The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2012
#91
Atlanta Wrote:Wat te doen met m'n laatste 736 punten...
Go for Ernie \Big Grin/
Reply
#92
rhubarb Wrote:
Atlanta Wrote:Wat te doen met m'n laatste 736 punten...
Go for Ernie \Big Grin/
Gulbis? :-k Nee, nauwelijks kans op de 3e ronde.
Reply
#93
Met me laatste beetje budget kiezen tussen drie Q´s of Karlovic of Tomic of andere rukkers.
Blue White Army!
Reply
#94
Zo mijn team staat. Ik doe er niets meer aan. Ik weet niet of ik slim bezig ben geweest, maar dit jaar is toch een leer jaar.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#95
Deze week is ook beetje een geluksweek. Dan zal CC op zijn best zijn :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#96
Wanneer heb je hier geluk dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Als je wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Ad Wim Wrote:Als je wint.

Ik had ook altijd geluk...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
Jij werd altijd 2e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jansoe Wrote:maar dit jaar is toch een leer jaar.

Ik denk dat ik het daar ook maar op ga gooien Wink
Reply
Wat een mooi schema...Wat ongelofelijk moeilijke keuzes...
Kunnen Berdych of Potro de gebruikelijke halve finales voorkomen...Ik hoop het!
Reply
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:Ik heb ze erin gezet, succes allen! Mijn teampje staat! Gedoseerde gokjes deze keer Smile

Hier ook. Enige twijfelpunt is nog 3 q's of 2 niet-q's. Ik zie de niet-q's meer punten pakken, maar het risico's bij de 3 q's is veel lager.
Ik heb hetzelfde. Het vervelende daarbij is dat ik zowel Golubev als De Voest moet nemen. Daar ben ik op tegen, maar voor Reynolds i.p.v. De Voest kom ik budget tekort.
Reply
andre Wrote:
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:Ik heb ze erin gezet, succes allen! Mijn teampje staat! Gedoseerde gokjes deze keer Smile

Hier ook. Enige twijfelpunt is nog 3 q's of 2 niet-q's. Ik zie de niet-q's meer punten pakken, maar het risico's bij de 3 q's is veel lager.
Ik heb hetzelfde. Het vervelende daarbij is dat ik zowel Golubev als De Voest moet nemen. Daar ben ik op tegen, maar voor Reynolds i.p.v. De Voest kom ik budget tekort.
Ik heb ook zowel Golubev als De Voest. Het is laf, maar goed, zie het als 1 speler met 834 punten die in dit toernooi 61 punten scoort. Is behoorlijk rendabel.
Reply
VAMOS RAFA !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haggie en ik juichen deze week voor de zelfde! Identieke teams.

Edit: En als Andre
Blue White Army!
Reply
Atlanta Wrote:
andre Wrote:
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:Ik heb ze erin gezet, succes allen! Mijn teampje staat! Gedoseerde gokjes deze keer Smile

Hier ook. Enige twijfelpunt is nog 3 q's of 2 niet-q's. Ik zie de niet-q's meer punten pakken, maar het risico's bij de 3 q's is veel lager.
Ik heb hetzelfde. Het vervelende daarbij is dat ik zowel Golubev als De Voest moet nemen. Daar ben ik op tegen, maar voor Reynolds i.p.v. De Voest kom ik budget tekort.
Ik heb ook zowel Golubev als De Voest. Het is laf, maar goed, zie het als 1 speler met 834 punten die in dit toernooi 61 punten scoort. Is behoorlijk rendabel.
Dan heb ik liever Golubev die voor 372 de mogelijkheid heeft op 41 punten en nog een andere speler die met het resterende budget de mogelijkheid heeft op 41 punten. Maar goed, zo'n speler was er niet meer.
Reply
Nu maar hopen dat Davydenko zal stunten tegen Federer en dat Andre in de top 3 van de weekscores zal komen.
Reply
Opvallend: Ad zowel zonder Federer als Nadal. Wel met Del Potro. Over DelPo heb ik lang getwijfeld, maar ik zie hem eigenlijk verliezen van Ferrer. Daarom toch maar niet genomen.
Reply
The Player Wrote:Haggie en ik juichen deze week voor de zelfde! Identieke teams.

Edit: En als Andre
Grappig, had ik nog niet gezien. Ik had mijn teams met een stel andere vergeleken (Ad Wim, Tampie, CC) en ze hadden meestal i.p.v. Nadal en De Voest een peloton anderen.
Reply
In dit toernooi zullen er verschillen worden gemaakt, dat is wel duidelijk.
Reply
Roffaboy dezelfde als ik terwijl ik niets heb gezegd haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Denk niet Murray weer van Djokovic gaat winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
andre Wrote:
The Player Wrote:Haggie en ik juichen deze week voor de zelfde! Identieke teams.

Edit: En als Andre
Grappig, had ik nog niet gezien. Ik had mijn teams met een stel andere vergeleken (Ad Wim, Tampie, CC) en ze hadden meestal i.p.v. Nadal en De Voest een peloton anderen.

Team stond 1minuut nadat de Qs waren toegevoegd. Op naar goud met z'n drieën.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
The Player Wrote:Haggie en ik juichen deze week voor de zelfde! Identieke teams.

Edit: En als Andre

Mijn team met Murray zou Isner+Nalbandian i.p.v. Del Potro hebben gehad en voor de rest hetzelfde. Maar jah, Murray [gay]
Reply
Mooi, toch nog dat verschil met de koploper. Vermoedde ook al wel dat ie Nadal zou nemen, ik ken hem inmiddels een beetje.
Nadal mag dus niet winnen. Voor de rest een paar troeven, maar nog niet zoveel over te zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Had eerst:
J. Del Potro 109
J. Isner 87
A. Murray 79
R. Federer 69
D. Nalbandian 59

vanmiddag gewisseld voor:
J. Isner 87
A. Murray 79
M. Matosevic 62
A. Golubev 52
M. Ebden 36
V. Pospisil 31
R. Nadal 29

Ben erg benieuwd hoe dat uitpakt.
Reply
andre Wrote:
Atlanta Wrote:
andre Wrote:
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:Ik heb ze erin gezet, succes allen! Mijn teampje staat! Gedoseerde gokjes deze keer Smile

Hier ook. Enige twijfelpunt is nog 3 q's of 2 niet-q's. Ik zie de niet-q's meer punten pakken, maar het risico's bij de 3 q's is veel lager.
Ik heb hetzelfde. Het vervelende daarbij is dat ik zowel Golubev als De Voest moet nemen. Daar ben ik op tegen, maar voor Reynolds i.p.v. De Voest kom ik budget tekort.
Ik heb ook zowel Golubev als De Voest. Het is laf, maar goed, zie het als 1 speler met 834 punten die in dit toernooi 61 punten scoort. Is behoorlijk rendabel.
Dan heb ik liever Golubev die voor 372 de mogelijkheid heeft op 41 punten en nog een andere speler die met het resterende budget de mogelijkheid heeft op 41 punten. Maar goed, zo'n speler was er niet meer.
Juist dre, that's the spirit. Golubev ook dik favoriet. Ik had in het team met Nadal dan Levine gehad ipv Voest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mijn twijfel was:

Nadal

of

Querrey
Roddick
Lorenzi
Sela
Isner
Pospisil
Benneteau
Ebden
Raonic
Rynolds
Nalbandian
Darcis

Zaten toch echt te veel gasten bij die ik heel graag wilde en die kneiterrendabel worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dus de laffe keuze gemaakt!

En geen Wawrinka?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
Atlanta Wrote:
andre Wrote:
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:Ik heb ze erin gezet, succes allen! Mijn teampje staat! Gedoseerde gokjes deze keer Smile

Hier ook. Enige twijfelpunt is nog 3 q's of 2 niet-q's. Ik zie de niet-q's meer punten pakken, maar het risico's bij de 3 q's is veel lager.
Ik heb hetzelfde. Het vervelende daarbij is dat ik zowel Golubev als De Voest moet nemen. Daar ben ik op tegen, maar voor Reynolds i.p.v. De Voest kom ik budget tekort.
Ik heb ook zowel Golubev als De Voest. Het is laf, maar goed, zie het als 1 speler met 834 punten die in dit toernooi 61 punten scoort. Is behoorlijk rendabel.
Dan heb ik liever Golubev die voor 372 de mogelijkheid heeft op 41 punten en nog een andere speler die met het resterende budget de mogelijkheid heeft op 41 punten. Maar goed, zo'n speler was er niet meer.
Juist dre, that's the spirit. Golubev ook dik favoriet. Ik had in het team met Nadal dan Levine gehad ipv Voest.
Dat is eigenlijk ook het enige van mij team waar ik van baal. Ja, als ik nog wat meer had gehad zou ik Nalbi erbij nemen, maar zo heb je altijd wel iemand.
Reply


Forum Jump: