The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
Ad Wim Wrote:Verschillen zijn allemaal niet zo groot deze week, al verliest een aantal gebruikelijke topmanagers heel veel punten op de weektop.
Vervelend dat ik dankzij 1 misser (Youzhny) een matige week heb.

Die gemiste volley van Karlo kost je gewoon de volle mep; 205 punten.
Berdych even zitten kijken speelde een degelijke pot met 1 zwakke game die hem gelijk de tweede set kostte. Het was redelijk NID toch, ondanks dat de score anders doet vermoeden. Maar Monfils voor 150 is keurig.

Berrer had ik moeten hebben zie ik achteraf, laatste 2 deelnames van hem in Zagreb waren goed voor een finaleplaats.
Reply
Kutweek, maar niet dramatisch. Volgende week sta ik er weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wel zonde na je goede start, gelijk even 300 puntjes achterop. Komt vast nog wel goed hoop ik want de organisatie subleague heeft de puntjes hard nodig.
Reply
Alleen hebben we wel rust. (Davis Cup)
Reply
EB Sports Wrote:Alleen hebben we wel rust. (Davis Cup)

Je hoeft geen team te maken, maar rust hebben we niet natuurlijk. Er zal extra veel research gedaan moeten worden in het Davis Cup weekend.
Reply
_Tampie Wrote:Wel zonde na je goede start, gelijk even 300 puntjes achterop. Komt vast nog wel goed hoop ik want de organisatie subleague heeft de puntjes hard nodig.

13e vd 160 die 2x een team hebben gemaakt vind ik prima hoor. Met één verkeerde keuze op de AO kun je zo 2 maand lang buiten de top 100 staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Monaco voorlopig te goed
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Berlocq in z'n eerste finale. Ik gun hem wel een toernooiwinst, moet ie er wel een tandje bij zetten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Monaco heeft gewonnen.
Reply
Feli aan alle winnaars!

Zuur dat Melzer van Berrer verliest en Karlo van Youzhny; slechter kon niet en ik had toch zeker winst van Melzer verwacht. Chardy pakt dan wel weer goed uit, maar dat was te weinig voor een redelijke klassering. Slecht einde na een goed begin.
Reply
Ik zie trouwens dat de score 7-6 3-6 7-6 voor Youzhny was, ongelooflijk. En dan wint hij ook nog het toernooi. Heeft Karlo nog mp's gehad?
Reply
geen mp's maar wel meerdere sp's in de eerste set en volgens mij ook nog breakpoints in de derde
Reply
Mac Wrote:geen mp's maar wel meerdere sp's in de eerste set en volgens mij ook nog breakpoints in de derde

geen bp in de 3e set.

alleen youzhny had 3 bp in de 3e set
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Oke, ik ben nieuw hier. Ik hoop dat ik na een redelijk begin van mijn eerste keer aan dit spel.. wat wijzer zal worden door middel van het forum. Week 3 om even ontopic te blijven ging wel, ik ben in ieder geval een 30 tal plaatsen als ik het goed heb opgeschoten dus zeker niet slecht.
Reply
Leuk dat je hier bent Tennismaster. Het zal deze week heel stil zijn op het forum maar volgende week gaan we weer knallen!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Leuk dat je hier bent Tennismaster. Het zal deze week heel stil zijn op het forum maar volgende week gaan we weer knallen!

Yep, ik kan al niet wachten op volgende week!
Reply
Welkom idd!
Reply


Forum Jump: