The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WTF 2011
tipsa verliest 2 punten in 6 servicegames in de 3e set.

berdych 9 punten verloren na 5 games....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Eens kijken of Berdych niet weer 5 FH-fouten maakt in de TB...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
1-0 tipsa door een ue met de FH :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Aardig niveau wel in de TB. Nu dan Tomas!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En daar gaan we weer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, gewoon weer 2 van die fouten vanaf *5-4, wat een mentaal wrak Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar Tipsa kan er ook wat van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een chokers, ongelooflijk. Gelukkig nu wel Berdych.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laten we maar zeggen. Karakteristiek voor dit FTM jaar. Op MP een makkelijke volley uitslaan. Op 6-6 een DF slaan en op MP tegen vallen en verliezen. Lachwekkend!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hakkuh
Reply
Djoko blessee?

Wat een dramatische poule zo. Berdych winnen van een al geplaatste Ferrer en Djoko kan naar huis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Er is ook tijd voor ontspanning. Zo zitten Petz en Melzer in het uitvak(!!) bij Arsenal-Dortmund. Er werd ook gezegd dat Henry met een toptennisser aanwezig was, schakelde alleen net te laat in. Lijkt me Federer te zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die zijn dan ook al uitgeschakeld. Zitten ook een hoop voetballers bij het tennis, oa Ferdinand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Natuurlijk ook prachtig voor Beest. Vorig jaar geen pot winnen, nu in straight van zowel Murray als Djokovic. En ook gewoon verdiend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Morgenavond de clash Stille-Buurs. Als Nadal wint eindig ik boven hem. Wint Tsoanga dan eindigt Buurs hoger. Ja Buurs nu moet je tegen Rafa gaan juichen :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja, Rafa is niet fit....het interesseert me echt niet of ik 6e, 7e of 8e word.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het interesseert je ook niet of je correct Nederlands schrijft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In Groep B is het simpel. Federer is al door als groepswinnaar en de winnaar van Tsonga-Nadal gaat door als 2e.

In Groep A is het wat lastiger. Djokovic kan er heel goed uit liggen morgen...

1) Regardless of score, if N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC and D. FERRER defeats T. BERDYCH, then D. FERRER wins the group and N. DJOKOVIC qualifies 2nd.
2) Regardless of score, if J. TIPSAREVIC defeats N. DJOKOVIC and D. FERRER defeats T. BERDYCH, then D. FERRER wins the group and N. DJOKOVIC qualifies 2nd.
3) Regardless of score, if J. TIPSAREVIC defeats N. DJOKOVIC and T. BERDYCH defeats D. FERRER, then T. BERDYCH wins the group and D. FERRER qualifies 2nd.

4) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 2 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 2 sets, then D. FERRER wins the group and T. BERDYCH qualifies 2nd.
5) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 2 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 3 sets, then D. FERRER wins the group and N. DJOKOVIC qualifies 2nd.
6) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 3 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 2 sets, then D. FERRER wins the group and T. BERDYCH qualifies 2nd.
7) If N. DJOKOVIC defeats J. TIPSAREVIC in 3 sets and T. BERDYCH defeats D. FERRER in 3 sets, then D. FERRER wins the group and T. BERDYCH qualifies 2nd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom deed Beest dit nou niet het vorige toernooi toen ie mijn troef was?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Aardige streak zo van Roger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Tsonga. Nadal stof tot nadenken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nadal heeft wat meer ritme nodig, en dit is sowieso al niet zijn ondergrond. Niet zo verrassend derhalve.

Djoko heeft het niet meer in eigen hand, en moet als eerste spelen vanmiddag. Ferrer en Berdych zouden het op een akkoordje kunnen gooien vervolgens om Djoko te elimineren.
Reply
Dat laatste zie ik niet heel snel gebeuren.
Maar als Djoko een set verliest van Tipsa, hoeft Berdych alleen maar te winnen.

Zou wel heftig zijn, een SF zonder de nummers 1, 2 en 3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De echte nummer 1 staat er wel!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een koning:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://yfrog.com/nv73175130j">http://yfrog.com/nv73175130j</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zeker weten dat die rechter op die foto een koning is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wanneer zal van Persie terug komen naar Excelsior denken jullie?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djoko verliest nu ook van Tipsa. Die is er echt helemaal klaar mee.

Tipsa door als Ferrer def. Berdych denk ik? Knap met maar 2 gespeelde potjes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee, Tipsa had geen kans meer. Heb ik hierboven toch gepost? Djoko is gewoon door als Ferrer vanavond wint, hoe slecht ie ook is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, Tipsa had geen kans meer. Heb ik hierboven toch gepost? Djoko is gewoon door als Ferrer vanavond wint, hoe slecht ie ook is.

Ik bekeek de stand op teletekst. Als je die bekijkt dan staat Tipsa nu op 2 punten met een setsaldo van 3-3. Exact hetzelfde waar Berdych nu op staat. Als hij verliest blijft ie dus op 2 en komt ie op een negatief setsaldo. Maar er zal wel ergens een addertje onder het gras zitten. Moet je soms alle 3 de wedstrijden gespeeld hebben?

Edit: Teletekst meldde eerder ook dat Djoko na zijn nederlaag naar huis kon, nu melden ze dat Djoko in de wachtkamer zit en Tipsa idd eruit is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: