The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WTF 2011
#31
Ik was vergeten de alternates toe te voegen. Heb het gehouden bij de eerste 4 maar die zijn dus ook te kiezen nu.
Reply
#32
Punten zijn toch 200-200-200-400-500?
Reply
#33
Dat kun je toch makkelijk uitzoeken?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Klopt Andre
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
omyaca Wrote:
Stille Wrote:Groep A : Djokovic (13475) Murray (7380), Ferrer (4480), Berdych (3300)
Groep B : Nadal (9375), Federer (6670), Tsonga (3535), Fish (2965)
Zeer interessante loting overigens met het oog op de strijd om de eerste plaats bij FTM. Ben benieuwd met welk (instabiel) evenwicht bereikt gaat wordenSmile
Vind je? Is toch 1 duidelijk ideaal team? Dat neemt Tampie. Dan moet het heel gek lopen wil andre met een alternatief team 1000 punten goed maakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Dreamteam voor Tampie:

Murray
Berdych
Federer
Tsonga
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Murray falen en Djoko alles winnen bijvoorbeeld.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#38
Haggie Wrote:Murray falen en Djoko alles winnen bijvoorbeeld.
Tja, gaat Murray opeens alles verliezen dan? En als je Djoko neemt, kun je daarnaast alleen nog maar Fed nemen. Of 2 kleintjes die waarschijnlijk toch de poule niet doorkomen.
Dan haal je die 1000 punten niet in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Murray falen en Djoko alles winnen bijvoorbeeld.
Tja, gaat Murray opeens alles verliezen dan? En als je Djoko neemt, kun je daarnaast alleen nog maar Fed nemen. Of 2 kleintjes die waarschijnlijk toch de poule niet doorkomen.
Dan haal je die 1000 punten niet in.

Kans is ook nihiel, maar hij is er. Ik heb weleens gekkere dingen zien gebeuren.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#40
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:
Stille Wrote:Groep A : Djokovic (13475) Murray (7380), Ferrer (4480), Berdych (3300)
Groep B : Nadal (9375), Federer (6670), Tsonga (3535), Fish (2965)
Zeer interessante loting overigens met het oog op de strijd om de eerste plaats bij FTM. Ben benieuwd met welk (instabiel) evenwicht bereikt gaat wordenSmile
Vind je? Is toch 1 duidelijk ideaal team? Dat neemt Tampie. Dan moet het heel gek lopen wil andre met een alternatief team 1000 punten goed maakt.
Ik vraag me dus af of tampie het "ideale team" neemt. Het kan met betrekking tot het verdedigen van een gok van andre voor Djokovic of Nadal misschien wel gunstig zijn iets als Nadal, Federer, Tsonga neer te zetten. Met toch vier spelers (waarvan je er hooguit 2 kunt hebben) die mij in staat lijken dit toernooi te winnen en 1500 punten te halen kunnen er nog gekke dingen gebeuren.
Reply
#41
Reverse psychology loont eveneens omdat er dan nog kans op goud waar Ad dat niet heeft bestaat. Ik ben er nog niet helemaal uit, de 1e plaats AK is wel een stuk belangrijker dan het MK voor mij.

Ik neem aan dat Ad het team opstelt dat hij denkt dat ik heb, zodat als ik goud haal, hij het ook heeft.
Reply
#42
Dat ga ik idd proberen. Denk dat jij nog wel 1 of 2 gokjes kunt proberen, zonder dat je de eindoverwinning uit het oog verliest. Dus daar moet ik op inspelen.
Of gewoon het beste team nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Ik ga maar gewoon voor de finale Federer - Djoko.

Heb toch niks meer te winnen of te verliezen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Ik kon echt niet anders verzinnen dan gewoon Fed-Mur-Ber-Tso. Met dat team kan ik bijna geen 900 punten verliezen. Het zal helaas ook wel het team zijn van Ad...
Reply
#45
Inderdaad, feli Ad!

andre ook Fed-Mur-Ber-Tso!
Reply
#46
Hele top 7 met Fed-Mur-Ber-Tso Undecided

Ik vond het er inderdaad redelijk dik bovenop liggen, maar dit is wel heel saai. Maar ik zal er niet om treuren: Hakkuh
Reply
#47
Hop!

Ik hoopte al dat je dit zou doen, maar je weet het toch niet. Voor mij was het iig +EV om voor dit team te gaan.
Wel jammer dat de WTF dan voor FTM niks meer aan is. Snap ook niet zo goed dat Andre dit team neemt. Bang om nog 3e te worden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Zoals verwacht he. Had ik het ook maar gedaan maar nu hebben Buurs, Omyaca en Ronnie hebben ook afwijkende teams van mij. Toch nog een leuke week zo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
Idd Andre laf. 1 andere speler die Tampie niet heeft en evt wint levert 1500 punten op. Jammer!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
Tipsarevic ontzettende troef! Ik ben de enige met hem Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#51
Ik neem aan dat andre inderdaad zijn tweede stek verdedigt, het is niet meer dan logisch dat ik dit team heb. Ik heb als enige twijfel gehad om Fish ipv Tsonga te nemen, om nog voor goud te gaan. Maar Tsonga kan hier best stunten, en het AK was me wel wat meer waard dan het MK, waar 2e plaats toch ook al gegarandeerd was.
Reply
#52
_Tampie Wrote:Ik neem aan dat andre inderdaad zijn tweede stek verdedigt, het is niet meer dan logisch dat ik dit team heb. Ik heb als enige twijfel gehad om Fish ipv Tsonga te nemen, om nog voor goud te gaan. Maar Tsonga kan hier best stunten, en het AK was me wel wat meer waard dan het MK, waar 2e plaats toch ook al gegarandeerd was.
Feli Tampie! Er is gewoon geen mogelijheid om met dit team van Tampie meer dan 900 punten op hem te winnen. Djokovic zie ik als enige andere kanshebber op toernooiwinst (buiten de spelers die Tampie heeft), maar het kiezen van Djoko zou betekenen dat ik alleen Djoko + Federer (of + Murray) in mijn team zou hebben. Dat zou dan moeten betekenen dat Djoko alles moeten winnen (wat ik niet zie gebeuren) en dat Murray, Berdych en Tsonga max 2 partijen zouden moeten winnen, dus dat Ferrer naast Djokovic de halve finale zou moeten halen. En dan zou Tsonga ook nog eens alles moeten verliezen. De kans op dat scenario acht ik nihil. Een andere optie was om Nadal te nemen, maar in Nadal heb ik totaal geen vertrouwen. Moet je dan om een verschillend team van Tampie te hebben, gaan voor een scenario waarvan je zelf denkt dat dat juist niet gaat gebeuren?
Dan had ik nog met de kleintjes wat kunnen schuiven, maar Ferrer i.p.v. Berdych paste niet en in Fish i.p.v. Tsonga heb ik totaal geen vertrouwen.
Dus als er een serieuze optie was geweest om Tampie in te halen, had ik dat zeker gedaan, maar er waren alleen opties met spelers waarin ik juist geen vertrouwen heb. Wat dat betreft was het jammer dat het meest logische team mooi paste.
Reply
#53
Ik snap je redenering, maar nu heb je 0% kans om me in te halen. Ik had in jouw situatie toch voor Djoko, Ferrer en Tsonga/Fish gegaan. Ik heb uiteraard geanalyseerd wat jij kon kiezen, en een dergelijk team zou nog enige kans maken. Dan had je moeten hopen op geen Federer en geen Murray in de finale (Djoko-Nadal bijvoorbeeld).
Reply
#54
andre Wrote:
_Tampie Wrote:Moet je dan om een verschillend team van Tampie te hebben, gaan voor een scenario waarvan je zelf denkt dat dat juist niet gaat gebeuren?
Uiteraard! Eerste worden telt toch 100x zwaarder dan 2e boven 3e?
En je bent toch nooit 100% zeker van een bepaald scenario?
Nadal heeft bijvoorbeeld best de kwaliteit om hier het toernooi te winnen. Verliest zelden van Federer en ook niet van Tsonga en Fish.
Dan komt ie de poule door en heeft wat ritme en kan dan iedereen verslaan, vooral omdat Murray en Djoko niet helemaal fit zijn.
Denk niet dat het gebeurt, maar de kans lijkt me verre van nihil.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Daarom heb ik Rafa. Als je moest gokken dan maar met hem
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#56
Rafa 6-2. Speelt ie goed of is Fish slecht?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
Man man wat is Fish toch goed geworden.
Reply
#58
Pff Fish speelt wel magistraal nu zeg, knap!
Reply
#59
Nou, dat viel wel mee hoor, was een slechte wedstrijd. Nadal was heel slecht en toch wist Fish niet te winnen. Die gaat dus geen wedstrijd winnen hier, en Nadal gaat het ook heel zwaar krijgen.

Hoop dat het niveau vandaag wat beter is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Nja, toen ik keek (begin 3e set) was het niveau gewoon goed, ik weet niet hoe het daarvoor geweest is.
Reply


Forum Jump: