The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2012
Stille Wrote:Ik zie het al voor me. Berdych wint dit. Fed def berdych, fed def djokovic/murray. Lekker begin zou dat zijn Undecided

Jij moet niet teveel denken.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Daarom zeg ik ook beter omdat hier betere spelers staan. Deze 2 gasten zijn zo aan mekaar gewaagd. Mooi om te zien! Denk dat het nog lang gaat duren en dat is wel in het voordeel van Federer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Daarom zeg ik ook beter omdat hier betere spelers staan. Deze 2 gasten zijn zo aan mekaar gewaagd. Mooi om te zien! Denk dat het nog lang gaat duren en dat is wel in het voordeel van Federer

Djoko def Federer is het slechtste wat kan gebeuren voor mij, dan wordt ik 30e ofzo. DIe kans is het grootst wanneer Berdych nu wint.
Djoko def Nadal word ik 13e.
Djoko def Berdych 2e achter Scholten.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoe bereken je dat Haggie? Mijn AO is niet best, als Federer het toernooi wint verlies ik niet te veel, maar voorderest slechte keuzes gemaakt.
Blue White Army!
Reply
The Player Wrote:Hoe bereken je dat Haggie? Mijn AO is niet best, als Federer het toernooi wint verlies ik niet te veel, maar voorderest slechte keuzes gemaakt.

Scenario calculator bij de statistieken onderaan.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kijk al uit naar Montpellier, Zagreb en vooral Vina del Mar :-({|= Hag : held Gonzo gaat dubbelen daar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zo goed vind ik dit niet, maar het is wel spannender.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het zit Nadal niet echt mee qua calls.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal Choket! Haha! Come on Berdych!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Kijk al uit naar Montpellier, Zagreb en vooral Vina del Mar :-({|= Hag : held Gonzo gaat dubbelen daar

Dubbelen? Hoeft ie minder te lopen! :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
2e set ook een tiebreak!

Berdych 7-0 dit toernooi.
Nadal 0-2.

Come on! [-o< [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
oef daar komt nadal heel goed weg. Geen heel moeilijke volley voor berdych
Reply
Mac Wrote:oef daar komt nadal heel goed weg. Geen heel moeilijke volley voor berdych
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Djoko - Berdych in de finale en dan kom ik de top 10 binnenstormen :wink:

Zal wel niet zo'n vaart lopen. :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Break Nadal. Hou het nou eens vast en win gewoon in 4 sets
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Break Nadal. Hou het nou eens vast en win gewoon in 4 sets
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer dat Murray-Nishikori al de 3e dagpartij is. Die zal dus rond 0430-0500 beginnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De partijen van morgen zijn natuurlijk echt niet spannend.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Djoko-Ferrer is nog wel het kijken waard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een koning is Nadal!!!!

Federer lijkt me kansloos.

Ik zag vanmorgen het eind van de 2e set en Federer was zenuwachtig :lol:
iedere backhand slicen en een df.
door fouten van Potro pakte hij toch die set.

Tegen Nadal komt hij niet onder de druk uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En Berdych is de slechtste volleerder van de tour Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die bal om te breaken, dat is de Nadal die we kennen en waar Federer het ook heel lastig mee gaat krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, als Berdych die tiebreak had kunnen winnen... Nu is Nadal helemaal los
Reply
Waarom worden alle overrules van de scheids gechallenged? Heb nog geen onterechte overrule gezien sinds hawkeye.
Reply
buurs Wrote:Wat een koning is Nadal!!!!

Federer lijkt me kansloos.

Ik zag vanmorgen het eind van de 2e set en Federer was zenuwachtig :lol:
iedere backhand slicen en een df.
door fouten van Potro pakte hij toch die set.

Tegen Nadal komt hij niet onder de druk uit.

de game op 5-3 2e set van nadal zat je zeker net te poepen?
Reply
Mooi om Nadal zo goed aanvallend te zien spelen. In tijden niet meer zo goed gezien.
Reply
Vamos!

De arm van Federer is nu al aan het groeien :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die returns van Nadal de laatste paar games :o
Wordt weer een hele interessante Fed-Nad, ik zou geen favoriet durven aanwijzen.
Reply


Forum Jump: