The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2012
Nadal gaat winnen.
Reply
Idd, bedankt cc. En waar denk je dat die bookies hun quotes op baseren dan? Juist, feiten, h2h, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat de quote nog wel naar 1,70-2,05 gaat... misschien zelfs 50-50

iedereen gaat natuurlijk nu inzetten op Nadal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Idd, bedankt cc. En waar denk je dat die bookies hun quotes op baseren dan? Juist, feiten, h2h, etc.

Met die kenners bedoelde ik natuurlijk commentatoren(Wilander, Becker, dat soort gasten), oud tennissers op Twitter(Rusedski, Sluiter etc).

En die bookies baseren hun quotes blijkbaar niet (alleen) op feiten, h2h, etc anders was Nadal toch favoriet geweest?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
buurs Wrote:
Kraai Wrote:Ben je toch voor Nadal Buurs ondanks Federer in je team? :8:

Ach, ik heb nu zoiets van laat Nadal de AO maar winnen.

Zo nee, dan liever Federer in de finale.
Federer geef ik trouwens wel een goede kans tegen Djoko.

Ik zie Nadal ook als zwaar favoriet...gewoon vanwege het feit dat Nadal precies weet hoe hij tegen Federer moet spelen..idd gewoon zoveel mogelijk op de backhand. Andersom heeft Federer geen echt speelplan tegen Nadal..ja hij wil aanvallend spelen maar daar krijgt hij te weinig de kans voor tegen Nadal. Bovendien zit Nadal ook in het hoofd van Federer... :8:
Federer en Nadal geef ik allebei weinig kans tegen Djoko...als er al iemand van Djoko wint dan is het Murray..dat wordt een kraker als het zover komt.
Reply
[semi-kenner mode]Nadal gaat winnen.[/semi-kenner mode]

Win-win situatie trouwens, Federer wint (ik ben een stuk meer Fed-fan dan Nad-fan) of Federer ligt eruit (FTM technisch beter). Toch hoop ik op Nadal, omdat FTM belangrijker is en Djoko tegen Nadal meer kans maakt imo.
Reply
Ach er is gewoon heel weinig over te zeggen. Als nadat zo speelt als in de eerste 2 sets tegen berdych wordt ie alle kanten op gestuurd. Speelt ie zoals de laatste anderhalve set dan geef ik Federer weer weinig kans. Over het algemeen denk ik dat Nadal tegen Federer een licht voordeel heeft. Ik denk echter dat dit opgeheven wordt doordat Federer iets beter in vorm is en Nadal toch ietsje nog lijkt te moeten wennen aan z'n racket.
Reply
Waarom maakt Djoko qua spel meer kans tegen Nadal dan Federer?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Waarom maakt Djoko qua spel meer kans tegen Nadal dan Federer?

Omdat Federer makkelijker door de verdediging heen slaat met forehand en service.

Heeft hij vorig jaar op RG en de US Open laten zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Plus het mentale aspect momenteel, zoals Nadal door Federer extra moeilijk te verslaan is, is Djokovic door Nadal extra moeilijk te verslaan.
Reply
Zojuist Wilander gehoord over Federer - Nadal.

Hij denkt, juist omdat het een halve finale is, Federer de lichte favoriet is.
De focus ligt nu op 2 halve finales ipv 1 wedstrijd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mats heeft er geen verstand van..
Blue White Army!
Reply
Idd, mats is echt de allergrootste drol. En Djokovic zit idd in het hoofd van Nadal, die heeft vorig jaar alles van hem gewonnen, allemaal finales.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb genoten van het commentaar van Mats tijdens Nadal - Berdych. Vele malen beter dan al dat Nederlandse gepruts.
Reply
Ik luister ook graag naar de meningen van McEnroe, Henman en Wilander.

Becker vind ik vreselijk Puke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Henman? Ewwwwwwww! Ik hoopte daarvan verlost te zijn.
Reply
buurs Wrote:
Stille Wrote:Ik zie nergens de naam Murray in de finale. De man staat ook geweldig te tennissen

=P~

[-o<
Reply
buurs Wrote:Becker vind ik vreselijk Puke

Vooral tijdens Wimbledon, het enige waar hij zich op concentreert tijdens het commentaar geven is het produceren van volzinnen in het Engels.
Reply
Ik vind Becker geweldig. Veel humor en toch ook veel verstand ervan.
Wilander is een amateurpsycholoog met alleen maar clichés, bah. Die analyseert alles dood.

Dan liever wat luchtiger van Becker of ook Mcenroe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Net als vorig jaar weer tegen mn gevoel in gekozen (dat leverde toen twee finalisten op). Slechtste scenario zou zijn:

Djoko df. Murray
Federer df.Nadal

Djoko df. Fed

Dan sta ik meteen een goede 1000 punten achter op de favorieten.

Beste scenario is:

Murray df. Djoko
Nadal df. Fed

Nadal df. Murray

In dat geval zou ik een gat slaan van ongeveer 1500-2600 op de favorieten, dat ligt alleen niet zo voor de hand. Djoko lijkt me favoriet voor de winst, als Nadal dan iig maar van Federer wint, dan blijft de schade binnen de perken (ong. 400).
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vind Becker geweldig. Veel humor en toch ook veel verstand ervan.
Wilander is een amateurpsycholoog met alleen maar clichés, bah. Die analyseert alles dood.

Dan liever wat luchtiger van Becker of ook Mcenroe.

Op zich vind ik Becker wel goed en hij heeft zeker humor, alleen het 'kijk mij eens fantastisch Engels spreken' komt me een beetje de neus uit.
Reply
Ach ja voor een duitser kan ik me dat best voorstellen Wink

McEnroe vind ik by far de beste. Meestal spot on qua analyse en ook nog eens wat humor, helemaal als ie tijdens wimbledon bij de bbc zit een genot om naar te luisteren.
Reply
[stille-mode] Ik heb nog maar 1 speler over van de 11 waarmee ik begon! [/stille-mode]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja man
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
McEnroe heeft inderdaad altijd wel een niet al te standaard verhaal, wat ook nog eens hout snijdt.
Wilander is wel te pruimen hoor, maar veel clichés dat klopt wel.
Reply
Ad luistert alleen naar zichzelf omdat hij zelf denkt het meest verstand van tennis te hebben :lol:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lekker potje hoor! Beiden zeer hoog niveau
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
1ste set Djoko 6-4.......toch bevalt het me niet wat ik zie :-k
Veel te veel lange, slopende rally's...hopenlijk kan hij het in 3 sets afmaken anders kon hij wel eens fysiek in de problemen komen tegen Beest...
Reply
Leuke rally's ja, maar wel slopend. Djoko ziet er ook niet echt relaxed en zelfverzekerd uit. En hij oogt niet topfit.
Baart me beetje zorgen. Maak het iig maar in 3 af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha Kraai, ik ben dus niet de enige.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: