The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
#31
Ik ben benieuwd wat we van die Franse rukkers allemaal kunnen verwachten in Montpellier. Gasquet, Simon, Monfils.... Allemaal kunnen ze top zijn indoor, maar het kan ook he-le-maal niks zijn met die gasten. Ik kan me niet voorstellen dat Berdych er veel zin in heeft daar. Die zal even wat ritme indoor willen opdoen voor DC en R'dam.

In Zagreb weer veel Kroaten en ander oostblok gepeupel. Baghdatis is favoriet bij de bookies, ik denk eerder aan een van de Kroaten.

In Vina del Mar een hoop rukkers. Een aantal zijn er al even bezig met challengers, geen idee wie het juiste ritme al gevonden heeft. Wildcards voor Massu en Gonzalez, ik hoop dat ze er iets mee kunnen. Geen enkele Chileen direct geplaatst, het is weinig meer daar. Giraldo / Monaco / Bellucci zie ik serieus als titelkandidaten.
Reply
#32
Ga het even lekker allemaal voorkauwen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Het gaat uiteindelijk toch om het maken van je eigen keuzes. Ik kan me niet voorstellen dat je het helemaal met me eens bent (al zeg ik niet eens zoveel).

Overigens, q's voor Montpellier en Zagreb bekend en geplaatst in het schema. De verliezers (De Voest, Bolelli en Carreno) laat ik nog even staan onderaan voor de eventuele ll spots.
Reply
#34
Melzer moet weer tegen mijn mustpick hoor. :x
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#35
Ik ben het behoorlijk met je eens, maar het is dan ook niet zo moeilijk in te schatten deze week.
Althans, voor iemand die het op de voet volgt, maar dat doet niet iedereen hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Krijgen de Q's 12 extra punten? Nee toch?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#37
Haggie Wrote:Krijgen de Q's 12 extra punten? Nee toch?

Is de paus katholiek? Nee toch? :wink:
Reply
#38
_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:Krijgen de Q's 12 extra punten? Nee toch?

Is de paus katholiek? Nee toch? :wink:

Kies jij maar lekker Giraldo! :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
Haggie Wrote:Melzer moet weer tegen mijn mustpick hoor. :x
En z'n beste vriend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Waarom staat Melzer nog/al in het rood?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#41
Al hersteld voor je het gepost had :p
Reply
#42
De SACCS is er pas sinds 2000, dat wist ik niet. In 2000 begon het met een overwinning van Chela in Mexico City (als q), Kuerten in Santiago en good old Puerta in Bogota.

In 2000 maakte Gonzalez zijn ATP debuut in Santiago (het Chileense toernooi werd een aantal keer verplaatst tussen Santiago en Vina del Mar, zo'n 150 km verder aan de kust).
10 jaar geleden, in 2002, haalde Gonzalez in Vina del Mar zijn tweede ATP titel, zijn eerste van 4 toernooioverwinningen in Chili (totaal 11), steeds in Vina del Mar.
Reply
#43
Mooi dat Gonzalez deze week weer genoemd wordt het op het forum, toch de grootste held allertijden!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#44
heren: Nog taktische tips voor deze 3 toernooien :-) Afgezien van wachten totdat de partijen van vandaag zijn afgelopen.
Reply
#45
zweeler Wrote:heren: Nog taktische tips voor deze 3 toernooien :-) Afgezien van wachten totdat de partijen van vandaag zijn afgelopen.

Geen Berdych nemen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
Haggie gaat gewoon zijn must pick nemen aangezien die 3-0 voorstaat (h2h) tegen zijn beste tennismaat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
Ik denk er nu pas weer aan, maar toch erg jammer dat we de budgetkwestie niet hebben uitgewerkt in december. Dit is gewoon te veel budget om het een leuke, spannende week te maken. Je kunt weer bijna alle topseeds nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Maar die zijn soms niet goed genoeg of uberhaupt niet rendabel, het blijft dus nog steeds een spel waarin je keuzes moet maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Maar dat weet iedereen wel. Als je dit vergelijkt met de AO, is er eigenlijk weinig aan. Ik blijf erbij dat het leuker zou zijn bij minder budget. Dan moet je bijv in VdM al kiezen. Nu kun je prim de 8 topseeds nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Eens Ad.

ipv van 6000 per toernooi, zou 4000 ook prima kunnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#51
Ad Wim Wrote:Maar dat weet iedereen wel. Als je dit vergelijkt met de AO, is er eigenlijk weinig aan. Ik blijf erbij dat het leuker zou zijn bij minder budget. Dan moet je bijv in VdM al kiezen. Nu kun je prim de 8 topseeds nemen.

Het is in ieder geval zo (en ik ben maar een noob in het spel) dat je nu niet zulke lastige keuzes hebt als bij de AO...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#52
Bah, veel te veel budget inderdaad.
Reply
#53
Slinger het in november nog eens aan zou ik zeggen.
Reply
#54
15 februari ook goed? :lol:
Reply
#55
buurs Wrote:Eens Ad.

ipv van 6000 per toernooi, zou 4000 ook prima kunnen.
Dat komt omdat er 2 toernooien zijn waarin vooral rukkers meedoen. Heb je 3 toernooien zoals Montpellier dan moet je wel keuzes maken. Laten we het maar vaker bekijken. Overigens vind ik het niet erg, ik vind het leuker dat de belangrijke toernooien het verschil maken.
Reply
#56
S of L? #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#57
Haggie Wrote:S of L? #-o

L!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
H of B?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ad Wim Wrote:H of B?

H!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
Ik neig naar B.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: