The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2012
Er zijn twee spelers die ik graag had gehad, en dat zijn Nishi en Wawrinka. Die kunnen het wel eens gaan doen dit toernooi.
Blue White Army!
Reply
Ik heb mijn 2 weken volledig in handen van Fish en Djokovic gelegd, en moet hopen op falen van de andere toppers. Hup!
Reply
Ad Wim Wrote:... Golubev ook dik favoriet. Ik had in het team met Nadal dan Levine gehad ipv Voest.

De Voest minimaal 26 punten en Levine maximaal 25, vaag...
Reply
buurs Wrote:Dus de laffe keuze gemaakt!

En geen Wawrinka?
Nee, geen moment overwogen ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:... Golubev ook dik favoriet. Ik had in het team met Nadal dan Levine gehad ipv Voest.

De Voest minimaal 26 punten en Levine maximaal 25, vaag...
Nog steeds aan dat maximale vasthouden, vaag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Harrisson, Haase, Raonic, Waw en Tomic als troeven. Blij mee!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lorenzi gaat prima zo. Volhouden!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Break voor Ginepri, hij komt op stoom.
Reply
Kraai Wrote:Lastig pfffffff...bijna geen spelers die op het eerste gezicht rendabel zijn :-k
Haase redelijke loting..kan 2 misschien zelfs 3 rondes door te komen.

Haase alweer netjes een break achter tegen Andujar. Undecided
Reply
Levine en Lorenzi zijn het lekker aan het weggeven. #-o
Reply
Gasquet, Dimitrov en Baghdatis zoals ik al verwachtte, zijn mijn troeven. Verder een behoudend team waarbij de hoop dus op Murray en Potro is gevestigd voor de finaleplaatsen. Wel opvallend dat Djoko zo weinig is gekozen.
Reply
Djoko moet winnen wil hij een beetje rendabel worden.
Reply
Risico dat hij niet in supervorm is is gewoon te groot voor dat geld.
Reply
Haase gaat er gewoon af tegen Andujar, wat een schande. Probleem is echt zn houding volgens mij, hij is zo negatief op de baan.
Reply
Mocht zelfs voor de wedstrijd serveren in de derde.

Prima uitslagen verder. Lorenzi is spijtig, maar Voest, Haase, Levine exit en Sela, Ebden en Querrey door is mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Gasquet, Dimitrov en Baghdatis zoals ik al verwachtte, zijn mijn troeven. Verder een behoudend team waarbij de hoop dus op Murray en Potro is gevestigd voor de finaleplaatsen. Wel opvallend dat Djoko zo weinig is gekozen.
Gasquet heb ik geen moment overwogen, maar Baghdatis lijkt me een leuke gok.
Dimitrov ook lang in m'n team gehad, maar uiteindelijk gewisseld voor Lorenzi. Kan me niet voorstellen dat ie enige kans maakt tegen Ferrer en dan moet ie eerst nog van Young zien te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier al voor het toernooi over gehad. Ik verwacht dat Baghdatis verliest van Chardy, en heb Chardy heel lang overwogen. Eigenlijk de lastigste keuze vond ik dat.
Reply
Tursunov vervangen door een LL. Verwacht niet dat het daarbij blijft (Monfils).
Reply
Waarom zou Monfils niet komen?
Reply
Die was lang onzeker, maar komt volgens mij wel gewoon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff Haase en Levine kwijt. met name Haase valt zwaar tegen, zowel nationalistisch als FTM.
Reply
Haasse had alweer zijn excuus klaar. Hij was ziekjes. Wat een drol is het toch ook! Zeg nou gewoon dat je niet goed genoeg was...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Idd, en als je echt ziek bent, moet je niet spelen en houd je ook geen 3-setter vol. En serveer je niet voor de partij, waarna je vervolgens op love gebroken wordt.
Zeer, zeer matig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Idd, en als je echt ziek bent, moet je niet spelen en houd je ook geen 3-setter vol. En serveer je niet voor de partij, waarna je vervolgens op love gebroken wordt.
Zeer, zeer matig.

heb jij dat allemaal gevolgd?

weer vrij?
of is je boek klaar?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Waar heb je het over? Wel eens van lezen gehoord?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Haasse had alweer zijn excuus klaar. Hij was ziekjes. Wat een drol is het toch ook! Zeg nou gewoon dat je niet goed genoeg was...

Jij corrigeert Sluiter omdat hij Leverkusen met dubbel s schrijft, maar jij schrijft haase met dubbel s... :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
Atlanta Wrote:
andre Wrote:
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:Ik heb ze erin gezet, succes allen! Mijn teampje staat! Gedoseerde gokjes deze keer Smile

Hier ook. Enige twijfelpunt is nog 3 q's of 2 niet-q's. Ik zie de niet-q's meer punten pakken, maar het risico's bij de 3 q's is veel lager.
Ik heb hetzelfde. Het vervelende daarbij is dat ik zowel Golubev als De Voest moet nemen. Daar ben ik op tegen, maar voor Reynolds i.p.v. De Voest kom ik budget tekort.
Ik heb ook zowel Golubev als De Voest. Het is laf, maar goed, zie het als 1 speler met 834 punten die in dit toernooi 61 punten scoort. Is behoorlijk rendabel.
Dan heb ik liever Golubev die voor 372 de mogelijkheid heeft op 41 punten en nog een andere speler die met het resterende budget de mogelijkheid heeft op 41 punten. Maar goed, zo'n speler was er niet meer.
Juist dre, that's the spirit. Golubev ook dik favoriet. Ik had in het team met Nadal dan Levine gehad ipv Voest.

that's the spirit?

Hij had toch Levine ipv De Voest kunnen kiezen?
Achteraf heeft hij natuurlijk de goede keuze gemaakt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zelfs ik als leek zag Golubev toch wel als favoriet tegen uberdrol De Voest. :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
De Voest blijft een vakantietennisser :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:
Atlanta Wrote:
andre Wrote:
mindlight Wrote:
_Tampie Wrote:Ik heb ze erin gezet, succes allen! Mijn teampje staat! Gedoseerde gokjes deze keer Smile

Hier ook. Enige twijfelpunt is nog 3 q's of 2 niet-q's. Ik zie de niet-q's meer punten pakken, maar het risico's bij de 3 q's is veel lager.
Ik heb hetzelfde. Het vervelende daarbij is dat ik zowel Golubev als De Voest moet nemen. Daar ben ik op tegen, maar voor Reynolds i.p.v. De Voest kom ik budget tekort.
Ik heb ook zowel Golubev als De Voest. Het is laf, maar goed, zie het als 1 speler met 834 punten die in dit toernooi 61 punten scoort. Is behoorlijk rendabel.
Dan heb ik liever Golubev die voor 372 de mogelijkheid heeft op 41 punten en nog een andere speler die met het resterende budget de mogelijkheid heeft op 41 punten. Maar goed, zo'n speler was er niet meer.
Juist dre, that's the spirit. Golubev ook dik favoriet. Ik had in het team met Nadal dan Levine gehad ipv Voest.

that's the spirit?

Hij had toch Levine ipv De Voest kunnen kiezen?
Achteraf heeft hij natuurlijk de goede keuze gemaakt.
Achteraf ja, makkelijk. En hij zegt dus dat ie liever iemand anders had gehad dan 2 jongens tegen elkaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: