The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Promotie Fantasytennismanager
#91
ah, dat is trouwens niet waar zie ik net. Blijkbaar gebruikt twitter daar t.co voor. 15 hits heeft het opgeleverd gister, erg netjes met daaruit 5/6 inschrijvingen!
Reply
#92
Heeft Arco zich al ingeschreven?
Reply
#93
Denk t niet (iig niet onder zn eigen naam)
Reply
#94
Graag gedaan Mac. Heb het bij diverse andere twitteraars ook geprobeerd en zelfs een mail naar Theo Bakker van Sport 1 gestuurd maar helaas geen antwoord. Maar ja wie weet onder een fakenaam
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#95
tennisplanet.nl heeft inmiddels een berichtje op hun twitter/facebook gezet. Hopelijk zorgt dat ook voor wat extra aanmeldingen! met gecombineerd 2000 viewers moet dat wel een boost geven denk ik
Reply
#96
Nog een paar dagen dan. 200 gaat nog lukken?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
200 gaat zeker lukken, het gaat best hard op het moment. Spammen jullie nog lekker een beetje mee?
Reply
#98
Ik heb bij ons op het forum nog wat promotie gemaakt en zal zelf ook een team gaan bouwen. Dan kan ik mijn kennis wat betreft het herentennis wat upgraden, wat wel handig is voor alle spellen die we dit jaar nog gaan doen... :wink:

Helaas is mijn zwakke punt om elke week wat in te vullen, terwijl mijn laptop ongeveer vastgeplakt zit aan mijn vingers, maar wie weet dat ik deze keer niet iets vergeet in te vullen.

Ook maken we dan wel een Zweeler sub league, als er meerdere spelers zijn die mee willen doen. Dat is me nu nog niet duidelijk. :Big Grin
Reply
#99
Duncan, ben jij toevallig admin van de subleague voor de MTF'ers? Wat is de login?
Reply
We hebben een sub league aangemaakt en er doen er al zeker 4 mee.. :wink:
Reply
Gezien de onderlinge strijd tussen de subleagues ga ik niet van teveel walletjes mee eten, Organisatie en Forum zijn mijn subleagues. Forum Subleague heeft natuurlijk alleen maar te verliezen hier Icon_evil
Reply
_Tampie Wrote:Gezien de onderlinge strijd tussen de subleagues ga ik niet van teveel walletjes mee eten, Organisatie en Forum zijn mijn subleagues. Forum Subleague heeft natuurlijk alleen maar te verliezen hier Icon_evil

waarom staat cc hier tussen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
omdat cc ook de organisatie doet?
Reply
_Tampie Wrote:Duncan, ben jij toevallig admin van de subleague voor de MTF'ers? Wat is de login?


ja, login is clash

moeten er nog meer komen als het goed is
Reply
Mac Wrote:omdat cc ook de organisatie doet?

dat wist ik niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
190! Nog even doorzetten voor die 200, moet makkelijk kunnen! Ik hoop dat iedereen vandaag nog een uurtje reclame maakt op de diverse fora?
Reply
200 Smile toppie jongens
Reply
201, pagina 9 is een feit. Echt een mooi aantal, ik hoop dat er ook veel een beetje actief blijven. Met 100 actieve op 3/4 van het seizoen doen we het prima, denk ik.
Reply
Zullen er ook een boel zijn, die alleen langskomen tijdens de GS's.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat valt wel mee denk ik nu we de grote prijzen hebben voor het AK en medailleklassement en niet voor de GS's. Ben er meer benieuwd naar hoeveel van de 200 er vanavond een team neerzetten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:... Ben er meer benieuwd naar hoeveel van de 200 er vanavond een team neerzetten.

158 dus.
Reply
Flikker die 42 er maar direct uit dan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Krijgt elk team dat niets instuurt 80% van het slechts scorende team? Staat niet in de regels.
Reply
ai klopt, staat inderdaad niet in de regels maar zo heeft het wel altijd gewerkt. Ik zal het vanavond even toevoegen aan de regels
Reply
Nu met 200+ deelnemers is dat niets meer. Er is altijd wel iemand die vrijwel niets scoort.
Reply
FTM heeft nu ook een officieel twitter account @FantasyTennisM . Ik zal daar vooral updates plaatsen over nieuwe features, bugfixes etc.
Reply


Forum Jump: