The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier / Zagreb / Vina del Mar
#91
Ad Wim Wrote:Wtf, Souza mist echt een al op het net op mp :eeeek:

andre-week!
Reply
#92
Ad Wim Wrote:Wtf, Souza mist echt een bal op het net op mp :eeeek:

Begin je nu alweer met dat gejank.... Puke
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#93
Dit gaat ook meteen om 45 punten en misschien wel 90. Dus hup Joao!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ik heb de calculator echt heel eerlijk ingevuld en toch word ik 9e, het hoogst van alle forummers. Ik word op de valreep ingelopen door een aantal Berdych managers omdat ik Berdych laat winnen.
Ik snap niet dat ik zo hoog sta, ik laat al mijn halve jongens vroeg sneuvelen.

Ik heb de finales: Berdych def Lopez, Monaco def Bellucci, Baghdatis def Seppi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
Heel eerlijk ingevuld en dan Seppi in de finale..
Reply
#96
Jaaaa, lekker begin!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Hé, Souza serveert het uit. =D>
Reply
#98
centre court Wrote:Ik heb de calculator echt heel eerlijk ingevuld en toch word ik 9e, het hoogst van alle forummers. Ik word op de valreep ingelopen door een aantal Berdych managers omdat ik Berdych laat winnen.
Ik snap niet dat ik zo hoog sta, ik laat al mijn halve jongens vroeg sneuvelen.

Ik heb de finales: Berdych def Lopez, Monaco def Bellucci, Baghdatis def Seppi.
Seppi zie ik echt nooit in de finale, Lopez eigenlijk ook niet.
Maar op zondag wordt alles overhoop gegooid, het gaat echt om de winnaars deze week. De weekwinnaar heeft vrij zeker 3 winnaars.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Overdune Wrote:Heel eerlijk ingevuld en dan Seppi in de finale..

Daar ben ik vrij zeker van. Hij verliest iig niet van Ljubo, al heb ik die ook, net als Youhzny en Karlo, de enige 2 andere die evt van 'm kunnen winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom verliest hij niet van Ljubo dan? En Karlo indoor in zn eigen stad blaast Seppi natuurlijk van de baan. Ik vond hem behoorlijk goed tegen Federer op de AO.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ik heb de calculator echt heel eerlijk ingevuld en toch word ik 9e, het hoogst van alle forummers. Ik word op de valreep ingelopen door een aantal Berdych managers omdat ik Berdych laat winnen.
Ik snap niet dat ik zo hoog sta, ik laat al mijn halve jongens vroeg sneuvelen.

Ik heb de finales: Berdych def Lopez, Monaco def Bellucci, Baghdatis def Seppi.
Seppi zie ik echt nooit in de finale, Lopez eigenlijk ook niet.
Maar op zondag wordt alles overhoop gegooid, het gaat echt om de winnaars deze week. De weekwinnaar heeft vrij zeker 3 winnaars.

Indien Berdych wint kun je met 2 weekwinnaars wellicht nog volstaan. Maar de winnaars in VdM en Zagreb zijn een must.
Wellicht met 147 teams dat je zelfs Berdych er nog bij moet hebben om 1e te worden.
Reply
Mooi, degene waarvan ik dacht dat ie goud haalde, Peter Beense, had Volandri.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Weinig gespeeld op de deadline, dus kan wel een leuke week worden. Ik vind het iig erg lastig.
Zoals altijd weer geld zat, maar ook genoeg keuze.

Mooie kans voor je om de koppositie te pakken. Dat is je debuut dan zeker?
Ik sta bovenaan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op, Giraldo!
Reply
Baal nu al van m'n picks, snel vlak voor de deadline aangeschoten ingevuld. En ja, dan zie je een Monaco over het hoofd, maar kies je wel Ruben Ramirez Hidalgo of all sakes en houd je keurig 285 over. Way to go :-"
Reply
1e speler er al bijna uit. Sad
Reply
Giraldo Dead
Reply
bah, toen ik wegging gisteravond was de plek van ramirez hidalgo nog niet bekend...natuurlijk tegen montanes Sad
Reply
Matig van Giraldo, maar die is gelukkig wel veel gekozen. Hopelijk ook in de subleague.
Straks echter nog veel belangrijkere potjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:En ook bij mijn scenariocalculator zou je 2e worden, ikzelf 6e, dus ik heb iets niet goed gedaan.

6e als je het invult zoals je zelf denkt Undecided lekker bezig dan ml :wink:
Kun je nagaan als je 9e wordt als je invult hoe je het zelf denkt, met ook Seppi nog in de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:bah, toen ik wegging gisteravond was de plek van ramirez hidalgo nog niet bekend...natuurlijk tegen montanes Sad
Heb je het onderlinge resultaat al bekeken? :wink:
Reply
Ik heb montanes ook...
Reply
Wat is er mis met koning Montanes?
Reply
whoohooo ergens in de 80, team gistermiddag gemaakt..... nog niemand kwijt
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
mindlight Wrote:Wat is er mis met koning Montanes?

niks maar en montanes en ramirez hidalgo en monaco is wel erg buursiaans
Reply
Ahh zo, ik snap het. Ik was even bang dat hij zich teruggetrokken had, en na het verlies van Giraldo is het wel belangrijk dat de andere held in dat schema wel presteert!
Reply
Ik ben helaas niet zo zeker meer van koning Albert. Een paar jaar geleden was ie vaak een van de topfavorieten voor zo'n 250, nu ben ik al blij als ie QF haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
SF zou top zijn, meer hoop/verwacht ik ook niet.
Reply
Opwarmertjes voor vandaag! Hup Ollie, Marcan en Texeira! 1tje zou al prima zijn!

12.00 Ollie - Kohl
12.00 Berrer - Chiu
12.00 Marcan - Bogo jr
12.30 Nieminen - Texeira
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Come on Bogo! Hup Ollie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: