The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2012
#31
Ik denk ook van wel, het is knap lastig hier de goede keuze te maken. Fed+Murray kunnen minder waard blijken te zijn dan Djokovic.
Reply
#32
Klopt, maar niet heel veel minder. Er is een aantal must-picks, en je kunt idd een paar honderd punten pakken door de goede winnaar te nemen, maar dat is het dan ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Een paar honderd punten is best aanzienlijk. En zeker omdat het zo'n grote draw is valt het niet mee de goede must-picks te kiezen naast de 13k die je aan (een) topper(s) kwijt bent.
Reply
#34
Q loting is inmiddels bekend. Toch wel mooi dat er 12 man kunnen kwalificeren voor de MD

Schoorel heeft een goede loting. Hij treft in de 1e ronde Dennis Novikov (WC). De winnaar treft Souza of Bubka voor 1 plek in de MD
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
2 vingers in die Nase.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Ik moet het maar zien. Ik vond Bubka in Dubai erg goed spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#37
mindlight Wrote:Een paar honderd punten is best aanzienlijk. En zeker omdat het zo'n grote draw is valt het niet mee de goede must-picks te kiezen naast de 13k die je aan (een) topper(s) kwijt bent.
De afgelopen weken waren het telkens ook een paar honderd punten. En toen kon je nog verschil maken met iemand als Melzer.
Dat is in een TMS al een stuk lastiger, omdat het waarschijnlijk de top 4 in de SF wordt en de dark horses zijn must-picks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Ik lees deze discussies altijd even aan het begin van de week of het begin van een toernooi. Best wel interessant, maar goed, must picks?
Kan aan mij liggen, maar die "must picks" zijn toch pas achteraf bekend? Of zijn er ook (buiten dan bijv q's die al bij uitschakeling 1e ronde of zo al rendabel zijn) bij voorbaat al must picks?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#39
Als er nu een speler van zeg 900 bij zit die gegeven zijn draw sowieso de kwartfinale haalt is dat natuurlijk een mustpick vooraf. Ik kan alleen niet 9000 aan mustpicks/darkhorses bedenken voorafgaand aan de draw.
Reply
#40
Schoorel begonnen tegen Novikov
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
Lekker begin; 3-0.
Blue White Army!
Reply
#42
5-0 al. Lekker hoor zo'n potje in de 1e ronde van de Q
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#43
Mocht er iemand in de tussentijd op een loting stuiten en ik heb em nog niet gevonden dan hoor ik dat graag.
Reply
#44
Draw nog niet bekend! Loting zou op 6-maart zijn, maar weet niet precies hoe het zit met tijdverschil.
Blue White Army!
Reply
#45
Lokale tijd is 3.19 PM, dus draw zal zo wel bekend zijn.
Reply
#46
Draw staat op de site.
Reply
#47
Check, ik ga ermee aan de slag.
Reply
#48
Database is open. Seeds ed wordt nog aan gewerkt maar voorlopige teams kunnen iig alvast gemaakt worden.

Edit: alles is nu compleet, q's zijn voorlopig onderaan te kiezen.
Reply
#49
Waarom krijgt hier een q 12 en bij een 500 serie 25?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#50
Is afhankelijk van het schema, 64 schema geeft minder punten dan een 32 schema
Reply
#51
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Een paar honderd punten is best aanzienlijk. En zeker omdat het zo'n grote draw is valt het niet mee de goede must-picks te kiezen naast de 13k die je aan (een) topper(s) kwijt bent.
De afgelopen weken waren het telkens ook een paar honderd punten. En toen kon je nog verschil maken met iemand als Melzer.
Dat is in een TMS al een stuk lastiger, omdat het waarschijnlijk de top 4 in de SF wordt en de dark horses zijn must-picks.

Ook na het zien van de draw nog overtuigd? Ik verwacht behoorlijke verschillen, zeker met deze draw.
Reply
#52
Poeh, wat een loting zeg. Het 3e kwart is veruit het sterkst. Vooraf dacht ik dat Ferrer wel eens zou kunnen verrassen, maar met Del Potro in de 4e ronde is dat lastig.
Buiten de top 4 zag ik Ferrer, Del Potro en Raonic als kanshebbers om ver te komen en zij staan allemaal in het 3e kwart.
Reply
#53
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Een paar honderd punten is best aanzienlijk. En zeker omdat het zo'n grote draw is valt het niet mee de goede must-picks te kiezen naast de 13k die je aan (een) topper(s) kwijt bent.
De afgelopen weken waren het telkens ook een paar honderd punten. En toen kon je nog verschil maken met iemand als Melzer.
Dat is in een TMS al een stuk lastiger, omdat het waarschijnlijk de top 4 in de SF wordt en de dark horses zijn must-picks.

Ook na het zien van de draw nog overtuigd? Ik verwacht behoorlijke verschillen, zeker met deze draw.
Zeker, deze draw is zeer interessant voor het spel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Interessante loting. Er kunnen verschillen worden gemaakt hier.
Reply
#55
Lastig pfffffff...bijna geen spelers die op het eerste gezicht rendabel zijn :-k
Haase redelijke loting..kan 2 misschien zelfs 3 rondes door te komen.
Reply
#56
Kan zo maar eens de eerste week onder de 1000 punten worden. Als je de verkeerde topper(s) kiest ben je zo de sjaak.
Blue White Army!
Reply
#57
Mooie loting. Denk toch maar 2 toppers maar ja dan heb je dus ook maar een team met 5-6 man. Leuk!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#58
Jansoe Wrote:Waarom krijgt hier een q 12 en bij een 500 serie 25?

Volgens mij krijgt Q 16 punten...staat niet goed in het schema.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Qualies heb je in IW niet zoveel aan denk ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
buurs Wrote:
Jansoe Wrote:Waarom krijgt hier een q 12 en bij een 500 serie 25?

Volgens mij krijgt Q 16 punten...staat niet goed in het schema.

Is correct buurs. Ik zal kijken of ik het kan aanpassen maar volgens mij kan alleen Mac dat.
Reply


Forum Jump: