The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
#61
Ik hou wel van BH
Reply
#62
Neem ze allebei, die Bachinger is toch 1 van jouw favorieten.
Reply
#63
Volandri verliest nog even de tweede set...
Reply
#64
Leuk voor de week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Bachinger en Haase even oud en even goed, maar dan ga ik toch maar voor m'n landgenoot.
Reply
#66
Weinig troeven hier. Chardy denk ik de enige die niet zoveel gekozen zal zijn. Monfils misschien ook, vanwege zijn fysiek. Ik heb niet echt onderzoek gedaan naar zijn fitheid, ik ga er wel van uit dat hij 2 potjes kan winnen.
Reply
#67
En natuurlijk GGL. Die is ook niet veel gekozen denk ik.

Simon, Kohl, Davy en Bogo moeten er snel uit.
Reply
#68
Mannarino zal mijn grootste troef zijn denk ik. Gael in een 250 week? No way!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Ik ben niet zo tevreden over het laatste geld. Voor de rest wel.

Monfils haalt natuurlijk de finale daar, en wint waarschijnlijk. Dus die heb ik zeker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Haha, Berdych 78x, Gasquet 77x.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Gil en GGL als troeven, punt.
Reply
#72
Ik Mahut en Bachinger als enige troeven, voor de rest standaardteam. Prima, ben wel tevreden.
Had liever 2 qualis in Vina ipv Montanes gehad, maar kwam niet uit.

Berdych, Simon, Gasquet, Youhzny meest gekozen die ik niet heb, en daar ben ik ook niet echt bang voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Petzschner is mijn enige troef. Daarna Dodig als minst gekozene. Kohlschreiber en Nieminen mogen de halve finale niet halen.
Reply
#74
Ik ben ook wel tevreden. Monfils moet iig SF halen, verder kan er weinig raars gebeuren. Als het een beetje volgens normale verwachtingen loopt dan kan ik weer een beetje stijgen.
Reply
#75
Adje op de laffe tour met Haase en Bachinger
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#76
21 man heb ik maar geen Monfils. Die neem ik echt niet meer (black list) Hub GGL en Stebe
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
_Tampie Wrote:Ik ben ook wel tevreden. Monfils moet iig SF halen, verder kan er weinig raars gebeuren. Als het een beetje volgens normale verwachtingen loopt dan kan ik weer een beetje stijgen.
Weer behoorlijk hetzelfde team. Ik begin het te leren, geloof ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Word 2e in de week als ik mijn scenariocalculator invul, en ik heb een standaardteam, dus dat is goed teken.
Maar er zijn zoveel close potjes, dat er nog helemaal niks over te zeggen valt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Zelfs wij hebben een keer veel dezelfde Ad, of dat nou zo'n goed teken voor je is Wink
Reply
#80
En ook bij mijn scenariocalculator zou je 2e worden, ikzelf 6e, dus ik heb iets niet goed gedaan.
Reply
#81
Ik wel dan Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
In Vina del Mar zijn gebruikelijk wel veel verrassingen. Ga er maar van uit dat er niet meer dan 4 geplaatste spelers in de QF staan. Alleen wie zich laat verrassen is lastig te zeggen. Volandri doet aardig mee, in ieder geval. Verder denk ik dat Montanes, Chela en Berlocq geen locks zijn voor de QF.
Reply
#83
mindlight Wrote:En ook bij mijn scenariocalculator zou je 2e worden, ikzelf 6e, dus ik heb iets niet goed gedaan.

6e als je het invult zoals je zelf denkt Undecided lekker bezig dan ml :wink:
Reply
#84
Toch 147 ingevulde teams, valt me niet tegen.
Reply
#85
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:En ook bij mijn scenariocalculator zou je 2e worden, ikzelf 6e, dus ik heb iets niet goed gedaan.

6e als je het invult zoals je zelf denkt Undecided lekker bezig dan ml :wink:

Hehe ik heb het vanmiddag in 5 minuutjes ingevuld, was eigenlijk nog best blij met deze uitkomst (en met name dat Ljubicic gewonnen had, had het niet meer bekeken).
Reply
#86
Code:
Genomic    Adwim

Petzschner Mahut
Youzhny    Davydenko
Dodig      Kohlschreiber
Bogomolov  Nieminen
           Bachinger
Dus het is duidelijk wat ik graag als halve finale zie in Zagreb Smile
Reply
#87
_Tampie Wrote:In Vina del Mar zijn gebruikelijk wel veel verrassingen. Ga er maar van uit dat er niet meer dan 4 geplaatste spelers in de QF staan. Alleen wie zich laat verrassen is lastig te zeggen. Volandri doet aardig mee, in ieder geval. Verder denk ik dat Montanes, Chela en Berlocq geen locks zijn voor de QF.
Zagreb ligt mijns inziens ook helemaal open. Kan zo weer een Dodig als winnaar uitrollen.
Maar VdM is nog onvoorspelbaarder idd. Ben toch maar voor de top 7 gegaan, al ben ik vooral met Montanes niet blij.
Chela kan zomaar 2e ronde verliezen, maar ook finale halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Genomico Wrote:
Code:
Genomic    Adwim

Petzschner Mahut
Youzhny    Davydenko
Dodig      Kohlschreiber
Bogomolov  Nieminen
           Bachinger
Dus het is duidelijk wat ik graag als halve finale zie in Zagreb Smile
Dat ziet er goed uit. Alleen voor Bogo ben ik bang, en ik verwacht veel van Kohl.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Wtf, Souza mist echt een bal op het net op mp :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Eerder ook al een paar keer deuce op de service van Volandri. Pipo zal hem er wel weer uitpielen in de tb.
Reply


Forum Jump: