The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De mysterieuze mailtjes
#31
andre Wrote:Bij een evt. diskwalificatie is het niet onterecht dat de oorspronkelijke nummer 6 5e wordt, zo werkt het nu eenmaal met diskwalificaties. De prijzen zijn voor de eerste 5 die niet gediskwalificeerd worden.
Het zou wel onterecht zijn als de andere prijzen verhoogd worden, deze prijzen hadden ze anders nooit kunnen winnen. Dat van het goede doel vind ik een mooi initiatief, maar daar mag dan (als diskwalificatie besloten zou worden) de nieuwe nummer 5 zelf over besluiten.
Uitsluiting voor de komende jaren vind ik zeker niet nodig, één vergissing hoeft niet zo zwaar gestraft te worden.

Arco staat op plek 3, goed voor 50 euro. Nu schuift plek 4 door naar 3, 5 naar 4 en 6 naar 5. Dan zijn er dus 3 man die ''beter worden" van de situatie respectievelijk met 20, 10 en 20 euro.

Totaal klassement:
1: €180,-
2: €80,-
3: €50,-
4: €30,-
5: €20,-
Reply
#32
Meest logische lijkt mij, dat iedereen boven Arco een plek opschuift.

Kan ik nog voor een top 5 gaan.
Al gaat dat met dit feestteam wel lastig worden. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Haha, zo blijkt maar weer met wat voor fanatiekelingen je hier op he forum te maken hebt.
Reply
#34
Dat wordt dus knokken met Kraai en Buurs voor de 4e en 5e stek.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
je hoeft met mij niet te knokken om de 4e plek.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#36
buurs Wrote:je hoeft met mij niet te knokken om de 4e plek.

600 punten. Je weet het nooit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
andre Wrote:Bij een evt. diskwalificatie is het niet onterecht dat de oorspronkelijke nummer 6 5e wordt, zo werkt het nu eenmaal met diskwalificaties. De prijzen zijn voor de eerste 5 die niet gediskwalificeerd worden.
Het zou wel onterecht zijn als de andere prijzen verhoogd worden, deze prijzen hadden ze anders nooit kunnen winnen. Dat van het goede doel vind ik een mooi initiatief, maar daar mag dan (als diskwalificatie besloten zou worden) de nieuwe nummer 5 zelf over besluiten.
Uitsluiting voor de komende jaren vind ik zeker niet nodig, één vergissing hoeft niet zo zwaar gestraft te worden.
Ik zie niet in waarom het onterechter zou zijn als de huidige top 5 een hogere prijs zou krijgen dan als de huidige nummer 6 opeens een prijs krijgt. Beiden zijn uitzonderingsoplossingen, want een diskwalificatie komt in dit spel nooit en te nimmer voor. Bij andere sporten wel.

Het maakt mij ook niet zoveel uit, beide oplossingen vind ik prima. Ik gaf alleen een alternatief voor het prijzengeld weggeven. Verdeel het dan onder de rechtmatige prijswinnaars, en dat zijn degenen die top 5 eindigen onbetwistbaar. Of het voor de nummer 6 terecht is, valt dus over te twisten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Als een sprinter met atletiek 3e wordt en later wordt gediskwalifeerd wordt dan krijgt de eigenlijke nummer 4 natuurlijk ook brons.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Dat zeg ik dus, dat is gangbaar bij sport en zeker bij atletiek. Het is zelfs gewoon een regel en dus voor iedereen duidelijk. Bij ons is het in principe niet eens mogelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Waarom zou het bij ons in principe niet mogelijk zijn? Als er iemand is die niet meedoet aan het poultje, dan schuift de rest op. Ik vind dit een vergelijkbaar geval, Arco komt niet in de aanmerking voor prijzen (vooruitlopend op dit besluit), dus schuiven die door. Lijkt me niets vreemds aan.
Reply
#41
Diskwalificatie is toch niet mogelijk bij ons?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
precies.

Ad wil graag 5 euro meer verdienen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
Ad Wim Wrote:Diskwalificatie is toch niet mogelijk bij ons?

Wat gebeurt er nu dan?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Bij valsspelen wordt je uitgesloten. Ik zou niet weten waarom dat hier niet kan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Laten we nou morgen even afwachten voordat we prematuur allerlei dingen gaan roepen.
Reply
#46
Hij zit nu denk ik bij Oss-Dordrecht dus misschien dat ie morgen zijn verhaal gaat doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Diskwalificatie is toch niet mogelijk bij ons?

Wat gebeurt er nu dan?
Je bent toch met me eens dat dit een hoogst uitzonderlijk geval is, dat nooit meer voor zal komen?

En nogmaals, ik vind elke oplossing prima, het maakt me echt niet uit. Zou alleen niet weten waarom de ene boven de andere geplaatst moet worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Diskwalificatie is toch niet mogelijk bij ons?

Wat gebeurt er nu dan?
Je bent toch met me eens dat dit een hoogst uitzonderlijk geval is, dat nooit meer voor zal komen?

En nogmaals, ik vind elke oplossing prima, het maakt me echt niet uit. Zou alleen niet weten waarom de ene boven de andere geplaatst moet worden.

Jij bent altijd van de details en jij geeft aan dat het niet mogelijk is bij FTM.
Dus wel.

Ik ben het met je eens dat het uitzonderlijk is, maar dat doet er niet toe.
Als de nr. 3 niet heeft betaald, schuift de rest ook een plek op neem ik aan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
Goed en duidelijk verhaal.
Ik ben het volkomen met centre court eens.
Reply
#50
Ik wil Arco zijn reactie eerst even afwachten voordat ik met mijn oordeel kom.
Ik kan je al wel zeggen dat ik met alle spelletjes die ik mee doe bloed fanatiek kan zijn, maar nooit vals zou spelen. Als ik ergens een hekel aan heb is dat het. Je mag alles uit de kast halen, mits het binnen de spelregels valt.
Het zou inderdaad jammer zijn, want Arco doet wel met meer spellen hier mee op het forum volgens mij.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#51
Ben ook benieuwd dat Arco te vertellen heeft. Hij moet toch zelf ook gezien hebben dat er iedere keer een mail verstuurd werd.
Even afwachten wat hij zegt, dan vel ik een oordeel. Voorlopig staat hij niet sterk.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#52
Denk niet dat hij een reactie gast geven. Als hij niets fout had gedaan was ie al lang met een reactie gekomen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#53
Aangezien Arco blijkbaar problemen heeft om op het forum te komen heeft hij een mailtje naar mij gestuurd. Ik zal z'n mail hier neerzetten. Ik moet er ook een kleine uitleg bij geven aangezien het anders niet bij iedereen even duidelijk is.

Arco belde me dus op dat hij had gehoord over wat er hier op het forum allemaal gezegd werd over hem. Hij vertelde toen dat hij een weekend weg was met z'n vriendin en aan een vriend z'n wachtwoord had gegeven en dat die z'n team zou maken enzo. De rest vertelt het mailtje denk ik vrij goed.

Even ter informatie: Arco is niet geblockt van het forum, ik heb dus even geen idee waarom hij problemen heeft om er op te komen. Hij kan alleen niet meer op het afgesloten deel voor de organisatie.

Quote:Martijn,

Door drukke werkzaamheden niet eerder in staat geweest om te reageren. Aangezien ik niet op het forum kan inloggen – blijkbaar is het account meteen geblokkeerd na gisteren – dan maar even via deze weg het verhaal van gisteren. Het is dat mijn collega me attendeerde op de teksten op het Tennisforum anders was ik waarschijnlijk nu nog onwetend geweest, want ik heb geen pb of mailtje omtrent de toestand van gisteren ontvangen in mijn persoonlijke mail. Om kort te zijn: ik ben boos, teleurgesteld en verdrietig over het feit dat je blijkbaar dus iemand niet je team kunt toevertrouwen zonder dat diegene misbruik maakt van de situatie, mijn IP-adres en mijn inloggegevens en mijn naam te grabbel gooit door een ongelooflijke stupide move uit te halen. Ik heb het hem op de man af gevraagd en hij zei: ja, je stond er toch goed voor dat moest toch zo blivjen? Waarom? Stijgen kon niet meer en dalen eigenlijk ook niet meer, dus die derde plek zou aan het einde van de rit praktisch zeker zijn. En dan gebeurt dit tijdens de afwezigheid van mij en mijn vriendin. Leuk thuis komen zo. Toen ik het hoorde ben ik ontploft en heb jou meteen gebeld, maar gedane zaken nemen op zo’’n moment geen keer.

Ik ben een warm pleitbezorger van de herinneringsmail, maar kwam er vanochtend in mijn thuismail twee van zaterdag en vier van gisteren tegen. Onomstotelijk bewijs dat er geknoeid is met de database. Het verbittert me en waarom? Nota bene op de site van mijn eigen krant AD stond zondagavond al dat Del Potro niet naar Parijs zou gaan. Een beetje research was genoeg geweest, maar meneer liet zich het hoofd op hol brengen en ging als een blinde stier misbruik maken van de situatie. Blijkbaar kan ik dus geen week mijn team overdragen. Voor zover ik het heb na kunnen gaan, maar ik moet me dan baseren op sporadische info, is uiteindelijk het originele team van tien uur ook het team dat er nu staat. Dus met de absente Del Potro en zonder Roddick en verder de spelers die reeds gekozen waren. Sec bekeken is de moedwillige ingreep dus teruggedraaid, maar het leed is wel geschied.

Velen op het forum, waar ik na vorig jaar toen ik daar nogal vervelend en in mijn ogen onheus werd bejegend nauwelijks meer kwam, zullen al hun oordeel klaar hebben. Dat moet dan maar. Ik snap dat dit iedereen rauw op zijn dak valt, maar het berokkent mij de meeste schade. Ik vond en vind het een eer om de organisatie te doen, de snelheid in het spel te houden met razendrappe updates. Ik durf zelfs te stellen dat ik de voorbije weken regelmatig het spel ‘aan de gang’ heb gehouden, omdat de andere administrators door privé-omstandigheden geen gelegenheid hadden om hun steentje bij te dragen aan de actualiteit. Zonder morren en met veel plezier pakte ik die taak op, ook omdat ik via de Iphone heel snel kon updaten als er een potje klaar was. En dat altijd naar tevredenheid van de deelnemers en de collega-adminstratoren en altijd zonder ook maar een enkele wanklank te hebben gehoord. Ja, dan komt het hard aan dat je – na bijna tien jaar aan managementspelletjes te hebben meegedaan en drie jaar organisatorische bezigheden – afgeschilderd wordt als onbetrouwbaar, oneerlijke medailleverzamelaar en fraudeur.

Ik zal de consequenties onder ogen zien. Ik maak het jaar af met een katterig gevoel en een vieze smaak in mijn mond en ga me dan maar eens diep bezinnen. Ben overigens benieuwd hoe het is met je plannen voor 2012. Ik had daar graag een handje bij geholpen, ook in de afronding van dit jaar maar mijn admin-rechten zijn weg en updaten zit er dus ook niet meer in en bij de Masters zul je geen helpende hand nodig hebben. Zou niet weten hoe ik die vertrouwensbreuk kan lijmen op dit moment, alleen door te zeggen dat ik nog meer baal van dit verhaal dan alle deelnemers van FTM bij elkaar.

Groet,
Arco
Reply
#54
Tja, het is allemaal niet te bewijzen, maar het is wel erg vaag.

Als hij het aan die vriend heeft overgegeven, hoe komt het dan dat hij ingelogd heeft vanaf hetzelfde IP-adres waarop Arco altijd inlogt?
Weet die vriend opeens hoe ie op het admin-gedeelte komt en de DB open en dicht zet?
Waarom zou een vriend dat in godsnaam zo doen?

Het feit dat hij dit alleen naar Mac doet en niet op het forum, waarop hij dus wel kan, en dat hij stiekem ook nog even een sneer geeft naar Mac zelf, spreekt ook niet bepaald voor hem.

Als ie nou van onbesproken gedrag was geweest, zoals de andere organisatoren, dan was het nog wat anders geweest. Maar als ik voor mezelf spreek, verandert er wmb na dit verhaal niets aan de eerdere beslissing van Mac.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Ad Wim Wrote:Tja, het is allemaal niet te bewijzen, maar het is wel erg vaag.

Als hij het aan die vriend heeft overgegeven, hoe komt het dan dat hij ingelogd heeft vanaf hetzelfde IP-adres waarop Arco altijd inlogt?
Weet die vriend opeens hoe ie op het admin-gedeelte komt en de DB open en dicht zet?
Waarom zou een vriend dat in godsnaam zo doen?
Het feit dat hij dit alleen naar Mac doet en niet op het forum, waarop hij dus wel kan, en dat hij stiekem ook nog even een sneer geeft naar Mac zelf, spreekt ook niet bepaald voor hem.

Als ie nou van onbesproken gedrag was geweest, zoals de andere organisatoren, dan was het nog wat anders geweest. Maar als ik voor mezelf spreek, verandert er wmb na dit verhaal niets aan de eerdere beslissing van Mac.

Ik ben het volledig met AD eens..erg vaag verhaal met nog veel onduidelijke zaken !
Ik kan me nog evt iets voorstellen bij het hetzelfde IP adres (Arco's werkplek/computer op het werk bijv) hoewel dit natuurlijk ook al vreemd is, maar het is natuurlijk nergens voor nodig en van geen enkele toegevoegde waarde om die vriend ook te vertellen hoe die op het admin-gedeelte komt en hoe de DB open en dicht gezet moet worden. :!:
Als je dit al doet dan moet je ook de consequenties dragen als het dan fout gaat.
Reply
#56
Ad Wim Wrote:Tja, het is allemaal niet te bewijzen, maar het is wel erg vaag.

Als hij het aan die vriend heeft overgegeven, hoe komt het dan dat hij ingelogd heeft vanaf hetzelfde IP-adres waarop Arco altijd inlogt?
Weet die vriend opeens hoe ie op het admin-gedeelte komt en de DB open en dicht zet?
Waarom zou een vriend dat in godsnaam zo doen?

Het feit dat hij dit alleen naar Mac doet en niet op het forum, waarop hij dus wel kan, en dat hij stiekem ook nog even een sneer geeft naar Mac zelf, spreekt ook niet bepaald voor hem.

Als ie nou van onbesproken gedrag was geweest, zoals de andere organisatoren, dan was het nog wat anders geweest. Maar als ik voor mezelf spreek, verandert er wmb na dit verhaal niets aan de eerdere beslissing van Mac.

Precies mijn gedachte.

Ik neem aan dat je wel degelijk ervaring nodig hebt, om de database open en dicht te zetten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
Arco gaf aan dat hij de link naar het adminpanel in z'n favorieten had staan.

De database openen is op zich een kwestie van op 1 knop drukken. Echter zoals gezegd is alleen het openen van de database niet genoeg. Hij moest ook de sluitingstijd van de database aanpassen omdat anders de database gelijk gesloten werd. Dit vond ik wel vrij inventief voor iemand met geen ervaring maar is op zich ook geen rocket science. Je kan in het adminpaneel heel makkelijk met dropdown menu's de sluitingstijd van de database aanpassen.
Reply
#58
Dat is ook zo, daarom zei ik ook dat het uiteindelijk moeilijk te bewijzen is.
Maar het is gewoon een raar verhaal. Natuurlijk moet zo'n gozer dat lukken met een beetje pielen, maar waarom zou die dat in godsnaam doen?!
Als ie echt zou weten dat ie in het admin-gedeelte zat, dan kijk je toch uit wat je doet voordat je iets onherstelbaar verkloot? Dan denk je toch 3x na voordat je zo'n ingreep doet?
En wat zou het je als vriend kunnen schelen dat er één speler wegvalt? Je neemt slechts de honneurs waar. Dan moet je wel leip fanatiek zijn om zo'n move uit te halen bij niet eens je eigen team!

Het blijft dan ook nog toevallig dat ie net nadat Buurs en ik zeiden dat Potro niet speelde, het veranderd heeft. Dan kan ie dus op het forum op Arco's account, maar Arco kan dat een dag later opeens niet meer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Asjemenou
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
Ad Wim Wrote:Het blijft dan ook nog toevallig dat ie net nadat Buurs en ik zeiden dat Potro niet speelde, het veranderd heeft. Dan kan ie dus op het forum op Arco's account, maar Arco kan dat een dag later opeens niet meer?
Zijn collega heeft natuurlijk het wachtwoord van Arco's forum-account gewijzigd, dat kan bijna niet anders.
Reply


Forum Jump: