The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord - AFC Ajax
#61
waf Wrote:
Ronnie D. Wrote:Oh god wat zijn we weer vol van onszelf omdat we woordspelletjes proberen te spelen om zo ons gelijk te halen.

Kietel even, dan kan ik ook meelachen.

ja, dat is ook een mooie oplossing. hoe kom ik er nog onderuit: oh ja, ik zeg gewoon dat hij er een woorspelletje van maakt. misschien moet je gewoon toegeven dat je een misplaatst grote smoel had en mij ten onrechte hebt verweten dat ik niet goed heb gelezen? ik zou als ik jou was idd niet gaan lachen, daar heb je geen enkele reden toe.

Waar moet ik onderuit proberen te komen?
Als jij het verschil tussen geraakt worden en elkaar raken niet kan onderscheiden is dat niet mijn probleem.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#62
Ronnie D. Wrote:Als jij het verschil tussen geraakt worden en elkaar raken niet kan onderscheiden is dat niet mijn probleem.

zoals ik al eerder heb geschreven (maar ik had al geconcludeerd dat je niet leest), als daar al een verschil tussen zit wordt uit een foto iig niet duidelijk wie wie raakt. hoe het ook zij, ze raken elkaar en het is niet ondenkbaar dat guidetti daardoor in onbalans komt. maar ja, als iemand jouw mening niet deelt is het slap geouwehoer, toch?
Reply
#63
Als jij niet kan beoordelen wie er geraakt word als de ene bij de andere op zijn voet staat dan beschouw ik je uitleg om daar uit te draaien als slap geouwehoer ja.
Dat heb je helemaal goed gezien. Applaus voor jezelf!
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#64
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
Flixieluv Wrote:Elke keer als ik zo'n jankverhaal van de zogenaamd hondstrouwe kakkerlakken lees, krijg ik kotsneigingen. Bij dit soort emotioneel gepiep is het soms goed om den kakkerlak eens met wat droge Joodse cijfertjes om de domme harses te slaan.

volgens teletekst zaten er gisteren 45880 man in de aarsrena. Undecided Undecided

Ja vin je 't gek? Het vroor dat het kraakte, logisch dat er eens een man of 6/7000 (waaronder Flix, niet ivm de kou overigens) thuisblijft. :roll:

het waren dus geen 6000 man, maar 16000 man die afwezig waren. het werkelijk aantal getelde supporters was 29k en een beetje...

althans, vandaag staat hier een artikel over in nrc next, en zij zeggen navraag te hebben gedaan bij clubs. tot mijn grote verbazing blijkt ook feyenoord tegenwoordig het aantal scc ers standaard mee te tellen. ik weet nu ook waarom ze dat doen, het toeschouwersgemiddelde is een van factoren die bepaalt hoeveel geld je aan het eind van een seizoen krijgt. schandalig gewoon, er zijn kennelijk 5 clubs die de werkelijke toeschouwers tellen (waaronder psvee) en die krijgen dus eigenlijk te weinig geld. onbegrijpelijk dat dat wordt toegestaan (hoewel, dat moet je lekker zelf weten, maar dan is het belachelijk dat dit medebepalend is voor het bedrag dat je aan het eind van het seizoen krijgt).

ik moet dus gedeeltelijk terugkomen op mijn stellingen. maar goed, ik denk dat feyenoord dit pas is gaan doen sinds dat ze weten dat je er meer geld door krijgt en bovendien blijkt uit het artikel van nrc next dat ajakkes gemiddeld 20% no show heeft en feyenoord 10%. dus ajakkes telt nog altijd 10% meer spooktoeschouwers dan feyenoord.
Reply


Forum Jump: