The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Promotie Fantasytennismanager
#61
Hardstikke mooi die prijzen,maar krijgen we op deze manier niet het probleem dat er mensen met meerdere teams mee gaan doen.Lijkt me niet helemaal de bedoeling.Het spel is tenslotte altijd nog gratis.
Reply
#62
Mac Wrote:We hebben inmiddels nog wat extra prijzen! voor elke weekwinnaar tijdens de grandslam toernooien is er €25,- beschikbaar! Australian open wordt dus nog belangrijker Wink
=D> =D> =D>
Reply
#63
Vos Wrote:Hardstikke mooi die prijzen,maar krijgen we op deze manier niet het probleem dat er mensen met meerdere teams mee gaan doen.Lijkt me niet helemaal de bedoeling.Het spel is tenslotte altijd nog gratis.

goed idee!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#64
Al die spelers die het de eerste maanden goed doen en dan wegzakken zijn kloons van Buurs, easy as that!
Reply
#65
Vos Wrote:Hardstikke mooi die prijzen,maar krijgen we op deze manier niet het probleem dat er mensen met meerdere teams mee gaan doen.Lijkt me niet helemaal de bedoeling.Het spel is tenslotte altijd nog gratis.

Goed punt Vos, dat ligt bij deze constructie(gratis deelname+mooie prijzen) wel voor de hand. Ook moeilijk te controleren en tegen te houden lijkt me?!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
ik ga met 5 teams meespelen :8:

dan zit er vast wel een racketje in :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#67
Mijn ouders, vriendin, zwager en 3 collega's hebben ook interesse.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#68
mijn 8 zussen, 4 broers, ouders en mijn 2 honden gaan ook meespelen! :eten:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
Dat is het nadeel als het te commercieel wordt...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
Wij zullen 't niet snel doen om dat het onsportief is maar als buitenstaander is het toch ideaal om 5 teams te maken? Beetje verschillend en je bent, zeker op de GS's, volop in de race voor de prijzen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
Vijf teams voor het hele jaar gaat niet werken, alleen bij de GS's is het lucratief aangezien we daar nu aparte prijzen voor hebben.
Reply
#72
Zou Mac niet iets kunnen doen met één inschrijving per IP adres of zo.
Reply
#73
Er is sowieso een controle op emailadres, max 1 account per emailadres. 1 account per ipadresis alleen maar irritant (dan mag iemands vriendin/vrouw/broertje/vriend/vader/moeder niet meespelen) en gaat ook niks oplossen (dan maak ik het tweede team op m'n werk aan, het derde team bij m'n ouders, het vierde team via m'n mobiel etc.). Als iemand 5 teams aanmaakt kom ik daar echt wel achter en diegene raakt gewoon z'n teams kwijt. Als iemand 2 teams aanmaakt (en dat beetje slim doet) kom ik daar waarschijnlijk niet achter, so be it. Ik wil niet dat allerlei beveiligingsmaatregelen ten koste gaan van het speelplezier.

Ik zal er trouwens nog even iets over in de regels zetten zodat het voor iedereen duidelijk is wat de exacte regels zijn
Reply
#74
Helemaal mee eens.
Reply
#75
Verzoek aan degenen met een MTF account; voeg dit in bij je signature (en vooral vanaf vrijdag veel posten!!)

Code:
[SIZE="6"][COLOR="Red"][url]http://www.fantasytennismanager.com[/url][/COLOR][/SIZE] . We managed to get a sponsor! First 3 in the general ranking can pick an [SIZE="5"][COLOR="Red"]Adidas tennis racket worth € 200![/COLOR][/SIZE] The competition will start with the Australian Open, so register now!! Australian Open draw will be open this Friday - deadline Sunday 11 PM CET!!!

[u]Summary of the rules[/u]
Every week a budget is allocated depending on the scheduled ATP tournaments
Tournament schedules for the week are entered as soon as they're available
You use the budget to buy players in that week's tournaments schedules
Player's prices are their ATP ranking total
Players you selected score that week's ATP points for your team!
Reply
#76
_Tampie Wrote:137, and counting.... Ik ga mtf maar weer eens een poosje spammen Icon_evil

138, het valt stil...
Reply
#77
Ik ben ook nog bezig geweest op Twitter. Ik heb de beheerder van de KNLTB twitter benaderd en zelfs nog een paar celebs die er over aan het nadenken zijn. Wordt hopelijk vervolgd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#78
Stille Wrote:Ik ben ook nog bezig geweest op Twitter. Ik heb de beheerder van de KNLTB twitter benaderd en zelfs nog een paar celebs die er over aan het nadenken zijn. Wordt hopelijk vervolgd

Zou wel relaxed zijn; hoeveel volgers moet je dan aan denken?
Reply
#79
Mag helaas geen RT krijgen ivm commerciele doeleinden. Geprobeerd maar helaas
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
Doet Sluiter al mee Stille?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Denk het niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
hehe ben m ook nog niet tegengekomen Wink. Thx voor het proberen stille!
Reply
#83
_Tampie Wrote:
_Tampie Wrote:137, and counting.... Ik ga mtf maar weer eens een poosje spammen Icon_evil

138, het valt stil...

140.... Neemt iedereen morgen even de tijd om te spammen, zodra de loting erop staat? Of is er geen behoefte aan nog meer concurrentie?
Loting is vrijdag, dus morgenochtend onze tijd zal ie er denk ik wel op staan (Overdune heeft de week).

Gebruik het volgende onderschrift aub op mtf (je mag hem natuurlijk aanpassen naar je eigen zin);

Code:
[SIZE="6"][COLOR="Red"][url]http://www.fantasytennismanager.com[/url][/COLOR][/SIZE] . We managed to get a sponsor! First 3 in the general ranking can pick an [SIZE="5"][COLOR="Red"]Adidas tennis racket worth € 200![/COLOR][/SIZE] The competition will start with the Australian Open, so register now!! Australian Open draw will be open this Friday - deadline Sunday 11 PM CET!!!

[u]Summary of the rules[/u]
Every week a budget is allocated depending on the scheduled ATP tournaments
Tournament schedules for the week are entered as soon as they're available
You use the budget to buy players in that week's tournaments schedules
Player's prices are their ATP ranking total
Players you selected score that week's ATP points for your team!
Reply
#84
Ik ben ook met nog wat andere mensen bezig geweest. Kan best zijn dat ze meedoen maar dan onder een fakenaam. Kristie en Theo gaan denk ik niet onder hun eigen naam spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#85
De anchorman van RTV Rijnmond Sport (mijn collega Jan Dirk Stouten) heeft net een bericht van mij retweet (bijna 6000 volgers) Hopen dat er nog wat uit komt want anders halen we de 175 geen eens
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#86
Stille Wrote:Stouten) heeft net een bericht

Held Jan Dirk is jouw collega?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
Ja hij heeft zijn kantoor in hetzelfde pand alleen 2 deuren verder
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#88
_Tampie Wrote:
_Tampie Wrote:
_Tampie Wrote:137, and counting.... Ik ga mtf maar weer eens een poosje spammen Icon_evil

138, het valt stil...

140.... Neemt iedereen morgen even de tijd om te spammen, zodra de loting erop staat? Of is er geen behoefte aan nog meer concurrentie?
Loting is vrijdag, dus morgenochtend onze tijd zal ie er denk ik wel op staan (Overdune heeft de week).

Gebruik het volgende onderschrift aub op mtf (je mag hem natuurlijk aanpassen naar je eigen zin);

Code:
[SIZE="6"][COLOR="Red"][url]http://www.fantasytennismanager.com[/url][/COLOR][/SIZE] . We managed to get a sponsor! First 3 in the general ranking can pick an [SIZE="5"][COLOR="Red"]Adidas tennis racket worth € 200![/COLOR][/SIZE] The competition will start with the Australian Open, so register now!! Australian Open draw will be open this Friday - deadline Sunday 11 PM CET!!!

[u]Summary of the rules[/u]
Every week a budget is allocated depending on the scheduled ATP tournaments
Tournament schedules for the week are entered as soon as they're available
You use the budget to buy players in that week's tournaments schedules
Player's prices are their ATP ranking total
Players you selected score that week's ATP points for your team!

150, we vorderen, maar nu de loting erin staat moeten we nog een flinke stijging kunnen maken! Kom op, alle threads op MTF vol met onze spam! Smile
Reply
#89
Deze is beter!

Code:
[SIZE="6"][COLOR="Red"][url]http://www.fantasytennismanager.com[/url][/COLOR][/SIZE] . We managed to get a sponsor! First 3 in the general ranking can pick an [SIZE="5"][COLOR="Red"]Adidas tennis racket worth € 200![/COLOR][/SIZE] The competition will start with the Australian Open, so register now!! Australian Open draw is inserted and the database is open so you can pick your players now! - deadline Sunday 23:55 PM CET!!!

[u]Summary of the rules[/u]
Every week a budget is allocated depending on the scheduled ATP tournaments
Tournament schedules for the week are entered as soon as they're available
You use the budget to buy players in that week's tournaments schedules
Player's prices are their ATP ranking total
Players you selected score that week's ATP points for your team!
Reply
#90
Stille Wrote:De anchorman van RTV Rijnmond Sport (mijn collega Jan Dirk Stouten) heeft net een bericht van mij retweet (bijna 6000 volgers) Hopen dat er nog wat uit komt want anders halen we de 175 geen eens

Nog bedankt trouwens! helemaal top.
Wel vreemd, rond dat berichtje kregen we heel snel 5/6 extra inschrijvingen maar ik zie in de statistieken helemaal nergens kliks via twitter. Lijkt bijna wel of die niet geteld worden ofzo. Zou erg jammer zijn aangezien ik dan nooit kan kijken hoe succesvol promoties op twitter nou echt zijn geweest.
Reply


Forum Jump: