FTM Forum

Full Version: Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Leuk dat er op gravel gespeeld gaat worden. Altijd heerlijke partijen tussen die rukkers in de SA swing

Cilic gaat zijn rentree maken in Zagreb. Verder oa Ljubicic, Youzhny, Baghdatis, Haase. Thiemo speelt Q. Zwakke MD
Montpellier is wat sterker bezet met o.a. Berdych, Simon, Monfils, Gasquet, Lopez
Vina del Mar oa Monaco, Chela, Bellucci, Andujar, Montanes. Robredo heeft zich alweer terug getrokken
Ik heb er ook wel weer zin in een beetje ruktoernooien. Mooie afwegingen te maken, hopelijk nog niet al te veel gespeeld op maandag!
En tennis van 11.00 tot 's avonds laat :Big Grin (krijg ik weer slapelozen nachten he buurs)
De SA swing is altijd de mooiste periode van het jaar!
Wel erg matig bezet komende week.
Maar wel Andreev een WC. DIe gaat ons LTM punten bezorgen (of niet)
De SA swing is wel leuk maar ik vind het niet de mooiste. Bijv Acapulco is ruk want die beginnen standaard om 22.00 uur ned tijd.
Indian Wells/Miami vind ik altijd erg leuk om te zien en de gravelperiode voor RG is ook top
Andreev heeft helemaal geen WC nodig en Cilic doet niet mee. Valt me van je tegen.
Stille Wrote:de gravelperiode voor RG is ook top

Dit is voor mij de mooiste van het jaar!
Ik heb alleen effe op ATP site gekeken Ad en niet op al die andere sites. Die site moeten ze eens updaten want er staan dus diverse spelers op die niet meedoen. Op stevegtennis twitter stond dat Andreev WC had gehad
Thiemo helaas af moeten zeggen ivm lichte enkelblessure. Sijsling speelt Montpellier Q en treft morgen Goffin. Pittig!
Gonzo-Riba in de 1e ronde. Hopen dat ie nu echt fit is
Het wachten is nog even op de draw van Montpellier. Ik ben de hele middag weg, dus wordt pas vanavond voor de database open gaat.
Sijsling prima overwinning op Goffin (63 63) Speelt vanmiddag tegen Dasnieres de Veig voor een plek in de laatste Q ronde
Stille Wrote:Gonzo-Riba in de 1e ronde. Hopen dat ie nu echt fit is

:excited:
De database is open. Ik zet vanavond nog even de q's erbij die kiesbaar zijn, laatste q ronde wordt bij alledrie morgen gespeeld.
Er staat momenteel geen selectievinkje bij Bogomolov
Verholpen of het lag aan mijn telefoon
Verholpen, maar dat was al op het moment dat ik postte. Bogomolov Jr wordt standaard met jr geimporteerd, dat moet handmatig naar Jr worden aangepast anders krijgt hij inderdaad geen selectievakje.

Als er nog onvolkomenheden zijn, horen we het overigens altijd graag!
Ik ben wel benieuwd hoeveel teams er in week 2 worden ingevuld! Meer dan 100 hopelijk.
Melzer laks geweest met inschrijven? Omdat ie Q;s speelt?
Goed geraden Hag :-)
Misschien ook wel een tactiek om lekker warm te worden en de MD ook te winnen :wink: :
Melzer def. Cacic 62 61
Melzer def. Semrjac61 63
Melzer - Fischer laatste pot, Oostenrijks onderonsje!
Mijn kansen op eremetaal zijn dit jaar al wel verkeken. Sta echt triest onderaan. Maar deze weken zijn altijd leuk om te spelen. Benieuwd hoeveel ik kan gaan stijgen dit jaar, vanaf de allerlaatste plaats..
Weinig gespeeld op de deadline, dus kan wel een leuke week worden. Ik vind het iig erg lastig.
Zoals altijd weer geld zat, maar ook genoeg keuze.
Ik was er echt binnen 5 min mee klaar. Montpellier heb ik maar weinig man
Ad Wim Wrote:Weinig gespeeld op de deadline, dus kan wel een leuke week worden. Ik vind het iig erg lastig.
Zoals altijd weer geld zat, maar ook genoeg keuze.

Mooie kans voor je om de koppositie te pakken. Dat is je debuut dan zeker?
Nee, heb 2 jaar geleden ook ooit eens kortstondig bovenaan gestaan.
Ad Wim Wrote:Nee, heb 2 jaar geleden ook ooit eens kortstondig bovenaan gestaan.

Ok. Nou, deze keer maar eens wat langer dan (rest van het jaar t/m Parijs Wink )
En dan in Londen van de troon gestoten worden? :eeeek:
mindlight Wrote:En dan in Londen van de troon gestoten worden? :eeeek:

Ja natuurlijk. Door buurs, om hun vriendschap voor eens en voor altijd te bezegelen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26