FTM Forum

Full Version: Bekerfinale: Ajax - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Zowel bus- als autocombi, 17.000 kaarten voor PSV, 17.000 kaarten voor Ajax, 17.000 kaarten voor bobo's,scheidsrechters enz.

Geen vrije verkoop dus, maar een autocombi is ook risicovol, zeker als ze van Ajax ook met de auto mogen komen. :o

Wie gaan er nog meer heen?
Ajax krijgt geen autocombi, wij zitten niet voor niets aan de kant van het station. Gok op een trein/bus-combi.
Ik ga er ook heen..!
En dan tegen mij zeiken dat ik vroeg topics open over onze wedstrijd tegen Vites!
Fabian Wrote:Ajax krijgt geen autocombi, wij zitten niet voor niets aan de kant van het station. Gok op een trein/bus-combi.
Ik ga er ook heen..!

Jullie zitten op de Noordzijde. Zoals je weet loopt de sluis van de trein naar 't uitvak dus naar de andere kant van het stadion. Jullie zitten dus zeker niet ideaal wat dat betreft. Ajax zal zeker een strakke buscombi krijgen, psv mss wel met de auto. Ook gezien de groep Feyenoorders die ''langs zal komen'' lijkt me dat hier sprake is van een zeer hoog risico.
Die kaartende Hagenezen zullen er ook wel wezen Hakkuh
ik ben er ook bij.
Treesong Wrote:Die kaartende Hagenezen zullen er ook wel wezen Hakkuh

Ik denk dat ik tussen een van die 17.000 bobo's ga plaatsnemen... :wink:
Zelfs de Belgen hebben er een hekel aan:

[Image: bredanaar_dsc00002.jpg] :wink:
:lol:
EJR Wrote:
Treesong Wrote:Die kaartende Hagenezen zullen er ook wel wezen Hakkuh

Ik denk dat ik tussen een van die 17.000 bobo's ga plaatsnemen... :wink:

Sex voor een kaartje?
Wie wil er kaartjes kopen? :wink:
Ik ben ook van de partij, met de autocombi warschijnlijk. Deze is overigens alleen mogelijk voor 1800 van de 2000 reiskaarthouders van PSV...
Morgen maar eens een kaart halen...

Quote:AFC Ajax - PSV
Finale Gatorade Cup
7 mei 18.00 uur
De Kuip
Max. 1 per CC (m.u.v. Ajax Kids Club 2 per CC)

Start kaartverkoop 8 april 10.00 uur
Kaarten worden verkocht via verkooppunten van TicketBox (zoals de Primera en andere zaken waar Staatsloten worden verkocht). Kijk voor een verkooppunt bij jou in de buurt op <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ticketbox.nl">http://www.ticketbox.nl</a><!-- m -->


Kaartverkoop via TicketBox
1 kaart per CC
Prijs € 46,64 :eeeek:
Verplichte trein- en buscombi
Vanaf za. 8-4 10.00 uur: Alle Ajax uitkaarthouders
Vanaf wo. 12-4 10.00 uur Alle Ajax SCC
Vanaf vr. 14-4 10.00 uur Alle Ajax Supp. CC
Vanaf za. 15-4 10.00 uur Alle Ajax CC
Ter info: in 1e instantie worden eerst de 6400 omwisselbiljetten voor 8 treinen verkocht. Daarna begint de verkoop voor de busomwisselbiljetten. Let op: dit gebeurt pas een dag na het uitverkopen van de treinomwisselbiljetten.
Jij kunt op je CC dus 2 kaarten halen Fabian? :wink:
ruim 100 guldentjes voor een kansloze nederlaag dus. :8:
Dugarry Wrote:Wie wil er kaartjes kopen? :wink:

Welke vakken en wat is de prijs, dugarry ?
Vak S, 250 per stuk.
Whoehaha, daarvan kan ik er 5 krijgen...voor die prijs.
Neem je die.
Maar al te graag, oplichter!
Fabian Wrote:Morgen maar eens een kaart halen...

Kaartverkoop via TicketBox
1 kaart per CC
Prijs € 46,64 :eeeek:

Autoreis
Verkoopvoorwaarden kaarten in combinatie met een autoreis:
Voor de autocombi is een PSV Uitkaart verplicht, er kan dus één kaart per PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card worden gekocht.

Prijzen kaarten in combinatie met een autoreis:
Vak X1 t/m X4: € 19,00 :Big Grin Klik hier voor een stadionplattegrond.
Ik heb nog een Ajax, nog ene PSV CC. Hoe miet ik in godsnaam aan kaartjes komen?

De vraag wie er kaartjes wilde kopen was een lokkertje op een reactie van vrind Bor.
Dugarry Wrote:Ik heb nog een Ajax, nog ene PSV CC. Hoe miet ik in godsnaam aan kaartjes komen?
Als je nóg een Ajax en nóg een PSV CC hebt, dan moet je naar de Ticketbox gaan. Kun je nóg meer kaarten halen :wink:
Quote:Ajax-fans woedend op KNVB

De combinatie Ajax en de KNVB is de laatste tijd geen gelukkige. Was vorige week scheidsrechter Roelof Luinge nog de boosdoener, dit keer zijn de Amsterdamse fans woedend op de nationale voetbalbond zelf.

Voor het bekerduel met PSV in De Kuip moeten de Ajacieden 46 euro betalen en zijn ze bovendien verplicht met een trein- of buscombi naar de wedstrijd te reizen. De Eindhovense supporters betalen daarentegen 29 euro en een groot gedeelte zou met vrije vervoer naar Rotterdam mogen afreizen.
moeten ze maar niet stiekem kaartende ADOfans proberen te vermoorden Icon_evil
En terecht dat Ajax verplichte combi heeft. Wel vreemd dat je per scc van Ajax maar 1 kaartje kunt halen en per scc van PSV 3, waarbij de seizoenkaarthouder zelf niet eens hoeft te gaan.

Betekent dus dat er straks veel meer PSV'ers zullen zijn?!
Dit betekent alleen maar dat ze zelfs bij psv weten dat ze (bijna) geen uitpubliek op de been kunnen brengen.
Vriendenprijsje en veel kaarten per scc kunnen dit wat opkrikken. Voor Ajacieden (de scc-ers) wordt het weer dringen voor een kaartje....

De combi is natuurlijk terecht, zie je al Ajacieden los in Rotjeknor wandelen, zal gezellig worden dan... :lol:
Fabian Wrote:Dit betekent alleen maar dat ze zelfs bij psv weten dat ze (bijna) geen uitpubliek op de been kunnen brengen.
Vriendenprijsje en veel kaarten per scc kunnen dit wat opkrikken. Voor Ajacieden (de scc-ers) wordt het weer dringen voor een kaartje....

De combi is natuurlijk terecht, zie je al Ajacieden los in Rotjeknor wandelen, zal gezellig worden dan... :lol:

:^o 80% van de gloryhunters in NL zie je zelden in een voetbalstadion, maar hebben voor noodgevallen wel een CC. Het is niet onaannemelijk dat dit een Ajax cc is (eerlijk is eerlijk de meeste gloryhunters zijn voor ajax, ondanks dat er de laatste jaren weinig te hunten valt :razzSmile. Er zijn dus veel meer Ajax cc's dan bij PSV of welke andere club dan ook. Al die Ajax gloryhunters zullen bij een beker finale wel weer vooraan staan waardoor Ajax besloten heeft slechts 1 kaart per cc toe te staan om zo ook de niet gloryhunters wat ruimte te geven. Van de andere kant zijn er natuurlijk niet veel echte trouwe supporters bij Ajax.
SCC Ekslem, SCC, SEIZOENSKAART, niet over de club card...
Kaartverkoop via TicketBox
1 kaart per CC
Prijs € 46,64
Verplichte trein- en buscombi
Vanaf za. 8-4 10.00 uur: Alle Ajax uitkaarthouders
Vanaf wo. 12-4 10.00 uur Alle Ajax SCC
Vanaf vr. 14-4 10.00 uur Alle Ajax Supp. CC
Vanaf za. 15-4 10.00 uur Alle Ajax CC
Ter info: in 1e instantie worden eerst de 6400 omwisselbiljetten voor 8 treinen verkocht. Daarna begint de verkoop voor de busomwisselbiljetten. Let op: dit gebeurt pas een dag na het uitverkopen van de treinomwisselbiljetten.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8