The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De mysterieuze mailtjes
Hij is ze ook kwijt, maar OD vraagt wat te doen met die 10 euro. In de prijzenpot (dus blijft idd de huidige structuur gelijk), of naar een goed doel, dat eerder geopperd was. Door jou nota bene.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maak maar over naar Excelsior. Dan hoef ik de komende week minder oud papier op te halen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Hij is ze ook kwijt, maar OD vraagt wat te doen met die 10 euro. In de prijzenpot (dus blijft idd de huidige structuur gelijk), of naar een goed doel, dat eerder geopperd was. Door jou nota bene.

Wat ik had geopperd was om zijn prijzengeld (3e plaats is geloof ik 50 euro) naar een goed doel te sturen. Dat kreeg weinig bijval.
Consensus ontstond op de vorige pagina op het voorstel om het sterretje weg te halen bij Arco zonder restitutie van zijn inleg.
Reply
We kunnen die 50 euro ook in de pot van volgend jaar stoppen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij is ze ook kwijt, maar OD vraagt wat te doen met die 10 euro. In de prijzenpot (dus blijft idd de huidige structuur gelijk), of naar een goed doel, dat eerder geopperd was. Door jou nota bene.

Wat ik had geopperd was om zijn prijzengeld (3e plaats is geloof ik 50 euro) naar een goed doel te sturen. Dat kreeg weinig bijval.
Consensus ontstond op de vorige pagina op het voorstel om het sterretje weg te halen bij Arco zonder restitutie van zijn inleg.
Sorry, ik dacht dat het ging om zijn 10 euro inleg mbt het goede doel.

Sterretje weghalen was iedereen het over eens, dus dat gaat gebeuren. Vraag is dan alleen wat te doen met zijn 10 euro inleg. Volgens mij is het het makkelijkst als we die gewoon in de prijzenpot laten en dus alles hetzelfde laten.
Zijn prijzengeld naar goede doel storten is niet meer aan de orde, aangezien zijn sterretje verwijderd wordt en dus mensen opschuiven in de prijzenstand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt, maar als je die 10 euro naar een andere bestemming dan uitkering in prijzengeld stuurt, dan verandert dus de uitbetalingsstructuur, er is immers minder uit te betalen. Gewoon zo laten dus, dat is wat omyaca ook probeerde te zeggen op de vorige pagina.

Prijzen
Bij FTM zijn er standaard geen prijzen te winnen. Wel doen de meeste mensen mee aan een poultje met een inleg van 10 euro. De verdeling van deze prijzen is afhankelijk van het aantal deelnemers. Voor dit jaar ziet de prijzenverdeling er als volgt uit:
Totaal klassement:
1: €180,-
2: €80,-
3: €50,-
4: €30,-
5: €20,-

Medaille klassement:
1: €50,-
2: €20,-
3: €10,-
Reply
Idd, dat zeg ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Juist ja.
Reply
Hmm, my bad, sorry voor het aanslingeren van deze non-discussie, dat tientje wordt natuurlijk gewoon uitgekeerd.
Reply


Forum Jump: