x bij een GS aangetoond dat hij mentaal niet meer de belangrijke wedstrijden kan winnen.

Hij wint nu van niet fitte toppers.
Ook dit toernooi is er nauwelijks bedreiging, gezien de fitheid van Nadal, Djokovic en Murray....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal had al megazwaar tegen Fish. Fish verliest vervolgens compleet kansloos van Tsonga. Zo gek is het niet dat Nadal hier dik verliest
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haha, meesterlijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer kan heus nog wel Slams winnen. Als je bijv die bal van Djoko op MP tegen (US open) ziet....tja dat was geluk. Ik zit nu al maanden naar een Nadal te kijken die alleen maar minder wordt. Volgend jaar zie ik Nadal verder wegzakken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:Op basis waarvan?

In het afgelopen jaar heeft hij 3x bij een GS aangetoond dat hij mentaal niet meer de belangrijke wedstrijden kan winnen.

Hij wint nu van niet fitte toppers.
Ook dit toernooi is er nauwelijks bedreiging, gezien de fitheid van Nadal, Djokovic en Murray....

Klopt misschien wel, maar vaak waren het ook details. Ik denk dat hij getalenteerd en fit genoeg is om nog een keer een slam te winnen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
En niet eens hard juichen he, dat is klasse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Op basis waarvan?

In het afgelopen jaar heeft hij 3x bij een GS aangetoond dat hij mentaal niet meer de belangrijke wedstrijden kan winnen.

Hij wint nu van niet fitte toppers.
Ook dit toernooi is er nauwelijks bedreiging, gezien de fitheid van Nadal, Djokovic en Murray....

Die Nadal is zo afgezakt. :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
_Tampie Wrote:Ik snap je redenering, maar nu heb je 0% kans om me in te halen. Ik had in jouw situatie toch voor Djoko, Ferrer en Tsonga/Fish gegaan. Ik heb uiteraard geanalyseerd wat jij kon kiezen, en een dergelijk team zou nog enige kans maken. Dan had je moeten hopen op geen Federer en geen Murray in de finale (Djoko-Nadal bijvoorbeeld).
Natuurlijk ga ik alleen voor de eerste plaats, maar ik vons de kans dat ik met een afwijkend team jou zou inhalen verwaarloosbaar. In ieder geval kleiner dan dat jij een afwijkend team zou hebben, dus daar zat de kleine kans in voor mij totdat de teams bekend werden.
In Nadal had ik zoals gezegd totaal geen vertrouwen en bij het kiezen van Djokovic (die ik dan met NID Federer zou nemen), zou ik 3 spelers moeten wegstrepen, dus dan kan je nooit 1000 punten inhalen. Achteraf gezien had ik Ferrer en Fish i.p.v. Murray moeten hebben om toch nog een uiterst miniem kansje te hebben, maar dat is ook niet het alternatief wat het meest voor de hand ligt. Vooral omdat beide spelers nooit van zijn leven voorbij de halve finale komen.
Reply
In het licht van gisteren, en ook omdat ik net een heftige film over kanker heb gezien:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=94xyOpETYYs[/youtube]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deze is toch al heel oud... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Huo Janko, ontzettende troef!!! Pak die 200 puntjes maar!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die Berdych cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Die Berdych cry

Herinner je je 2 weken terug nog? Ik zeg Berdych in 3!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zou best kunnen, maar van mp tegen Djokovic naar 2-6 tegen Tipsa in zijn 1e wedstrijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind Berdych erg matig.

Tipsa nu toch wel de favoriet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tipsa is niet zo'n afmaker gelukkig, ook al heeft ie veel betere stats in de 3e. Maar Berdych helaas ook niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych oogt vermoeid.

Voetenwerk is niet best, waardoor hij de meeste lange rally's verliest.

nu 3e lovegame op rij voor Tipsa om naar 5-4* te gaan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: