The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bekerfinale: Ajax - PSV
Djabs Wrote:Zat naast 2 PSV Amsterdammers (Jajaja, ze bestaan!!!)

Zeker die zot van een Cees Geel :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
zeiden ze nou bij Voetbal Insite dat er maarliefst 6000 helden zich bereid hebben gevonden vanavond de huldiging bij te wonen?

hulde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waren er iets van 10.000. Zag er iig gezellig uit.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Nou wat was het gezellig.....ik zag toch net op het journaal iets heel anders....ouderwetse rellen...waterkannonen.....me erbij.....en het waren ajaks fans die boos zijn op het bestuur omdat danny blind ontslagen wordt....dus wat doen ze, ze gaan hun eigen feestje vergallen =D>



Ajax-huldiging
AMSTERDAM - De feestelijke huldiging van Ajax op het Leidseplein in Amsterdam is maandagavond uitgelopen op ongeregeldheden. De mobiele eenheid (ME) moest eraan te pas komen om het plein na afloop te ontruimen omdat supporters met elkaar en met de politie de confrontatie opzochten en niet uit zichzelf wilden weggaan.




Foto: ANP

In totaal arresteerde de politie zeker 25 mensen en vielen er twee gewonden.

De mobiele eenheid rukte op toen rond 21.00 uur de feestelijke stemming omsloeg. Ondanks de oproep van Ajax om de huldiging waardig en goed te laten verlopen, liep de situatie uit de hand. De supporters raakten slaags met elkaar en bekogelden de politie met stenen.

Het waterkanon van de ME verdreef de relschoppers van het Leidseplein. Ruim een uur later keerde de rust weer enigszins terug in de stad.

Volgens de politie waren er geen fans van rivaliserende clubs in de stad aanwezig. De onruststokers riskeren een stadionverbod van maximaal tien jaar, liet Ajax eerder op de dag al weten. De politie sluit meer aanhoudingen niet uit, aldus een woordvoerder.

Twee personen zijn bij de ongeregeldheden gewond geraakt, van wie er een naar het ziekenhuis moest worden overgebracht. De ander kon ter plekke worden behandeld. De betrokkenen hadden steekwonden opgelopen, zei een woordvoerder van de politie.
Bangkok resident.
Reply
Ga je dit in ieder topic neerzetten Rico?
Reply
Wat zag het erg toch treurig uit die huldiging :lol: . Heb verder niets van de relletjes gezien, maar natuurlijk weer treurig dat het zo moet lopen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ja, zo ging het bij PSVau ook al, jammer zeg.
Reply
Bij welke club gaat het niet zo? Die relletjes waren er trouwens na afloop pas.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dugarry Wrote:Ga je dit in ieder topic neerzetten Rico?

Ik open er zo nog 1 inderdaad !


Maar gewoon triest dat het nooit een keer gezellig kan blijven hier in NL.
Bangkok resident.
Reply
Er lopen overal rotte appels tussen (helaas).

Ik snap alleen niet dat het gister ook weer gebeurde! Heel die huldiging sloeg namelijk nergens op! En die toespraak van Blind :lol: , is toch te triest voor woorden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
ik snap niet dat er altijd zo badinerend moet worden gedaan over de amstel cup. na de cl, uefa cup en het kampioenschap de op 3 na mooiste prijs die je kunt winnen in een jaar. mag en moet je gewoon erg blij mee zijn. door het telkens maar weer (ten onrechte) te bagatelliseren wordt het nooit zo'n mooie prijs als in engeland.

en blind hield een toespraak, wat had hij anders moeten zeggen? lekker makkelijk van van hanegem om hier kritiek op te geven, maar ik kan er geen problemen mee hebben dat hij zichzelf even op de kaart zet nu hij in een hoek gezet is door ajakkes.
Reply
Nu de beker een andere opzet gaat krijgen, kan het mss eindelijk als een 'echte' prijs gezien gaan worden voor de topclubs. En ja, ik baal er wel van dat wij hem zondag niet wonnen. Het is nu gewoon een lachertje, 4 wedstrijdjes winnen en je hebt de beker :|

Blind zette zichzelf in idd op de kaart. Maar sprak hierdoor in zijn speech zichzelf kei hard tegen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:ik snap niet dat er altijd zo badinerend moet worden gedaan over de amstel cup. na de cl, uefa cup en het kampioenschap de op 3 na mooiste prijs die je kunt winnen in een jaar. mag en moet je gewoon erg blij mee zijn. door het telkens maar weer (ten onrechte) te bagatelliseren wordt het nooit zo'n mooie prijs als in engeland.

en blind hield een toespraak, wat had hij anders moeten zeggen? lekker makkelijk van van hanegem om hier kritiek op te geven, maar ik kan er geen problemen mee hebben dat hij zichzelf even op de kaart zet nu hij in een hoek gezet is door ajakkes.

Voor Ajax de 2e na mooiste prijs waf. De vetgedrukte prijs kunnen wij helaas zo goed als nooit winnen. Dat is de tol die je betaald voor het leveren van prestaties.
Reply
de prestaties tegen bijv kopenhagen of lausanne bedoel je?
Reply
Geen idee welke prestaties hij bedoelt, maar door de prestaties tegen Feijenoord gaan we het komend seizoen weer proberen! Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
huid-schieten-verkopen-beer. :wink:
Reply
centre court Wrote:zeiden ze nou bij Voetbal Insite dat er maarliefst 6000 helden zich bereid hebben gevonden vanavond de huldiging bij te wonen?

hulde.

Dat zijn er idd 6000 meer dan er elk jaar op de Coolsingel staan. Scherp gezien! =D>
Reply
waf Wrote:huid-schieten-verkopen-beer. :wink:

Doen = schieten
Proberen = aanleggen

:razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Matador! Wrote:
centre court Wrote:zeiden ze nou bij Voetbal Insite dat er maarliefst 6000 helden zich bereid hebben gevonden vanavond de huldiging bij te wonen?

hulde.

Dat zijn er idd 6000 meer dan er elk jaar op de Coolsingel staan. Scherp gezien! =D>
Undecided
Reply
Ricochan Wrote:Net op de radio; Ajaks supporters gooiden vuurwerk in het eigen publiek, gingen met elkaar op de vuist, ouders met huilende kinderen gingen daarom al naar huis, mensen werden afgevoerd.....top publiek ! =D>

Onzin, direct naast de Ajax supporters zaten een paar debielen die het nodig vonden om uitbundig te gaan juichen en provoceren richting de Ajax supporters. Nadat er meerdere malen door Ajax supporters aan stewards en toekijkende ME'ers was gevraagd om die figuren te verwijderen, werden er een aantal versnaperingen en een 'rotje' naar die gasten gegooid. Pas toen werden ze verwijderd.

In het eigen publiek geen vechtpartijen gezien en het vuurwerk dat in het vak werd afgestoken werd onder die steigertribunes gegooid. Boeren trouwens niet gehoord, enkel bij goal en rode kaart Galasek. Wat een stinkhok was vak GG trouwens :x
Het is toch ONS bier?
Reply
Je onderschrift Hakkuh
Reply
Matador! Wrote:
centre court Wrote:zeiden ze nou bij Voetbal Insite dat er maarliefst 6000 helden zich bereid hebben gevonden vanavond de huldiging bij te wonen?

hulde.

Dat zijn er idd 6000 meer dan er elk jaar op de Coolsingel staan. Scherp gezien! =D>

Wanneer er iets te vieren is staat er ook meteen 200000 man. Bij ons komen er met de eerste training van het seizoen nog 6000. Undecided cry
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Matador! Wrote:
centre court Wrote:zeiden ze nou bij Voetbal Insite dat er maarliefst 6000 helden zich bereid hebben gevonden vanavond de huldiging bij te wonen?

hulde.

Dat zijn er idd 6000 meer dan er elk jaar op de Coolsingel staan. Scherp gezien! =D>

Wanneer er iets te vieren is staat er ook meteen 200000 man. Bij ons komen er met de eerste training van het seizoen nog 6000. Undecided cry

Undecided

Het enige wat ze in Rotterdam uitverkopen en waar zo ongeveer 200000 naar toe willen gaan zijn die 3 concerten van George Michael!
Reply
Ik wandelde toevallig over de Coolsingel toen Feijenoord voor het laatst het halen van de titel vierde... ik zag geen 200.000 man, maar dat kwam wellicht omdat ik moest hollen voor me leven :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
centre court Wrote:
Matador! Wrote:
centre court Wrote:zeiden ze nou bij Voetbal Insite dat er maarliefst 6000 helden zich bereid hebben gevonden vanavond de huldiging bij te wonen?

hulde.

Dat zijn er idd 6000 meer dan er elk jaar op de Coolsingel staan. Scherp gezien! =D>

Wanneer er iets te vieren is staat er ook meteen 200000 man. Bij ons komen er met de eerste training van het seizoen nog 6000. Undecided cry

Voor de meeste is een viering op de coolsingel natuurlijk een 'once in a lifetime opportunity'. :lol:
Het is toch ONS bier?
Reply
=D>
Reply
Treesong Wrote:Ik wandelde toevallig over de Coolsingel toen Feijenoord voor het laatst het halen van de titel vierde... ik zag geen 200.000 man, maar dat kwam wellicht omdat ik moest hollen voor me leven :waf:

dat zal je leren :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bumme Wrote:Waren er iets van 10.000. Zag er iig gezellig uit.

:roll:
Hup Ajakkes, ik zag nog een lantaarnpaal overeind staan op het nieuws :roll:
Reply
Als er niet te zeiken valt op Ajax zelf, dan maar op de 'supporters' :roll:

Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Dat zijn geen supporters Lennie, de supporters waren toen al naar huis.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: