The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Promotie Fantasytennismanager
#31
Bericht van de admin wordt alleen weergegeven aan mensen die al in de subleague zitten. Je kan echter ook een omschrijving aangeven en die is zichtbaar voor iedereen
Reply
#32
Mac Wrote:Ik wil nog even een beetje voorzichtig zijn maar ik kan wel melden dat we inmiddels zo goed als rond zijn met een sponsor die 4 mooie prijzen ter beschikking stelt! Hakkuh Waarschijnlijk vanavond of morgen kan ik dit definitief melden.

Ben heel benieuwd... :razz:
Reply
#33
_Tampie Wrote:Ik zeg doestelling 300! Start is op 15 januari dus nog 11 dagen. 20 per dag moet kunnen als we straks ook prijzen hebben.

En de teller staat inmiddels al op 97, dus de 100 vandaag haalbaar?
Reply
#34
101 Hakkuh
Reply
#35
Grappig dat je steeds meer namen ziet die bekend zijn vanuit het TM verleden.
Reply
#36
_Tampie Wrote:Grappig dat je steeds meer namen ziet die bekend zijn vanuit het TM verleden.

Daar heb ik ooit ook 1 keer aan meegedaan. Vind dit (en dan is het nog niet eens begonnen) zo te zien een stuk overzichterlijker ervan uitgaande dat die schema's etc zoals ze er nu staan voor de toernooien in Brisbane Chennai en Doha het gehele jaar gebruikt worden. :yeah: Lekker makkelijk om te kijken wie tegen wie moeten en hierdoor lijkt het mij in ieder geval een stuk minder tijdrovend dan toendertijd TM
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#37
Mac Wrote:101 Hakkuh

102, het is een slechte dag. Apostelen, gaat heen naar andere gemeenschappelijke plaatsen en predikt het woord van Mac.
Reply
#38
Schaamteloze promotie maken voor het Ludica Tennisspel mag hier toch ook? Ludica Tennisspel Zoeken iig nog 1 deelnemer om het schema 16 compleet te maken... Bij interesse, PM me even...
Reply
#39
rhubarb Wrote:Schaamteloze promotie maken voor het Ludica Tennisspel mag hier toch ook? Ludica Tennisspel Zoeken iig nog 1 deelnemer om het schema 16 compleet te maken... Bij interesse, PM me even...
Ik heb deze al een paar jaar geleden bekeken. Het is me net iets te ingewikkeld. Niet dat het boven mijn pet gaat, maar geen zin om me er helemaal in te verdiepen.
Reply
#40
Het principe is dat je 12 unieke spelers onder contract hebt, en er iedere week 6 opstelt die ATP-punten voor je halen. Je speelt wekelijks tegen een andere manager, in een afvalschema 16.

Het is inderdaad niet een van de eenvoudigste spellen, maar wel een hele leuke. Voorheen was het uitsluitend voor (oud)leden van studententennisvereniging Ludica, maar dit jaar hadden we een gaatje waar Ad Wim dankbaar gebruik van heeft gemaakt.
Reply
#41
Aha, ik was al op zoek naar zijn naam.
Ik geloof zeker wel dat het een leuk spel is, maar het vergt wel even goede bestudering van de opzet.
En dat het uit de studentenwereld komt wordt door de url al verraden Smile
Reply
#42
Heeft iemand trouwens een idee hoe lang het normaal gesproken duurt om je account geactiveerd te krijgen op MTF? ik wacht inmiddels al meer dan een week, heb al een mailtje gestuurd naar ze maar echt 0 reactie.
Reply
#43
iemand heeft mijn oude username cornholio te grazen genomen zie ik :eeeek: Sad
Reply
#44
Allen, de prijzen staan erop! Ik moet nog een heel kleine slag om de arm houden, maar alleen de handtekening moet nog gezet worden zeg maar Wink. Tennisplanet.nl stelt namelijk 4 prachtige adidas tennisrackets beschikbaar met een maximale waarde van €200 per stuk!
Reply
#45
Nice! Al kom ik nooit in de buurt van een prijs haha
Reply
#46
Mac Wrote:Allen, de prijzen staan erop! Ik moet nog een heel kleine slag om de arm houden, maar alleen de handtekening moet nog gezet worden zeg maar Wink. Tennisplanet.nl stelt namelijk 4 prachtige adidas tennisrackets beschikbaar met een maximale waarde van €200 per stuk!

=D> =D> =D>
Reply
#47
Win je 2 rackets als je het MK en het AK wint?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
Voor jou niet van toepassing. Leuke prijzen! Top geregeld! Ik tennis niet maar win toch niet :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
@buurs, nee dat heb ik er op de prijzenpagina ook specifiek bijgezet en zal het ook nog bij de regels vermelden. 'winnaar' medailleklassement moet van buiten de top3 komen. In het geval van een gelijke stand bij de medaillewinnaars zal degene met de hoogste totaalscore er met de prijs vandoor gaan. Mocht ook die gelijk zijn wordt er geloot.
Reply
#50
@mac kun je trouwens geen linkje krijgen op tennisplanet? Zou je organisch wel helpen :-"
Reply
#51
We hebben overigens via adwords 6 bezoekers gehad tot nu toe en 1721 vertoningen, we worden dus wel lekker gezien Icon_twisted
Reply
#52
tennisplanet gaat ons als t goed is promoten via hun twitter en facebook kanaal. Dat zijn gecombineerd zo'n 2000 volgers dus dat zal ook wel helpen
Reply
#53
Nu de prijzen bekend zijn, denk ik dat het zaak is dat iedereen zijn 'forum netwerk' buiten dit forum om gaat lekker maken. Van mtf en fok valt de animo vooralsnog tegen, met de prijzen moet dat beter kunnen. En er zijn ongetwijfeld nog mensen die andere tennisforums kennen en bezoeken. Nu alvast promoten en zeker zodra de AO draw open staat, anders komen we niet veel verder dan waar we nu staan.

Het aantal deelnemers dat we dit jaar hebben, zal natuurlijk van invloed zijn op de prijzen die weer voor volgend jaar geregeld kunnen worden.
Reply
#54
Jullie hebben nu een plek gekregen bij ons op het forum, dus ik zou zeker wat promotie maken wat betreft de prijzen om de spelers te overtuigen dat ze mee gaan doen. De combinatie van gratis met prijzen zou moeten werken... :wink:
Reply
#55
Ik heb afgelopen weekend ook wel een mannetje of 10 erbij geluld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ad Wim Wrote:Ik heb afgelopen weekend ook wel een mannetje of 10 erbij geluld.

Undecided Ik heb wel meedelijden met degene die naar de kroeg wilde om een rustig avondje te drinken, maar daar Ad Wim aantrof op oorlogspad om zieltjes te winnen voor FTM. Wink
Reply
#57
137, and counting.... Ik ga mtf maar weer eens een poosje spammen Icon_evil
Reply
#58
We hebben inmiddels nog wat extra prijzen! voor elke weekwinnaar tijdens de grandslam toernooien is er €25,- beschikbaar! Australian open wordt dus nog belangrijker Wink
Reply
#59
Hakkuh
Reply
#60
Ok, het is gewoon cash zelfs? Ik dacht in de vorm van een tegoed bij Zweeler. Nog mooier.
Reply


Forum Jump: