The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2012
Dolgo verloor het momentum door een discutabele beslissing van de scheids. Heeft op het oog iig geen enkele last van zijn rug. Gaat nog spannend worden.
Reply
Break Tomic: 3-1
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Potro tikt Lu ff van de baan: 6-2, 6-3 en 6-0
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Bij vrijwel elke wedstrijd van Tomic heb ik het gevoel dat hij zwaar wordt overklast maar op een of andere manier is hij toch een hele goede speler. Vergelijking met Simon is wel terecht, alleen heeft Tomic meer potentie.
Reply
Vooral mentaal is ie ijzersterk. Ontzettend goede match-player.
Het is alleen echt niet om aan te zien. Wordt vrij vervelend de komende 10 jaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoppa!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Misschien kan hij zich a la Murray ontwikkelen. Dat was in het begin ook verschrikkelijk.
Reply
omyaca Wrote:Misschien kan hij zich a la Murray ontwikkelen. Dat was in het begin ook verschrikkelijk.
Of Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch wel erg balen van die 180 punten voor Tomic. Maar sta nog steeds achter mijn keuze. Te veel risico voor 180 als maximum is denk ik wel gebleken.
Reply
Tomic is een koning, en is verder dan ik had gedacht. Grote klasse vandaag jongen!
Reply
omyaca Wrote:Bij vrijwel elke wedstrijd van Tomic heb ik het gevoel dat hij zwaar wordt overklast maar op een of andere manier is hij toch een hele goede speler. Vergelijking met Simon is wel terecht, alleen heeft Tomic meer potentie.

Dat wordt hij ook alleen slopen ze hem niet. 3 wedstrijd achtereen hangt hij in de touwen, sloft hij over de baan, hij loopt amper, aanvallend kan ie echt helemaal niets. Ze laten zich alleen allemaal tot fouten dwingen waarschijnlijk. Dolgo net ook weer zoveel fitter, aanvallender etc. Maar wel naar huis.

Hopen dat Federer 'm zo ontiegelijk hard afsmeert.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En ik maar denken dat jij 't enigszins in hem zag zitten CC....
Reply
Hij pakt niet meer dan 3 games per set tegen Roger!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Federer zal inderdaad weinig moeite hebben, helaas. Maar Potro maakt een goede kans, denk dat hij weer een mooie clinic kan gaan verzorgen tegen Fed.
Reply
mindlight Wrote:En ik maar denken dat jij 't enigszins in hem zag zitten CC....

Ik mag, per definitie, opkomende talenten wel. Daar heb ik wel iets mee. Maar ik heb hem nu een paar keer live gezien en ik vind het vreselijk.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat het bij mij wel veel uitmaakt of ik die speler in kwestie juist support of dat ie moet verliezen. Zo vond ik Isner tegen Nalbi een held met z'n serve only, vanmorgen tegen Lopez irriteerde me 't alweer.

Zo heb ik ook vaak Simon en Murray op de juiste momenten terwijl dat ook vreselijke tennissers zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Iemand van jullie Berdych nog zien hakken? :eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Anderson is in vorm, dus knappe overwinning in straight :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Anderson is in vorm, dus knappe overwinning in straight :8:

:wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klopt, vandaar ook de 2 TBs en het aantal sps voor Anderson. Almagro is ook in vorm en heeft meer kans. 40-60 denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Klopt, vandaar ook de 2 TBs en het aantal sps voor Anderson. Almagro is ook in vorm en heeft meer kans. 40-60 denk ik.

Anderson en Almagro spelen hetzelfde spelletje als Berdych maar zijn net ff 2 klasses minder. 64 64 63 voor Berdych.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nee man, Almagro is 10x beter vanuit achteruit. Misschien wel net zo goed als Berdych, zeker op deze baan.
Ik denk Berdych in 5.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Nee man, Almagro is 10x beter vanuit achteruit. Misschien wel net zo goed als Berdych, zeker op deze baan.
Ik denk Berdych in 5.

Denk niet dat Almagro het vermogen heeft om Berdych 2 sets af te snoepen. Daarvoor is het 1e serve van Berdych te goed.
Aangezien Berdych fantastisch kan retouneren en Almagro nog weleens steekjes laat vallen op zn service (zie vandaag), wordt het Berdych in 3.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Berdych in 4.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Gegeven de mentale stappen die Almagro de laatste jaren heeft gemaakt, en zijn solide spel zeg ik Nico in 5.
Reply
mindlight Wrote:Gegeven de mentale stappen die Almagro de laatste jaren heeft gemaakt, en zijn solide spel zeg ik Nico in 5.

Ha-ha.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:
mindlight Wrote:En ik maar denken dat jij 't enigszins in hem zag zitten CC....

Ik mag, per definitie, opkomende talenten wel. Daar heb ik wel iets mee. Maar ik heb hem nu een paar keer live gezien en ik vind het vreselijk.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat het bij mij wel veel uitmaakt of ik die speler in kwestie juist support of dat ie moet verliezen. Zo vond ik Isner tegen Nalbi een held met z'n serve only, vanmorgen tegen Lopez irriteerde me 't alweer.

Zo heb ik ook vaak Simon en Murray op de juiste momenten terwijl dat ook vreselijke tennissers zijn.

Dat herken ik wel, belangen spelen altijd mee. En het is inderdaad bij vlagen lelijk, maar bij vlagen ook juist wel erg aardig wat hij laat zien. Het is alleen jammer dat hij zo vaak niet lijkt te durven.
Reply
mindlight Wrote:
centre court Wrote:
mindlight Wrote:En ik maar denken dat jij 't enigszins in hem zag zitten CC....

Ik mag, per definitie, opkomende talenten wel. Daar heb ik wel iets mee. Maar ik heb hem nu een paar keer live gezien en ik vind het vreselijk.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat het bij mij wel veel uitmaakt of ik die speler in kwestie juist support of dat ie moet verliezen. Zo vond ik Isner tegen Nalbi een held met z'n serve only, vanmorgen tegen Lopez irriteerde me 't alweer.

Zo heb ik ook vaak Simon en Murray op de juiste momenten terwijl dat ook vreselijke tennissers zijn.

Dat herken ik wel, belangen spelen altijd mee. En het is inderdaad bij vlagen lelijk, maar bij vlagen ook juist wel erg aardig wat hij laat zien. Het is alleen jammer dat hij zo vaak niet lijkt te durven.

Hij mag overmorgen dat Federer laten zien wat ie waard is.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik hoop 't Hag, wat een mooie sensatie zou dat zijn.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dumpert.nl/mediabase/1954241/8d88d947/je_frustratie_eruit_smijten.html">http://www.dumpert.nl/mediabase/1954241 ... ijten.html</a><!-- m -->

wat een debiel zeg...weet iemand of ie hiervoor nog gestraft is? strafpunt lijkt me wel het misnte
Reply
Volgens mij is ie niet gestraft, maar weet dat ook niet zeker.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: