The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De mysterieuze mailtjes
#91
Tja, als de mensen die, in mijn ogen, daar de verantwoordelijkheid voor moeten nemen, dat niet nemen, moeten wij dat dan als 'gewone' deelnemers wel gaan doen?
Dan wordt het net als Stille zegt een gebed zonder end, en wordt er, naast adminrechten ontnomen, uiteindelijk niets aan gedaan.
Wat niet eens een zeer onwenselijke optie is, maar het is wel een slecht precedent.

Want bij hoeveel stemmen is de poll geldig? Wie bepaalt de opties? etc.
Dat nog los van dat ik een poll niet wenselijk vind.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Waarom reageert Arco hier zelf niet?! Onafhankelijk van wat er dan ook gebeurd is, is dat toch wel het minste wat wij van hem mogen verwachten.
Ik zou me kunnen voorstellen dat Arco vrijwillig afziet van zijn prijzengeld na dit incident, zou een hoop discussie schelen.
Reply
#93
Dat zei ik dus ook al. Maar hij heeft al wel gezegd dat ie de consequenties aanvaard.

Hij heeft het trouwens over een incident vorig jaar, waarin hij ook al afgeschilderd werd als onbetrouwbaar. Iemand enig idee waar ie op doelt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Dat vind ik eerlijk gezegd ook wel jammer. Na zijn verhaal die erop is gezet, hebben we niets van hem vernomen. Dat is toch wel het minimale.
Hij kan zelf ook een iniatitief nemen en vertellen of hij het er mee eens is. We hebben natuurlijk wel met 2 kanten van het verhaal te maken en volgens mij weten wij nog lang niet alles.
Punten voor Parijs niet tellen vind ik onzinnig. Zet 'm dan meteen buiten de prijzen. Arco heeft natuurlijk wel een heel jaar lang met volle inzet gewerkt voor FTM en op eigen kracht zijn positie verworven. Derhalve vind ik dat hij best in de stand kan blijven staan, maar dat het sterretje achter zijn naam wegmoet. That's it. Zo zou ik hebben gereageerd als dit mijn situatie was. Het zal wss een paniekaanval geweest zijn om mijn positie te handhaven.

Mijn voorstel:
- Verwijderen sterretje
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#95
Waarom zou ik daar verantwoordelijkheid voor moeten nemen? Ik heb me bereid gesteld het financiële deel op me te nemen, naast het verwerken en openen/sluiten van weken. Ik zie werkelijk niet waarom ik een beslissing zou moeten nemen, en waarom mijn stem dan zwaarder zou moeten wegen dan die van een andere deelnemer.
Reply
#96
Jij bent toch organisatie?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Ja, op de bovengenoemde vlakken, en deelnemer, dat is correct.
Reply
#98
Nogmaals, ik vind het vervelend iemand in een positie te manoeuvreren, maar als er toch iemand een beslissing hierover moet nemen, is het toch de organisatie (ML/OD) of de beheerder (Mac)?
Zo gek is dat toch niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Wel als er vanaf het begin duidelijk is gemaakt dat de poule niet georganiseerd wordt vanuit de organisatie of de beheerder. Ik snap dat jullie een beetje stuurloos zijn omdat er niemand is die de organisatie van het poultje echt op zich heeft genomen maar je kan niet zomaar verwachten dat wij dat dan maar even op ons nemen.
Reply
Ad Wim Wrote:Nogmaals, ik vind het vervelend iemand in een positie te manoeuvreren, maar als er toch iemand een beslissing hierover moet nemen, is het toch de organisatie (ML/OD) of de beheerder (Mac)?
Zo gek is dat toch niet?

Helemaal mee eens
Reply
Mac Wrote:Wel als er vanaf het begin duidelijk is gemaakt dat de poule niet georganiseerd wordt vanuit de organisatie of de beheerder. Ik snap dat jullie een beetje stuurloos zijn omdat er niemand is die de organisatie van het poultje echt op zich heeft genomen maar je kan niet zomaar verwachten dat wij dat dan maar even op ons nemen.

Als de poule niet georganiseerd wordt vanuit de organisatie ..van waaruit dan wel??
Het woord organisatie zegt toch al voldoende lijkt mij?
Reply
Mac Wrote:Wel als er vanaf het begin duidelijk is gemaakt dat de poule niet georganiseerd wordt vanuit de organisatie of de beheerder. Ik snap dat jullie een beetje stuurloos zijn omdat er niemand is die de organisatie van het poultje echt op zich heeft genomen maar je kan niet zomaar verwachten dat wij dat dan maar even op ons nemen.
Het gaat me dus niet (alleen) om de poule. Ik heb al eerder voorgesteld om hem die 10 euro terug te geven, en geen prijs uit te keren.
ML heeft volgens mij het geld geïnd, en is organisatie, dus lijkt me geen gek idee dat hij een knoop doorhakt. En dan kunnen we best ter ondersteuning een poll maken, of kan hij mensen raadplegen.
Iemand anders opperde om het sterretje bij zijn naam te verwijderen. Dan blijft ie wel gewoon 3e in de stand, maar krijgt geen prijs uitgekeerd. Dat lijkt mij dus een prima plan.
En hem dan die 10 euro terug geven. Maar dat gaat dan alleen over de poule en de 10 euro van Arco.

Echter, vind ik het ook nog een issue of hij in de stand blijft of niet. Jij opperde eerder dat zijn account verwijderd zou worden. Ik neem aan dat je daarmee ook bedoelde dat hij uit de stand verwijderd zou worden. Dat is toch een beslissing, of je dat wel of niet doet?
Later heb je gezegd dat je het niet meer gaat doen. Ik zou graag weten wat nu de uiteindelijke beslissing wordt. Moet gezegd, ik respecteer de beslissing sowieso.

Maar het gaat er ook om dat de beslissing betreffende de stand en zijn account ook wel in lijn moet zijn met de beslissing over de poule. Lijkt me vreemd als hij uit de stand verwijderd zou worden, maar nog wel het prijzengeld van de nummer 3 krijgt bijvoorbeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vanuit de gebruikers?
A was ik tegen het feit om spelers te verplichten te laten betalen om mee te mogen doen voor het spel.
B ik ben, als sitebeheerder, strafbaar als ik zoiets organiseer. (ik denk dat ik zelfs nu op het randje balanceer)

Nou gaat het nu nog om vrij kleine aantallen gebruikers en geld maar ik heb gewoon geen zin in dat gezeik, nu niet en in de toekomst niet.

Het woord organisatie slaat op de organisatie van FTM en de poule is geen onderdeel van FTM.

@Ad: klopt, en die beslissing heb ik toch ook hierboven genomen? Voorlopig (er is nog wel een kleine discussie gaande) wordt hij niet verwijderd uit de stand.
Sterretje verwijderen is uiteraard mogelijk, maar die beslissing is niet aan mij aangezien dat sterretje er puur en alleen voor de poule is.
Reply
Ik weet ook heel goed dat jij niets met de poule te maken wilde hebben. Daar ben je vanaf het begin helder in geweest.
En ik val je ook nergens op aan; ik probeer de partijen bij elkaar te brengen, zodat er een goede oplossing komt.

In dat geval lijkt me het sterretje verwijderen (en hem de 10 euro terug geven) de beste optie. Dat is een sanctie, maar niet te zwaar.
Helemaal niets doen lijkt me niet goed omwille van het precedent waar Kraai het eerder over had. Helemaal uit de stand verwijderen en geld inhouden lijkt me te zwaar.
Ik neem aan dat ie niet voor het geld speelt, en zo is ie toch nog gewoon 3e geworden in de eindstand. Hij heeft nl uiteindelijk met zijn oorspronkelijke team Parijs gespeeld.
Dan lijkt dit me een goede tussenoplossing.

Maar wie hakt die knoop door? Zo zwaar is het toch allemaal niet? Arco heeft zich toch al neergelegd bij consequenties?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar Ad, wat ik vervelend vind is dat ik in plaats van "facilitator" (beheer financiën, en verwerking toernooien) nu als "verantwoordelijke" word neergezet. Zo heeft het bij mij nooit gevoeld, en dat moet het wmb ook helemaal niet worden. Ik doe dit omdat ik regelmatig op het forum zit en er vaak tijd voor vrij kan maken, niet om de verantwoordelijkheid voor dit soort beslissingen in de schoenen geschoven te krijgen.

Het lijkt jou geen gek idee dat ik de knoop doorhak, mij wel, en dat heb ik nu wel voldoende aangegeven lijkt mij.
Reply
Ik vind het, nogmaals, ook niet leuk om iemand iets in de schoenen te schuiven, maar je begrijpt toch dat iemand uiteindelijk iets moet doen?
Ik wil het ook wel doen, maar vanuit mijn positie heeft het veel minder gewicht.

Jullie hebben toch ook wel eerdere beslissingen genomen als organisatie? Ik zie het allemaal niet zo zwaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het feit is gewoon dat Arco de sanctie accepteert die hem op wordt gelegd. Punt 2 is dat hij best nog had mogen reageren op eerdere reacties van ons.
Ik denk dat iedereen er mee in stemt wanneer het sterretje wordt weggehaald, hij zijn 10 euro terugkrijgt, maar WEL in de stand blijft staan!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Iemand anders opperde om het sterretje bij zijn naam te verwijderen. Dan blijft ie wel gewoon 3e in de stand, maar krijgt geen prijs uitgekeerd. Dat lijkt mij dus een prima plan.
En hem dan die 10 euro terug geven.

En zijn plek 3 prijs gaat dan naar de nummer 4, prijs 4 naar de nummer 5 en prijs 5 naar de nummer 6?
Reply
Wat is de reden dat Arco zijn 10 euro zou terugkrijgen?
Naar mijn mening doet hij nog steeds mee aan de poule maar heeft hij zijn recht op prijzengeld verspeelt door vals te spelen. Een beetje flauw voorbeeld maar als ik kansloos ben voor de prijzen zou ik dus beloond worden voor valsspelen want dan krijg ik mijn geld terug.
Daarbij komt wie krijgt die 10 euro dan in mindering op zijn prijzengeld?
Reply
Ik snap dat ook niet zo goed. Hij heeft gewoon betaald, meegedaan en zich door het valsspelen zelf uitgeschakeld. Geld terug lijkt me niet aan de orde, dat zal hij toch zeker zelf ook niet willen lijkt me?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dus: sterretje weghalen (en meer niet; geen restitutie mede vanwege de zaken die omyaca terecht aanstipt). Wat mij betreft akkoord.
Reply
Fair enough, wmb ook goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(als deelnemer): akkoord
Reply
Wat betreft deze prijzengeld regeling vind ik dat als deelnemer ook ok.
Reply
Eens.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
eens
Reply
Prima dan zijn we eruit volgens mij.
Als iemand dan nog ff het sterretje wil verwijderen dan is het geregeld.
Reply
Nog suggesties wat er moet gebeuren met de tien euro van Arco, zodat Mindlight weet wat hij ermee moet doen?
Reply
De consensus was volgens mij om het naar een goed doel te doen. Vind ik ik prima, zolang het maar niet naar Pink Ribbon is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In mijn beleving is er juist consensus dat hij die kwijt is. De prijzenstructuur blijft daardoor hetzelfde.
Reply


Forum Jump: