The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
En nu ligt weer de partij stil. Medical nu voor Haase ?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Of nog een keer tapen bij Matosevic. We zullen het pas achteraf weten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kan Haase opeens weer tennissen? Hij lijkt een van de mannen in vorm en must-picks (zonder qualis) eraf te slaan...

Gelukkig gaat Dimitrov lekker.

Hehe, jij met je must-picks als iemand van de bookies maar 55% krijgt om de partij tegen Haase te winnen. Ok, nou zag ik hem ook wel winnen van Robin, maar zeker geen must-pick.
Reply
BP Haase, beslis het maar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Die Bellucci Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Die Bellucci Undecided

Je mag Gilletje niet onderschatten hè!
Reply
Klasse Robin en Dimi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Helaas, maar leuk voor Robin. Schema ligt redelijk open voor weer eens een leuk resultaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Blake gaat hard tot nog toe. Wat is dat toch met Davydenko? Hij kan zo goed tennissen, maar is o zo wisselvallig.
Reply
Blake wint altijd van Davy, zelfs op gravel.
Reply
Llodra dan. #-o
Ik heb hem gelukkig nog in het laatste uur voor de deadline gewisseld.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Davydenk h2h Balke 0-7
Gil :excited:
Reply
Petzschner heeft zich afgemeld; pech voor Buurs.
Reply
Kost 'm 10 punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Atlanta Wrote:Petzschner heeft zich afgemeld; pech voor Buurs.

daar gaan we weer #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Kost 'm 10 punten.

45 punten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Was sowieso een domme keuze
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Was sowieso een domme keuze

ha ha, laten we niet over dom beginnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gaat goed zo, redelijk wat grut dat er al uitvliegt. Nu nog flink aan de q-boom schudden. Voor mij begint het toernooi pas vrijdag echt. Voor die tijd GGL, Dancevic, Ebden, Gulbis, Phau, ERV, Davy, Bolelli een beetje sneuvelen en uiteraard Querrey, Nalbi, Haas, Ram en Goffin wel even winnen. Voorlopig al aardig wat resultaat met Llodra, Mato, Bellucci en Istomin eraf.
Reply
Waarom ga je nou een 0-40 missen ERV?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ram en Goffin gaan niet winnen natuurlijk. Hopelijk haas en Querrey ook niet.
Reply
Mijn tip voor vandaag: Darcis winst, omdat ik weer iemand gezien heb die me altijd ongeluk gebracht heeft. Aangezien Malisse voor staat en Nalbandian de laatste is van mijn team die vandaag speelt, lijkt me waarschijnlijk dat Darcis gaat winnen. Heb zelf 15 euro op Darcis ingezet. Bij winst Darcis win ik ongeveer 65 euro.
Reply
Hup Rufin!
Reply
Wat een kuttoernooi alweer.
Reply
_Tampie Wrote:Gaat goed zo, redelijk wat grut dat er al uitvliegt. Nu nog flink aan de q-boom schudden. Voor mij begint het toernooi pas vrijdag echt. Voor die tijd GGL, Dancevic, Ebden, Gulbis, Phau, ERV, Davy, Bolelli een beetje sneuvelen en uiteraard Querrey, Nalbi, Haas, Ram en Goffin wel even winnen. Voorlopig al aardig wat resultaat met Llodra, Mato, Bellucci en Istomin eraf.
Niks voor jou om al die qualis te laten liggen. Je had toch ook Murray kunnen nemen als gok en daarnaast wel gewoon standaard keuzes? Of was je ook niet online rond de deadline?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
EB Sports Wrote:Hup Rufin!

Volgens mij had dat liedje betrekking op Rufin Sad
Reply
Nee, absoluut niet.
Reply
Ook niet voor de weddenschap, anders had ik die persoon ook niet gezien.
Reply
Tuurlijk Xavier en Haas!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Anders mist die ERV even legio kansen. Eigenlijk de enige Q die ik vooraf dubieus vond. Hij is toch vrij duur. Sowieso 41 punten pakken dus. En het kan. Set op *5-3 uitserveren had bijv. wel geholpen hier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: